Nettirakkaudet?

Aloittaja Unenkansalainen, kesäkuu 18, 2004, 02:44:11

« edellinen - seuraava »

Unenkansalainen

Onkohan toi otsikko ensinnäkään oikein kirjoitettu, näyttää oudolta. Ja äidinkielihän oli 7 :D

Mutta niin, mitä olette mieltä voiko netissä rakastua? Voiko ihminen suudella muuta jos on ns. netissä lupautunut toiselle? Entä jos nettirakkauksia on useampia?

Itselläni oli aikoinani sellanen nettisuhde, tyhmäähän se mielestäni on, ei sellanen voi oikein toimia.
Ja tottakai olen ihastunut monen henkilön luonteeseen netissä, sehän kai on nyt normaalia, seuraava askel on siinä sitten tapaaminen kyseisen henkilön kanssa (minulla 2 viikon päästä) :):)

Nyt tässä aika ajankohtaisena on, ilosaarirock, jossa on erittäin monia kavereitani netistä, joita en ole ennen tavannutkaan. Se on aika jännittävä kokemus nähdä nämä "oikeassa muodossaan", ja vielä samalla fiilistellä rokin tahtiin.

jännittävää :) kokemuksia samankaltaisesta?

emmi

hmm... mulla ei kyllä oo mitään kokemusta mistään nettirakkaudesta, mutta miksikös sielläkin ei vois rakastua. iha hyvin siel voi rakastuu samanlailla, ja ihan hyvin tästä nettirakkaudesta voi tulla esmes vaikka elämänkumppani :)  :P

mulla on kanssa nyt sunnuntaina tulossa tällainen ehkä vähän isompi nettikavereiden tapaaminen, tosin kaksi näistä tyypeistä oon jo tavannut aikasemmin :)
älä tunnusta jos sattuu

Lerppa

No minen ihan tiedä että tarkotatko sellasta nettirakkautta, että ei näe livenä lainkaan vaan jutustaa vaan netissä..? Mutta mun mielestä sellanen ei oikeen voi toimia.. Eri juttu on sitten että jos tutustuu netissä, tapaa ja sitten rakastuu, eihän siinä mitään outoa ole :)
Sekin on vähän, että jos hirveästi ensin netissä juttuilee ja sitten näkee, niin kuitenkin sitä ollaan yleensä vähän erilaisia livenä kuin netissä... Että sitä saattaa rakastua siihen 'nettipersoonaan' ja sitten onkin hirveä järkytys livenä :P

Mulla on monia kavereita netistä, mm. tältä Apis-foorumiltakin oon jotakin 7 tyyppiä nähnyt livenä, samoin irc-kanavilta on tuttuja, joita näkee kun kuljeskii Hesassa ja moikkaa :)
Viimeksi kävin Tampereella (Saunas), niin samalla tuli morjestettua muutamia nettituttuja... Myös meidän rumpali on netistä löydetty...
MTR:ässä näkyilee taas muutamia, joista suurimman osan oon nähnyt ennenkin :)

Netti on ihan hyvä paikka hommata uusia tuttavuuksia...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

hande^

Mä kyl uskon, et nettirakkaudet voi toimii. Eihä sitä luultavasti iha kokonaan voi rakastuu ilman et näkee livenä, mut ainakin tykästyy paljon. Nettirakkauksia mul ei henkilökohtasesti ole ollut, mut oon saanu kaks hyvää ystävää täältä al.net:stä ja muutamaan oon tutustunu jotenkin ja heitä tulen tapaamaan kesän aikana enemmän tai vähemmän... ;)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Unenkansalainen

jep, ne on kivoja kuitenkin. ja yleensä nämä nettirakkaudet päätyy tapaamiseen, hyvin tai huonoin seurauksin.

usein on huonoin seurauksin minulla. henkilö vastannut aivan eri odotuksia mitä on siitä käsittänyt, kannattaa varoa :D

hande^

Nii-in... Kyllä se sinun tapaaminen hyvin menee. Muistat vaan ite olla oma ittes ja jos ei muille kelpaa, ni se on sitte niiltä pois!   ;)

Vilkku

Ei minusta netissä sinällään voi rakastua, ihastuminen on sitten aivan eri asia. Mutta siis toki, voi tykästyä netissä, myöhemmin tavata ja siitähän se sitten lähtee. Kokemus puhuu tässä asiassa, itse olen seurustellut nyt jo yli vuoden alunperin netissä tapaamani ihmisen kanssa :)

Paljon oon muitakin nettituttuja tavannut, mutta lähinnä näitä naispuolisia, jotka on kaikki olleet oikein mukavia :)
[ -You should see my scars- ]

Rakastua? -Ei missään tapauksessa
Ihastua? -Ehkä

Kaikki riippuu siitä kuvasta, minkä luot itsestäsi kirjoituksillasi. Sattuneesta syystä on paljon helpompaa esittää itseään tyhmempää kuin fiksumpaa. No, mitä nyt voi olettaa ihmisen ulkonäöstä, jos hän viettää koko vapaa-aikansa koneen ääressä? Ei kuitenkaan kaikki netissä liikkuvat ole niitä nörttejä, vaan nykypäivänä mukaan mahtuu kaikenlaista porukkaa. Kyllä minä kuitenkan paljon mieluummin etsisin itselleni naisen netistä kuin jostain hämyisestä baarista - ideaalitapauksessa tietysti "oikeasta elämästä".

