Leffat

Aloittaja Wirtabiuha, lokakuu 23, 2004, 10:25:46

« edellinen - seuraava »

Kävin eilen katsomassa Ocean's Twelven. Eleveniä en ole nähnyt, joten juonen seuraus jäi vähän puutteelliseksi.

Ihan OK leffa. Huumori kukki paikoittain ja leikkaus oli hyvä. Ei mitään korvaamattoman erikoista kuitenkaan.

[tuuli]

Mäkää en oo nähny sitä edellistä.. pitäs varmaa vuokrata se eka ja sen jälkee vasta mennä kattoon toi toinen.

nojoo.. tuo oli taas tommone välikommentti..
allekirjoittanut

hendu

LainaaBrad Pitt on ihan kamala. Mun piti käydä zoomaamassa tuo twelvi mutta en mä koskaan päässyt sinne asti. fiksua.
 Kävin vissiin viikko sitte ton Bridget Jonesin - elämä jatkuu katselemassa, onko muut nähnyt? -Mitäs mieltä ootte saman kaverin päiväkirjasta?

Mun on pakko tunnustaa et kävin kattoon ihan äskettäin sen Bridget Jonesin! Vaikka se nyt ei ollukkaan mun mielestä suunnattu miehille! Ja se oli vähän muijien leffa. mut ihan ok!

Kannattaa kattoo eka Ocean`s 11 ennen kun menee kattoo Ocean`s 12! Ihan vinkkinä. Meinaan jää monet läpät väliin ja muutenkin on helpompi seurata! Mun mielestä loistava!!
Temosen pomppubasso

emmi

Lainaaaiheesta brad pitt voidaan olla montaa mieltä ja alottaa luultavasti ihan oma keskusteluki, mut musta se on sen ulkonäkönsä lisäks aivan ihana näyttelijä

Oon tuulin kanssa ihan samaa mieltä. ;)
älä tunnusta jos sattuu

Wirtabiuha

Ootteko noita uusia käyny kyyläämässä? Kävin tänään Ennen routaa kurkkimassa, oli muuten hyvä pätkä. Ja oopperan kummituksesta pidin paaljon. Keisarikunta alko ahistamaan kun se oli niin jazzia.. Kauna ja Paha Maa on ihan paskoja! älkää vaan menkö kattomaan. Kaunassa meinasin kuolla nauruun ja Paha maa oli muuten vaan perseestä. Näitä nähny?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Kävin just kattoo tuon kaunan perjantaina. ;D Täytyy myöntää, että kyllä säikähin parissa kohassa, mutta odotin tuolta leffalta enemmän. Mutta en sanoisi sen olevan paskakaan. Miulle ihan kohtalainen säikyttely leffa. Rupes kyllä vähän naurattaa, kun jotkut pissikset kirku siellä täysiään ja pitelivät kädet silmillä ihan mitäänsanomattomissa säikähys kohissa. Ja jossain vaiheessa kuulin jonkun sanovan "mie halluun pois täältä..." :D  

emmi

en oo nähny kaunaa enkä paha maata. Paha maan haluisin kyllä nähä mut tosta kaunasta en niin tiiä. sen mitä oon lukenu sen esittelyn siittä leffasta niin vaikuttaa jotenkin paskalta ja tylsältä. mut luulenpa että kyllä se varmaan joskus tulevaisuudessa mahdollisesti tulee katsottua vuokravideolta/dvd:ltä. huu nous.

katottiin muuten perjantaina kaverin kanssa karvinen elokuva. Aika huonolta se vaikutti ja sellaselta tylsältä, kun ei jaksettu ees keskittyä siihen  :D en suosittele katsottavan sitä.
älä tunnusta jos sattuu

Lerppa

Mä katoin tossa muutama viikko sitte videolta Pirates of the Caribbean.. Viimeinkin. Piti meinaan mennä kattomaan se jo sillon ko pyöri leffoissa. ;D
Mie tykkäsin paljonkin. Mainoksista sai ihan väärän kuvan.. ::)
Kakkosta sitten odottamaan. Toivottavasti se ei tuu olemaan huonompi, niinkun yleensä seuraavat osat.  :-/

Aleksanterinkin kävin vilasemassa... Siinä häiritsi sellaset pikkuasiat, kun mm. se, että Kreikassa kaikki pylväät ja temppelit oli raunioina ja erittäin vanhan näköset, vaikka käsittääkseni tuohon aikaan Kreikka vielä kukoisti. :P
Mie pidän historiallisista leffoista, mut tää ei ollut kovinkaan kaksinaisesti toteutettu. Suorastaan oon vähän pettynyt Oliver Stoneen. ???

