Vastaa edellisen kysymyksiin verse 3

Aloittaja Lerppa, elokuu 18, 2004, 07:01:56

« edellinen - seuraava »

mustapiste

olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

emmi

täälä ei edes ole sellasita hymiöö joka kuvaisi päänsärkyä, eilisen juhlinnan aiheuttamaa väsymystä eli siis pientä krapulaa.

nyt ei raksuta täysillä.
sama siis,
älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

:-/

missä osoitteessa kävit ennen kuin tulit tänne foorumiin?
allekirjoittanut

jouhu

Täällä netissäkö...? No, tuolla miun sähköpostilla kävin.

Miksi olet siinä, kun voisi olla missä tahansa muuallakin?  ::)

Lerppa

Niin. Jos olisin vastannut puol tuntia sitten kysymykseen toisella tavalla, olisin nyt mummolassa, mutta olenkin tässä. :P
Koneella siksi, koska olen riippuvainen netistä ja tää rentouttaa mukavasti suht rankan päivän jälkeen. ;)

Omistatko rumpukapuloita?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

en omista. mut veljelläni on kyllä useatki vaikka se ei edes soita rumpuja..

oliko kivempaa jouluna kuin uutena vuotena?
allekirjoittanut

Sinkku-AIV

Joulu on paaaljon kivempi. Mä en tykkää uudesta vuodesta, tai mulla ei oo kosaan hyvii kokemuksii ollu siitä.

Noh,Kuinka monta VHS:ää sinulta löytyy?
Sotaa musiikilla! Teitä vastaan
! Ihmisten puolesta!

emmi

vhs:ää. hohhoh. mä en edes tiedä. meillä on kirjahyllyssä 2 sellasta kaappiii ja ne on ihan täynnä. eli siis paljon.
mutta minulle ostettua on 3 tai 4 ja sitten 3 nauhotettua. eli siis 6 tai 7.

monta dvd:tä omistat. jos edes omistat?
älä tunnusta jos sattuu

Lerppa

Mie omistan about 5 dvd:tä, mutta perheen ikäänkuin yhteisessä omistuksessa on enemmän.

Osaatko morsettaa? Entä viittoa?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

piip piip piip... piiiiiip... piip.. joo en taida. joskus partion piireissä junnuna morsetettiin. oisko vj kurssilla sit viimeks, mutta ei oo tullu pitkään aikaan harrastettua.
viittomakieltä on oo koskaan jaksanu ja halunnu opetella. mut kyl mä tuiki tuiki tähtösen osaan!  :D ( kuka ei...! )

ootko pelannu koskaa mitään autopeliä tietokoneella?
allekirjoittanut

adalmiina

oon pelannu,mut en tykkää autopeleistä(enkä oikeen muistakaan tietokonepeleistä)enkä ees osaa pelata..
omituisin paikka,mihin oot ottanu nimmarin?

[tuuli]

jaa.. yleensä otan vaan paperille.
yhesti mäkikisassa otin veljesten jussi ja matti hautamäen nimmarit hanskoihin, niin että jussi toiseen ja matti toiseen hanskaan. se oli aika söpöö!  :-*

sama..
allekirjoittanut

jouhu

Veljeltäni tuohon laastarin siihen paperiin. :)

Mitä on morsettaminen?

[tuuli]

semmosta piste-viiva kieltä  ::) se kirjotetaan sillee pisteillä ( . ) ja viivoilla ( - ), ja piste tarkoittaa lyhyttä piippausta, ja viiva tarkoittaa pitkää piippausta. ja sit jokaiselle kirjaimelle on oma pisteviiva koodi ( ? ), ja sanoja morsettaessa pitää aina pitää kirjainten välillä pieni tauko, että tajuaa milloin se kirjain vaihtuu... vai onko? eiks se liity jotenki sos:iin?

juu en sano enempää...  ::) :D tarkentaa ken haluaa..

kamalin eläin?
allekirjoittanut

Kamalin eläin...
Ai-Ai on aika pelottavan näköinen. Toisaalta ne lentävät rotat eli lepakot ovat tosi etovia. Myös kaikki 24-jalkaiset eläimet saa ihon kananlihalle. Vaikea sanoa, kun täällä Suomessa noita hyönteisiäkään ei ole kovin paljoa.

Mikä on viehättävin eläin?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.