Leffat

Aloittaja Wirtabiuha, lokakuu 23, 2004, 10:25:46

« edellinen - seuraava »

punainen

Hyvii leffoi on oikeesti aivan hirveen vähän nähden siihen määrään mitä niitä tehdään.tahtoisi tosiaan nähä kunnon kauhua mutta luulempa että mua oikeesti säikyttävää leffaa voi tehä.tosielämän dokumentti on yleensä paljon pelottavampi. mutta kauhukirjoista tykkään,ne on voi olla tosi pelottavia,kun eivät ole sellaista valmiiksi pureskeltua purkkaa kuten leffat.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

jouhu

Miekin oon nähny tuon gothikan... Ihan hyvä leffa, mutta sekin oli miulle sellanen säikyttely..kokemus. Sellasta kertakäyttö kamaa mulle.

[salzaa]

ainiin! ja se lentäjä ois kans tarkotus kattoo! tykkäilen sellasista leffoista.

kuinka moni on muuten nähnyt sen uunon this is my life? (: minä tsekkailin sen just viikonloppuna..

[tuuli]

minä olen nähnyt tuon uusimman uunon! voi että se on niin hölömö et ihan naurattaa!!!   ;D omalla tavallaan aivan ihana uuno leffa, ku ajattelee et se on viimeinen.  ::)

LainaaSitten oon käyny myös kattomassa Hip Hei Hutsun, sekin oli ihan hyvä, mutta ei kyllä voita koskaan f**ckin Åmålia. Mä tykkään hirveesti ruotsalaisista leffoista, ne vaan jotenkin iskee muhun

me joskus ruotsin tunnilla katsottiin tuo fucking åmål, ja se oli kyllä yksi SURKEIMMISTA ja nihkeimmistä elokuvista mitä olen nähnyt! ''sluta! annika sluta!!'' semmosta tylsää teinihoro angstausta.. ja.. siis niin rasittava!  

kauhuelokuvista puheen ollen RING oli muuten ihan paska kauhuelokuvana, mutta siitä jäi ainakin minulle sellainen ihana piina mieleen, että entäs jos se tyttö tulee tuolta meijän televisiosta ja syö mut.. sellainen elokuva, et katsomis hetkellä ei pelkää, mut sit jälkeen päin ( esimerkiksi VIIKKO katsomisen jälkeen ;) ) tulee sellanen outo tunne..

-> esimerkiks, kun oli kulunut tarkalleen viikko siitä, kun katsoin ringin, olin mummolassa ja nukuimme kahdestaan veljeni kanssa kirjastossa.. se oli aika hurja tunne!  :D
allekirjoittanut

emmi

meillä on toi gothika ja oon kattonukki sen pariin kertaan. On se kai ihan ok. mut enmä sit tiiä. Nykyään kaikki kauhu leffat on ihan paskoja. ei ne enää oo ees mitään kauhuja. :/
älä tunnusta jos sattuu

pasi

Lainaaainiin! ja se lentäjä ois kans tarkotus kattoo! tykkäilen sellasista leffoista.

kuinka moni on muuten nähnyt sen uunon this is my life? (: minä tsekkailin sen just viikonloppuna..
olen nähnyt montakin kertaa jo ton uunon ja ihan ok se on, vaikkei yllä lähellekään mustavalkoisia uunoja! koko elokuvan aikana oli surullinen olo kun tiesi että se on viimeinen uuno mitä tehdään. minä kun olen kasvanut uunoja katsellen. ja se loppukohtaus varsinkin sai ison miehen herkkään tilaan :)

[tuuli]

niin se uuno loppu aivan ihanasti! se patsas ja kaikki.. ja sit kun ne meni sinne rantaan, voi että! aivan ihana loppu!
allekirjoittanut

hendu

mun mielkestä toi uus uuno oli huono siis tosi huono! :o
Temosen pomppubasso

[tuuli]

MUT SIINÄ OLI MIKA HÄKKINEN!  ;D
allekirjoittanut

jouhu

Haa... Miepä en ookkaan nähny tuota uunoo. Pitäiskö hävetä?
Eilen katoin siskoni kaa tuon 'päätön ratsumies' lehefan. Tykkäsin, mutta en pelänny tai säikähelly missään kohassa. (jos niin oli tarkoitus) Sellasissa kohissa missä olis kai pitäny pelätä tai jotain, niin mie vaan nauroin kun ne oli hassuja. :D Mutta se ei pilannu leffasta nauttimista. Mie oon jotenkin nyt tykästyny tuohon Johnny Deppiin..:) On se niin ihana.   :-* Tarttunu varmaan siskolta. ::)

puska

Tuo Uuno oli kyllä vähän pettymys. Vanhan toistoa.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

dai_19xx

En oikeastaan käy elokuvissa niin paljon mutta olen käynyt viimeksi katsomassa: Hitch Lemmentohtori, Shrek 2, Harry Potter ja Azkabanin vanki.
You are fuckin emo!

Wirtabiuha

Kävin tossa kattelemassa Mr. ja Mrs. Smithin... Se oli aaaaika huono. Älkää ihmiset ihmeessä ainakaan maksako sellasesta. Okei Angelina Joliella on nätit sääret, siinä plussat. Mutta niitäkin voi kattoa vaikka Giassa, mikä on oikeesti hyvä...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

iinuu

lähiaikoina olen käynyt kattomassa madagascarin XD ja sitten VÄHÄN pidemmän aikaa sitten a lot like loven, fantastic fourin ja kuokkavieraat! kuokkavieraat oli ihan huippu, komediat on parhaita. Madagascarkin oli tosi huippu! kuinka moni on käyny kattomassa ja ketkä tykkäs? :D ja hyviä leffoja.. hmm.. vieläkin tykkään titanicista. silloin siihen kyllästy, mutta kun sen pitkästä aikaa katsoo niin todella hyvä leffa. (:
Taas jossain kultaa paljastuu
Kun sateenkaari muodostuu
Kirottujen nauru kuuluu kovempaa kuin mikään muu
Niin sä olet mulle avaruus

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.