Mitä kaikkea tiedät toisesta?

Aloittaja KristalliEnkeli, joulukuu 19, 2003, 04:46:09

« edellinen - seuraava »

KristalliEnkeli

(-Editoitu klo 19.12.2003 20:28-)

tuli tässä vain mieleen, että kun meitä on tällainen melko pienehkö "vakioporukka" täällä, niin kuinka hyvin tunnet kenetkin...
ja jos haluat voit myös kertoa itsestäsi jotain mitä emme vielä välttämättä tiedä :)

Kuka rohkenee aloittaa?
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

emmi

no mä tunnen jotenkin vilkun ja salzan, mutta joo... :)
älä tunnusta jos sattuu

vik

En tiedä kenestäkään mitään.

Tai no Vilkun kuvan olen joskus nähnyt.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Silti_Onnellinen

mäkään en tiedä kenestäkään mitään...
tai no Katan tiesin, mutta se on hävinnyt jonnekin...joulupukki on kai syöny sen.
Yleensä täällä vaan jutskaa kaikesta eikä sitä aina tuu mietittyy, että kenelle mä nyt taas vittuilin tai väitin vastaan.
No joo...enhän mä koskaan sellasta.
Tää on kyllä ainut paikka jossa oon käyny näin kauan ihan säännöllisesti. Tähän jotenki jää koukkuun. Kiitos teille  ;D
Niin no. En tiiä oliko tässä tarkotus sitten kertoa itsestään (?)..
Eli siis mä oon mä..asustelen tuolla etelä-suomessa Salon lähituntumassa...mulla on seiskaluokkalainen pikkuveli...ihana paraskamu ja paljon muita ihania kamuja..tossa parhaassa kaverissa on kai se ihanaa, että me oikeesti tykätään suunnilleen kaikista samoista asioista. Apulannasta snoukkaukseen. Aika hassua. Jonkun mielestä se vois olla ärsyttävää, mut mun mielest se on kivaa ku ei tarvii esittää mitään kun tosiaan ajattelee samalla tavalla asioista. Niin..mä oon 16 pitkää vuotta eläny ja koitan ahkerasti opiskella lukiossa..(hmm..tosi ahkerasti..faija sano just et amiksetkin lukee enemmän ku mä).. Oon aika musafriikki. Se on huumetta mulle. No Shame, Ramones, Misfits, APULANTA...niin..ne kuuluu parhaimmistoon. En itse oo mitenkään musikaalisesti lahjakas, mut joo. Tietääks joku muuten mitä swappaus on? heh. Se kuuluu mun pimeään menneisyyteen. Kaapit pursuaa vieläkin swapeista..ne vaan jäi. En oo enää pitkään aikaan jaksanut koko hommaan. Swappien tekijät varmaan tykkää kun ne swapit on "kuollu" mun luokse. Jos joku haluu niin mä ilomielín lahjotan ne jollekin  ;D
Rakastan joulua..joka on tällähetkellä aika ajankohtaista tietoa. Jos mulla olis PALJON rahaa niin mä olisin joka ikisellä festarilla ja keikalla mitä maa päällänsä kantaa...en tietysti ihan kaikilla.mut kaikkea pitää kokeilla...
no joo..tässä oli aluks jotain. Jatkakaa te nyt teidän tarinoillanne. Mä jatkan joskus omaani.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

KristalliEnkeli

Nyt kukaan ei ainakaan voi sanoa, ettei tiedä Silti_Onnellisesta mitään  ;D

Mä ainakin kirjoitan pian "esitelmän" itsestäni, nyt vain on niin kiire etten ehdi, mutta myöhemmin sitten :D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

puska

en oikeastaan tiedä kenestäkään mitään. ei sillain tuttuja täällä pyöri.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Lerppa

No mä tunnen täältä Wirtiksen ja KristalliEnkelin, niin ja Variksen, joka ei kyllä ole vähään aikaan käynyt.
Ja jouhun kanssa on tullut jutusteltua enemmänkin välillä, mutta en mä oikeestaan muista hirveästi tiedä, paitsi eikös Ronsku soittanu viulua ja kai kitaraa? :)

Tässä olis multakin vähän esitelmää...
Eli asustan Espoossa, musiikki on elämäni, elämäni on musiikki, soitan, "teen" ja kuuntelen sitä... Bändejä voisin listata tähän vaikka kilometrin, mutta laitan nyt vaan muutaman tällä hetkellä eniten kuunnellun: Apulanta, Weezer, Offspring, Him, Ramones, Tehosekoitin, Iron Maiden, Oasis....
Niin eli soittelen aktiivisesti kitaraa ja bassoa, omistan myös pan-huilun, 3 nokkahuilua, poikkihuilun, 2 kanteltta, djembe-rummun, pajupillin, syntikan ja huuliharpun, mutta niitä tulee vähemmän soitettua ;D

Harrasten kans musavideoiden tekoa ja valokuvaamista...
Käyn peruskoulun vikaa luokkaa sitten meen lukioon ja sen jälkeen luultavasti av-alalle opiskelemaan. Joulutodistuksen keskiarvo on 8,6 ja oon eriverityytyväinen sihen :)

Ja jos mulla olis paljon rahaa niin kiertäisin kans kaikki festarit ja keikat mitä maan päältä löytyy!

