Wappuhulinaa!! :)

Aloittaja Painkiller, huhtikuu 28, 2005, 12:13:33

« edellinen - seuraava »

emmi

Tuonne hämeenlinna cityn legendaariseen kirkkopuistoon juopotteleen :P Siellähän ne kaikki tän seudun teinit on :D Njoop. Ehkä kävästään baarissakin. Semmosta.
älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

jaah.. aika samanlainen vappu kuin aina ennenkin. olin suunnitellut meneväni parhaan ystäväni luokse, ja oltas katottu koko yö will&gracea, syöty ( sipsiä ), juotu ( limppaa :-* ) ja sellasta.. mut nyt suunnitelmat muuttu enkä pääse sinne yöks. meille tulee jotain tuttuja kylään, ja niillä on sit jotain lapsia joiden kanssa mun pitää peuhata.  :P vähän harmittaa kieltämättä, olisin halunnu kattoo sitä w&g:ä. ei mahda mitään.
en ole koskaan vappua ryypiskelemässä viettänyt. en myöskään jaksa innostua tuollasesta ''aina tiettyyn vuodenaikaan''-ryyppäämisestä. ja onhan se vähän niin, että vappu on tommosten katjarockien juhla, eikä minun kaltaiseni peruskoululaisen.  ;)
allekirjoittanut

punainen...

eikös vappu oo alunperin työläisten juhla?

[tuuli]

jep. niinhän se on.

unohdinkin mainita, että lauantai aamuna kello 8:00 lähden hallille harkkoihin! ah, on se nannnaa!  :D
allekirjoittanut

Wirtabiuha

Määärinää! miksikäs mä aina olen kipiä. On siis hankittava skitsofrenia ja sitämyöten parempi vastustuskyky... Ku mun piti osallistua muitten lasten kanssa työväenmarssiin mutta en siis voinutkaan. ihan myhmää!
  kaikki hengissä vielä vapun jälkeen?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Kyllähän sitä ollaan. Kaiken tylsyyden keskellä...jotenkuten. Noh, simalla ja sopivalla sokerihumalalla selvitty tämänkin vuoden vapusta. ::)

[tuuli]

jep. ihan hengissä. toisaalta, enpä tehnyt mitään mikä henkikultaani olisi voinut vaurioittaa...
allekirjoittanut

Unenkansalainen

Painkiller

emmi

_Valitettavasti_ ollaan vielä hengissä.
Ei tässä muutakun että paska vappu oli.
älä tunnusta jos sattuu

KatjaRock

kiva vappu. kavereita ja sillai. aikahyppy yläaste- ja lukioaikoihin. :)
Time goes on, I wont.

blind_eye

Minulla myös hyvä ja kiva vappu.  ;) :P
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

minulla aika normaali.. pöh.. harmittaa ku en päässy katjan luokse.  :(
allekirjoittanut

puska

Mukava vappu oli. Semmonen rauhallinen että ihan selvinpäin tuli oltua. Yleensä se on mennyt kännissä koko illan pilaamiseksi. Mutta nyt oli mukavaa.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Helva

Erilainen vappu kuin yleensä.. Olin nimittäin kotona koko ilta kattomassa leffoja ja suomen peliä.. Ei ihme kyllä ottanu yhtään päähän olla kotona.. Ja seuraavana aamuna oli ihana herätä, kun tiesi ettei oo juonu tai mokaillu mitään edellisenä päivänä..  :)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.