Mistäpäin olette ikäsiä ja mitä teette?

Aloittaja Tero, joulukuu 01, 2003, 03:15:06

« edellinen - seuraava »

Maikki.

noniin, mut minä nyt en osaakaan soittaa mitään. :D
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

*tuuli

KristalliEnkeli

:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Wirtabiuha

Hyvä tuulii!!!
 :P

Kyllä oli hauskaa päästä soittelemaan taas kunnon basso vahvarilla tänään... - näin jos soittimista puhutaan niin pako mainita ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Tero

Puska: en ole sama Tero... mutta Kokkolassa asun kuitenki  ::)

Sori hieman vastaus myöhässä... ;D

pikku_piru

vähä orpo olo tääl ku lukee näitä ja porukka jotai 16... ite oon kohta 15 vuotias tytsy, asun joensuussa, saan rahaa kuskaamalla hevosen paskaa,opettamalla pienemmille ratsastuksen jaloo taitoo  ;D  ja joskus vähä myös ratsastamalla estekisoissa....onneks tääl oli joku muuki teini.... hevosten lisäks kuuntelen & soittelen apulantaa....  
suomeks: kiltti nuori neiti jota kukaan ei oikein ymmärrä - koulu menee vähä miten sattuu ja poliisit pitelee yhteyttä   ???

Wirtabiuha

Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

blind_eye

Lainaa 
suomeks: kiltti nuori neiti jota kukaan ei oikein ymmärrä - koulu menee vähä miten sattuu ja poliisit pitelee yhteyttä   ???

vähän tutun kuuloista...  ::)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

rautalintu

Ai kiltti, mutta poliisit pitää yhteyttä. Ristiriitaista? :D
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Wirtabiuha

ei ollenkaan, kytät vaan ei ymmärrä, yleensähän sitä on vaan väärässä paikassa väärään aikaan, tai sitten ne ei ymmärrä läppää... kaikin puolin oikeesti kiltti ;D -tai ainakin kun niinvaaditaan--
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

rautalintu

Ahaa, ok.

Ainakin kun niin vaaditaan ;D ;D
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

blind_eye

Lainaa
Ahaa, ok.

Ainakin kun niin vaaditaan ;D ;D

just sillon, ei pakolla muuten...  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

puska

- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

pikku_piru

Näytti vaa nii kiltiltä ne jutut ku kertoilin itestäni et ihan nauratti  ;D  oon kyl oikeesti aina väärässä paikassa väärään aikaan, mut kaitpa sitä jotain on tullu tehtyyki  ???

PahaPahaAsia

ihan ihme hihhuleita täällä!aiheena on mistäpain ja minkä ikäsiä... ja lopussa puhutaan ostakaa makkaraa kappaleesta...
ja se jää päähän helposti... ::)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.