Nauran oudoille jutuille, joille yleensä muut ei, ja mulla on hullun maine täällä meillä päin kun valokuvaan välillä mahallaan jossain hangessa... muttanoh... ehkä sitä ei olis tarttenu kertoa täällä ;)

----
Kukahan tänkin nyt muka jaksaa lukea, sairasta, puhuin ittestäni mooonta riviä... itsekeskeinen paska mä olen ;D

Suht vanhaa tietoa tuo, mutta en nyt jaksa korjaillakaan. :P Lähinnä musamaku on laajentunut ja tunnen nykysin suht hyvinkin tätä foorumin väkeä... Musavideoitakaan ei ole tullut pahemmin enää kuvailtua visiotyhjiön vuoksi.
Olipas tämäkin taas tarpeellista. Todella. ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

No mä tunne täältä erittäin hyvin Lerpan, meidän tuttavuus siis lähti siitä kun hakattiin toisiamme lapioilla tarhassa.. no jätetään aihe kuinka tutustuimme... Kristan tunne jotenkin, siis ollan yritetty kovasti nähdä mutta vielä ei ole tapahtunut.. Vilkun jotenkin, kun nuo hevoset on molempia sydäntä lähellä niin ollaan aiheesta keskusteltu, Variksen tunnen. J akuplan, se ei ole kyllä riviäkään kirjottanut mutta juu, sitten jouhu nyt on kaikkien tuttu kun se täällä aina pyörii (pusu jälleen jouhulle  :-*)
  itsestäni en mitään kerro, paitti jos saisin rahaa kiertäisin kaikki festarit ja keikat ja muutkin missä vähäänkään inspaisi käysä, myös basson hankkisin, vahvistimen myös ja kaikkien hienojen ihmisten elämänkerrat, sekä vuokraisin hotellin uusvuos käyttöön ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

vik

muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Wirtabiuha

Vai että semmosia vikille kuuluu ,)  :P
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Maikki.

Mä en edelleenkään tunne ketn. täältä.enkä tiedä kenestäkään paljon mitään, mutta kiva silti lueskella näitä teidän juttuja ja sellasta :).. Minä siis oon ysillä, harrastan hevostelua ja kuuntelen musiikkia..ja ja? No en nyt muuta osaa sanoo, mut eipä se mitn, ei ketään varmaan kiinnostakaan.. ;)
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Wirtabiuha

ainiin, variksen tietenkin myös tunnen, en tainnut mainita...
 Mustakin tuntuu tyhmälle kirjottaa ittestäni jotain juttuja... mut musta on kiva lukea muista kaikkea pikku juttu...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

salza01

juu, no emmin mä parhaiten tunnen täältä. :)

itsestäni. jos jätetään tämä mun tämän hetkinen ahistus taakse, niin olen suht. iloinen ihminen. aina iloinen. sitte  oon kovasti kaikkee yritelly harrastella, mutta kaikki on jääny.. [partio,kuoro,yleisurheilu,teatteri..] nyt "harrastukset" on.. musaiikki, frendit, kirjottaminen, koirulin kiusiminen<3, nuokkarilla chillailu. [tai vaihtoehtoisesti läheisessä pizzeriassa ajan tuhlaaminen,kun nuokkari on kiinni.]
diiiu. Ööö.. musikkia jota oon pienenä kuunnellu~>anna hanski, captain jack, movetron, rasmus, apulanta, spice girls.
ja nykyää kuuntelen~>apulanta, ismo alanko, emmi, maija vilkkumaa, yup, radio suomipop.
sitte mä en käy koskaa leffassa. no kerran vuodessa suunnilleen.en vaa jaksa istua siellä montaa tuntia. on semmone perinne että käyää aina ystävänpäivänä kolmen kamelin kanssa pizzalla ja elokuvissa.
Öööö..oon nyt (oulun) pohjankartanon 10a:lla. :) pohjis koulu on aika perseestä. ja ens vuonna haluaisin pois oulusta. kertokaapa missä voi lukee nuorisotyönohjaajaksi?
ja kyllä minä vielä joskus sen kirjan kirjoitan.
ja silti_onnellinen: mulle saa lähettää niitä swappeja..!!

joo-o. jos nyt jollaki o vielä jotai kysyttävää meitsistä ni saa kysyä ni yritän vastailla. ;D
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

*tuuli

mä en tunne ketään.... ;D mut tiedän sentään jotain suurimmasta osasta...*kröhöm*

kristallienkeli on ( kai ) pitkä 174 cm. ( en luntannut!! ) ja hän myös dyykkaa roskiksia.  ;D

vilkku on maalannut sen ihme taulun... olikohan se vilkku... no ihan sama... eli vilkku varmaan taiteilee jonkin verran.... ;D

wirtabiuha on 14 vuotias... kai???

lerpan suurin haave on saada basson vahvari ;D meniköhän se niin....

katjarock taitaa tykätä suomalaisista tyttöbändeistä niinku gimmelistä ja tiktakista ja myös kai jonnasta

se jätkä on hirveen viisas ja sepustelee aina hehtaarijuttuja tänne.... ja sit se kai juo aika vähän vai olikohan se absolutisti....... en muista...

salza on kapinallinen nuori...... ;D no en tiedä... mut se ei varmaan tykkää koulustaan paljoo kun sanoi jossain vaiheessa että voisi lähettää koko koulunsa kusipäähän.... ja sit salza on myös kymppiluokalla.... kai???

jouhu  on vaan jouhu 8) no ei... jouhu taitaa olla ysillä...... :D

puska, emmi, silti_onnellinen, ronsku olette kaikki tosi ihunia mutta teistä ei tule juuri mitään erityistä mieleen... ( ei todellakaan millään pahalla )

hmm... kyllä mä nyt jotain muistin.

salza01

salza on kapinallinen nuori...... ;D

.[/quote]

tuo on niin totta!!
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.