Tyhmät ihmiset uskovat kaiken mitä heille sanotaan siitä "tosi sexystä skeittarihopparipojusta" ja sitten pettyvät kun todellisuudessa hän osoittautuukin mielikuvien vastaiseksi. Netti on minusta loistava media keskustelulle, sillä siitä huomaa onko toinen ns. henkisellä tasolla samanlainen. Mitä vanhemmaksi tulee niin sitä enemmän sitä alkaa arvostamaan.

KatjaRock

se on totta, että rakastaminen vaatii molempien puolinen tuntemisen ihmisestä - hyvien ja huonojen. ihastua voi ihan varmasti ihmiseen jonka netissä tapaa mutta rakkaudesta ei ehkä voi puhua. en osaa sanoa onko väärin vaatia toiselta ns. uskollisuutta jos suhde on ircissä tai chateissa vaan, riippuu varmaan tilanteesta ja henkilöistä.

se jätkä, kyllä niistä hämyisistä baareista löytää hyviäki tyyppejä. nimim. 2 vuotta yhessä. :D

kukaan ei muuten puhu hämyisistä baareista koska harvoin ne on hämyisiä. kukaan ei myöskään oikeasti tosissaan sano ketään SEXYKSI.
Time goes on, I wont.

puska

Rakastuminen netissä on mielestäni mahdotonta. Ihminen pitää tuntea keikkine heikkouksineen että häntä voi rakastaa. Netin kautta ihmisen todellinen tunteminen on mielestäni mahdotonta. Ihastuahan nyt voi vaikka kompassin välityksellä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

En mäkään usko täysinäiseen rakkauteen ilman että on tavannut koskaan ihmistä...mutta kyllä netti on varmasti hyvä paikka löytää niitä tulevia rakkauksia.Ite en kyllä ole uskaltanu enkä uskaltaiskaan alkaa "suhteeseen" nettipojan kaa ilman että on eka tavannu.Ystäviä olen kyllä löytäny!Vaikka jotkut väittäisivät että netti pilaisi terveen ja oikean sosiaalisen elämän ob kyllä väärässä.Itse tällaisena ujomman puoleisena ihmisena netti on ollut mulle todellinen pelastus!On ollut todella helpottavaa huomata että samalla lailla itsensä kanssa ajattelevia tyyppejä todella löytyy,joskus kun uskoin ettei saleen sellasia olekaan,ja löytäny tällaisia paikkoja kuin apulanta.net.Eikä tapaamani kirjekamut tai nettiystävät ole koskaan vielä olleet pettynyksiä,toki usein ulkoiselta luonteeltaan ja olemukseltaan erilaisia kuin odotti muttei koskaan mitään pettymyksiä.Ja koska kirjottaminen syvällisemmistä asioista on usein helpompaa kuin niistä puhuminen nettiystävyydet harvemmin ovat pinnallisia mikä minulle on ainakin tärkeätä...

Ite en vielä baari-ikäinen ole mutta uskoisin että suurempi todennäköisyys on et tuleva kummppanini löytyisi ennemmin netistä kuin baarista edellä mainituista syistä.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Unenkansalainen

mutta nettihenkilön persoonaan voi rakastua, ei itse henkilöön.

monihan sanoo että rakastaa jotain elokuvaa, kirjaa jne niin paljon että ei siitä halua luopua.
Mutta, kyllähän ihmisten väliset tunteet ja kaikki tämä tunnesoopa on sen verran eriasia, siksi ei ehkä voida puhua täysin rakastumisesta, ehkä netistä se alkaa pikkuhiljaa ihastumisella. mutta kyllä jonkun ihmisen persoonaa voi alkaa rakastaan, samoin kuin hänen ulkonäköään ja vaikka ääntään.

hiphei ja hurraa, ota pullaa.

puska

Rakastuminen ihmiseen on minusta niin voimakkaasti ilmaistu, että en voisi missään nimessä sanoa sitä edes koskaan näkemättä ihmistä. Paitsi tietysti jostain julkkishahmosta, mutta siinäkin yhteydessä liioittelen.
Elokuvan ja ihmisen rakastaminen ovat mielestäni aivan eri asia. Elokuvaan et voi tutustua sen syvemmin kuin sen katsottuasi tiedät. Eli tunnet sen läpikotaisin, joten siihen voi rakastua.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

hande^

No, sehän on ihan, et mitä rakkaus ja sana "rakastan" kullekin merkitsee...

Unenkansalainen

elokuvista on making-of -dokumentteja ;D
ja kaikkea tietoa saa :D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.