Mitäs muut on mieltä noista kahdesta leffasta, jos ootte nähneet?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

punainen

Aleksanteri leffan ootin olevan paljon huonompi kuin se olikaan.Ei se mikään huippu ollu mutta siis parempi kuin ootin.Mun mielestä siinä oli vältytty pahimmilta Hollywood kliseiltä ja käsittääkseni se oli aika faktoihin perustuva ettei oikeita tapahtumia oltu muutettu liikaa leffaan sopiviksi... ::)Noissa vaan häiritsee kun näyttelijöinä on liian tuttuja naamoja niin ei oikein pysty pääseen siihen historialliseen tunnelmaan, kun kelailee jotain miten Angelina Jolien tatuoinnit on peitelty tossa etc. :P

Mä oon ihan hirveen huono leffassa kävijä, ehkä kerran vuodes tulee käytyä ja sitten joskus telkasta ja kavereiden luona katottua. Leffan pitää oikeesti olla hyvä että mut sais kattomaan sen loppuun ja hyviä leffoja on helvetin vähän.Siks musta tuleeki isona leffa ohjaaja joka tekee vain hyviä leffoja  ;)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

LainaaKannattaa kattoo eka Ocean`s 11 ennen kun menee kattoo Ocean`s 12! Ihan vinkkinä. Meinaan jää monet läpät väliin ja muutenkin on helpompi seurata! Mun mielestä loistava!!

hitsi! makuunin sivuilla huomasin et oonki tietämättäni nähny tuon ocean´s 11:n pari vuotta sitten laivalla  :D, ja hieman petyin, koska en ole oikein tuon tyyppisten elokuvien ystävä. joten en nyt sitte aijokaan mennä katsomaan sitä kahtatoista, koska ei kiinnosta.  :)

mutta paha maa:n aijon mennä katsomaan, koska .. no .. en tiedä miksi. haluan vain nähdä sen. vilkasta mitä suomalaiset on tällä kertaa saaneet aikaseks.  :D
allekirjoittanut

Wirtabiuha

Pahaa maata ei saa mennä katsomaan! Oikeesti ei kannata! Se on vaan täynnä elämän pikku luusereita jotka kaikki katkeroituu ja kuolee.
Tuosta kaunasta vielä että kun päähirviö näyttää hiusharjasta irronneelta tupolta niin sen uskottavuus kärsii...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

[salzaa]

minä oon käynmy viimeks leffassa sillon ku pahat pojat tuli. köhköh aika kauan sitte :D mutta olen tossa hiihtolomalla menossa kattomaan pahan maan. keisarikunnan tahtoisin myös nähä.

sitte elokuvia joita oon lähiaikoina kattonu on populääri musiikkia vittulajänkältä..en oikee tyksiny, mutta jos uuestaan kattos ja mieli vaikka muuttuis. sit the day after tomorrowin kattoin kans jokune aika sitte.. öö..iha ok. aika ennalta arvattava.

sitte ois elokuvia joista oon aina tykkäilly ensinäkemästä asti: armageddon, romeo&julia, gilpert grape,pahat pojat, the beach, new yorkin kadut gladiaattori, the mexican..no siinä oli  nyt pari.

[tuuli]

LainaaPahaa maata ei saa mennä katsomaan! Oikeesti ei kannata! Se on vaan täynnä elämän pikku luusereita jotka kaikki katkeroituu ja kuolee.
Tuosta kaunasta vielä että kun päähirviö näyttää hiusharjasta irronneelta tupolta niin sen uskottavuus kärsii...

nyt kun äkkäsin tuon lentäjän, niin enpäs meekään kattoon pahaa maata, vaan sen lentäjän! ihan leonardo di caprion takia!  ;D
allekirjoittanut

pasi

musta tuo  kauna elokuva oli pitkästä aikaa hyvä kauhuelokuva! kun vertaa näitä uusia "kauhu" elokuvia kaunaan niin kyllä se oli nautittavaa katseltavaa :P ja mikä sen parempaa kuin herätä keskellä yötä silmät siristaen ja nähdä unenpöpperös sen "aaveen" kasvot edessäsi :) tälläisiä elokuvia mä kunnioitan... toinen kauhuelokuva jota suosittelen on gothika! lähdin elokuvateatterista autolla kotiin enkä vilkaissutkaan taustapeiliin :) vielä vuokratessanikin kyseisen elokuvan säikähdykseltäni sotkin sänkyni dippikastikkeella.. tahtoo lisää kunnon kauhua!!

Sinkku-AIV

Minen kauhusta perusta, liian säikky ja varmaan pienestä jotain traumoja tullut. Mutta asiaa, viimeksi oon käynyt kattomassa Populäärimusiikkia Vittula Jänkältä (meniköhän tuo nyt oikein). Pidin siitä :) se oli selvä,rokkaava leffa :D Sitten oon käyny myös kattomassa Hip Hei Hutsun, sekin oli ihan hyvä, mutta ei kyllä voita koskaan Fuckin Åmålia. Mä tykkään hirveesti ruotsalaisista leffoista, ne vaan jotenkin iskee muhun :)
Sotaa musiikilla! Teitä vastaan
! Ihmisten puolesta!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.