soitakko kitaraa?

Aloittaja adalmiina, marraskuu 21, 2004, 08:06:01

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

LainaaVitsi kun osais soittaa skittaa! Oon pitkään halunnu oppia soittaan. Pitäis varmaan kysyä jotain kaveria opettaan.  :)

eikös siinä edetä ihan samalla tavalla kuin pianossa? eli siis ne hiivatin koko- ja puolsävelaskeleet joista soiton opet aina jauhaa. siinä missä pianossa jää väliin yksi musta kosketin, niin kitarassa hypätään yhden välin yli.
ja mun tietääkseni ne soinnut pitää vaan opetella ulkoa?
allekirjoittanut

Lerppaus De la..

Lainaa

eikös siinä edetä ihan samalla tavalla kuin pianossa? eli siis ne hiivatin koko- ja puolsävelaskeleet joista soiton opet aina jauhaa. siinä missä pianossa jää väliin yksi musta kosketin, niin kitarassa hypätään yhden välin yli.
ja mun tietääkseni ne soinnut pitää vaan opetella ulkoa?
Joo noin se suunnilleen on, paitsi välillä ei jää väliin mitään. (samoin ku pianossa)

Hendu, hommaat vaan kitaran ja katot vähän netistä jotain alkeisopasta, jotta hitusen alkuun pääsee, niin siitäpä se. Ei kitaran kanssa opettajaa välttämättä tartte oppiakseen. :)

[tuuli]

Just niin. Se on sellasta rämpyttämistä. Ku soinnut jaksaa opetella ulkoa, niin that´s it!
allekirjoittanut

hendu

Ei se vaan voi noin helppoo olla!! Tai ainakin siltä se kuullostaa. By the way... osaan mä smoke on the waterin, tai ainakin joskus osasin ;D
Temosen pomppubasso

punainen

LainaaEi se vaan voi noin helppoo olla!! Tai ainakin siltä se kuullostaa.

Niin kait riippuu mitä haluu  ;)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

LainaaEi se vaan voi noin helppoo olla!! Tai ainakin siltä se kuullostaa. By the way... osaan mä smoke on the waterin, tai ainakin joskus osasin ;D

kyllä se vaan on. sen voi oppia kuka tahansa. mitä enemmän soitat, sitä nopeemmin opit.
allekirjoittanut

punainen

Mikään ei ole mahdotonta.

Aapsu

Haluaisin vielä kommentoida tohon että "joka soittimes riittää kyllä haastetta jos haluu taitavaksi.."

Todellakin! Ite oon soittanu nokkahuilua kymmenen vuotta musiikkiopistossa ja sylettää aika hiukan aina kun mainitsen asiasta ja kaikki on, että "Mitä helvettiä! Ooksää soittanu jotain Ostakaa makkaraa kymmenen vuotta?!"
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

punainen

:DHaa nokkahuilu, kerrassaan persoonallinen valinta ;D

Aapsu

Ja taas tätä ikuista pilkkaamista :P

Käyppä kuunteleen tuolla Käyttöohjeen sivuilla vähän mun nokkahuilumatskua niin menee jauhot suuhun!!! ;D

Itse asiassa siellä ei nyt ole kovin hyviä nokkisbiisejä imutettavissa. Eli ei kannata käydä!!! Kuuntelin just pitkästä aikaa ton HMR-163 -levyn kuutosbiisin missä on vähän nokkahuilua ja se on aika hirvee. Mutta kirjotan sit vaikka tänne kun saan sinne uudempia biisejä imutukseen.

[tuuli]

mikään ei kuullosta hirveemmältä ku kolmekymmentä pientä kolmosluokkalaista puhaltaa kilpaa nokkahuiluun i walking in the air...

nokkahuiluhan on iha siisti soitin. sitä soittaa monetki jossai opistoissa. sehä on melkein sama asia kuin klarinetti tai saksofoni.  ;)
allekirjoittanut

punainen

LainaaJa taas tätä ikuista pilkkaamista :P

Käyppä kuunteleen tuolla Käyttöohjeen sivuilla vähän mun nokkahuilumatskua niin menee jauhot suuhun!!! ;D

Hä mistä sä päättelit että mä pilkkaan sua?!!Tarkotin kyllä joka sanaa mitä sanoin ja mä käsitän persoonallisuuden positiivisena asiana... ???

Aapsu

Anteeksi punainen, tulkitsin väärin. Mutta Absoluuttinen Nollapiste sanoi joskus Soundin haastattelussa, että ne ottaa aina ihan suorana vittuiluna, jos joku sanoo niitä persoonalliseksi bändiksi.  ;D

adalmiina

oon soittanu jotain pari vuotta,mut en aina niin aktiivisesti..mäkin oon opetellu ihan ite.jos joku on mun soitin,se on kitara  :D kynsiä vaan pitää lyhentää vähän väliä,liian pitkillä on vaikee soittaa  ;D sanokeepas,mitä apiksen kappaleita tykkäätte soittaa?

Aapsu

0010 on kyllä mun ehdoton kitaransoittosuosikki. Se on eka biisi, jonka soinnut opin soittamaan kitaralla. Ne on niin helpot... :D Siitä suosittelisin kaikkien aloittamaan, joita vähääkään kiinnostaa kitaransoitto. Muita mitä tykkään soittaa on Ei tänään, PVC-unelmia, Lupaus ja Maailmanpyörä. Jotkut Heinola 10 biisitkin on ihan ok soittaa kitaralla. Helppous ratkaisee!  ;D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.