Nettirakkaudet?

Aloittaja Unenkansalainen, kesäkuu 18, 2004, 02:44:11

« edellinen - seuraava »

puska

Niinän niistä on. Mutta eihän se ihmistäkään pahenna, se lähtökohta nimittäin mistä hän on tullut. Sehän se on tärkeintä mitä se on.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

taika^^

Voi ihminen rakastua netissä xD tai siis mä väitän niin koska oon seurustellut ns. nettirakkauden kanssa nyt yli 2 kuukautta. Tai siis se alko netti rakkaudesta mitä se ei enää ole (onneksi!) Äijä muutti mun takii hesaa :D
Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

hande^

Ihanaa! :D Kiva kuulla onnellisia juttuja...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

[tuuli]

mä tapasin mun poikaystävän netissä.
Tosin mä en kyllä 'lupautunut' sille ennen kuin olin tavannut.  ;)  Ja me ollaan seurusteltu nyt jostain helmikuusta asti? Eli näköjään siellä netissäkin voi rakastua.

Lisään tänne vielä että ei me periaatteessa muuta kuyin kohdattu siellä netissä. ja itse asiassa mä ihastuinki siihen vasta kun olin tavannut. EN sitä ennen.

*edit-edit-edit*ENTISEN poikaystävän.
allekirjoittanut

emmi

tuli muuten mieleen tällanen juttu, että meijän koulussa oli sellanen poika johon olin ihastunu ja sitten tutustuin siihen netin kautta ja kyllähän me sitten myös tapailtiin ja tälleen mutta siitä ei sitten tullu mitään... paitsi mulle sydänsuruja..
älä tunnusta jos sattuu

Halvaus

Itselläni on tällainen "kaukosuhde". Netissä tapasin tämän tyypin ja oon ihan in love  ;D Tavattu ollaan tietenkin. Aika harvoin nähdään, mutta sitten kun nähdään niin on se ihanaa. ^___^

jouhu

Ittelleni ei ole mitään tällästä tapahtunu, mutta oon nyt huomannu ja tajunnu ettei se näköjään ole mikään mahdottomuus tutustua ensin netin kauttaa, tavata ja ehkä lopulta päätyä yhteen. (kaveri piirissä sattuu ja tapahtuu..)

Painkiller

Mä tapasin kerran teininä yhden pojan jonka olin tavannut netissä. Se oli ihan mukava ja meistä tuli hetkeks aikaa tosi hyviä ystäviä. Mä en sitten halunnut mtn muuta ku ystävyyttä.. Mun yks kaveri on ollut jo vuosia yhdessä pojan kanssa jonka tapasi jossain chatissa, tais olla joku teksti-kanavan chat :D

Kaukosuhteisiin minen usko. Tai voi ne aluksi toimia, muttei pidemmän päälle.

[tuuli]

Netissä on paljon helpompi avautua. Se on ihan yleistä että tutustuu netin kautta.  :-?
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.