Mitä kaikkea tiedät toisesta?

Aloittaja KristalliEnkeli, joulukuu 19, 2003, 04:46:09

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

hahhahhaa, nyt jotkut harvat ja tarkoin valitut ovat saaneet nähdä minut.. ;)
allekirjoittanut

Painkiller

Mä en oo kai nähnyt ketään täältä :-/ Mut heinäkuussa kaikki tulee tänne Karkkilaan kattoo Apulantaa niin sit näen, eiks je? :D

jouhu

Karkkila? Öööö, muistaakseni aika kaunaka täältä katottuna. :/ Muuten kyllä olis ollu tosi mukava nähä painkilleriäkin. :)

[salzaa]

minäkin haluaisin nähä teitä, ois kiva Qstockissa nähä porukkaa joita on sinne tulossa täältä :)

ja kun emmiä lähen kesällä luultavasti helsingin suuntaan katteleen ni ois kiva nähä muitakin :)

Painkiller

LainaaKarkkila? Öööö, muistaakseni aika kaunaka täältä katottuna.

Niin Joensuusta taitaa olla jonkun verran matkaa..Karkkilaan on Helsingistä semmonen tunnin ajomatka..johonkin suuntaan :) Meijän piti muuten lähtee Ilosaarirockiin, mut sekin taitaa nyt jäädä :'(

jouhu

Voi, mihinkäs se ilosaareen lähtö tyssäs? Olis kyllä aika kiva...Ajatteli tuossa, jos lähtis jossain vaiheessa kesää käymässä Tampereella ja Helsingin kautta vois koukata takasin tänne kotia.  

Painkiller

LainaaVoi, mihinkäs se ilosaareen lähtö tyssäs?

Noh, kun ei siellä oikeestaan ookaan mitään niin hyviä esiintyjiä. Tai on, mutta vähän. Backyard Babies on periaatteessa ainoa. Niin ja sit Kotiteollisuus ja Monster Magnet ja Zen Café. Mut toi BB ainut huippu, se himottais. Niin mut ei sit oikeen viittis vaan sen takia lähtee. Vaikka toisaalta aattelin et olis kiva lähtee kattoo sellasiakin bändejä mitä ei oo hirveesti kuullut ja kyllähän festareilla aina hyvä meininki on..mut sit toi rahapuoli. Ja telttailu ei hirveesti innosta..niiden kamojen kans on aina vähän vaikeeta..mut toisaalta..olis niin kiva lähtee johkii..täytyy kai viel jutella ton poikkiksen kanssa..emmä tiedä :)

dai_19xx

Mä en tunne ketään/tiedä.

No itsestäni vähän: 15 v. Porilainen tyttö joka on hullu omalla tavallaan ja ilmaisee itseään  erikoisesti.
You are fuckin emo!

[tuuli]

Mäpä päivitän vähän tietojani ja herätän tämän keskustelun jälleen henkiin, koska mua pännii, että täällä on näin vähän säpinää.
Eli, mitä kaikkea tiedän tämän foorumin jäsenistä:

jouhu: Syntynyt -87, asuu Joensuussa, käy Ilosaarirockissa  ;D, ruskee pitkä tukka, kuuntelee Apulantaa ja jotain heviä  ::)....öö... Emmä nyt näin vähän voi tietää Jouhusta.  :o

Tokya: Syntynyt -91, lyhyet tummat hiukset..öö...
Tää ei nyt oikein lähteny ihan niin ku mä suunnittelin. Perkule, möläytelkää enemmän asioita itsestänne!  ;)

Painkiller: Syntynyt kaiketi -84,  lyhyet tummat hiukset, asuu Karkkilassa poikaystävänsä kanssa, omistaa kaiketi kissan ja koiran?, katsoo Lostia  ;)...

Lerppa: Soittaa kitaraa ja bassoa, kuuntelee heviä, hieno rotsi  :P, kissoja..

:)
allekirjoittanut

Painkiller

Mäkin voisin kirjottaa jotain ihan pientä mitä mulle tulee näistä tyypeistä mieleen.

[tuuli]: Lumi! Laskettelu! Pohjoinen! The Beatles!

Tokya: Nuori tyttö! Valokuvaus! Riehuminen ;)

puska: Tulee väkisin mieleen se kuva, missä on puska ja Wirtasen Toni..Tonilla on järkyttävä ilme :D

Lerppa: Kitaratietämys! Pitkät hiukset! Rankka musa :D

jouhu: Joensuu! Kirjottanu hulluna viestejä! (?)

emmi: Iso punainen hiuspehko ja lävistyksiä! (?)

Hölmöjä..mutta tollasia juttuja mulle tuli ihan ekana mieleen.

jouhu

Miekin yritän jotain.. (miten oikein saatte tuolleen vahvistettuu fontin?)

Tuuli: kuopio, laskettelu, beatles, pitkä ruskee tukka, vuosi vaihtona (mikä tää olikaan oikeelta nimeltään..?) Nyt ei tuu millään muuta mieleen.

Tokya: lyhyt ruskee tukka, koirat, maastohousut (tuli vaan jostain mieleen)...Möhkäle, ei tuu mieleen muuta.

Lerppa: musiikki, basso&kitara, videokuvaus, valokuvaus, pitkä ruskee heviletti, kissat...

Tässä näin alkuunsa..:) Pitää kokeille myöhemmin paremmilla tuloksilla.

(mistäköhän johtuu, että aina kun on näitä kysellään ja jos miut mainitaan niin esille tuntuu tulevan aika usein tää paikka missä asun...kirjotus tyyli saattaa vaikuttaa..)

Lerppa

Miekin voisin. :)

jouhu asuu Joensuussa, kuuntelee hieman metallia, -87, sillä on pikkusisko ja ruskeet hiukset.

[tuuli] kuuntelee Beatlesia, soittaa viulua ja käy musiikkilukiota, menee kohta Saksaan vaihtoon... Asuu Kuopiossa? Omistaa nahkatakin ja on kai -89?

Tokya on syntynyt -91 ja taitaa soittaa kitaraa? On vissiin melko poikamainen.. Lyhyet hiukset.

Painkiller on hieman vanhempi muihin nähden ja asuu poikaystävänsä kanssa Karkkilassa. Räimii kitaraa ainakin silloin tällöin?

Tepi84 soittaa käsittääkseni kitaraa ja bassoa.

En nyt viitsi niistä kirjoittaa, jotka ei täällä enää aktiivisesti käy. Mutta voisin viskata itsestäni huvikseni pari perustiedonjyvää. :) Mie valo- ja videokuvaan,  soitan bassoa (ja vähän kitaraa), kuuntelen metallia (en heviä :D), miekkailen, maalaan akryyliväreillä - sekä tuherran lyijärillä ja homehdun hyvin paljon tietokoneen ääressä. :P Kaksi kissaa on myös tosiaan ja ikää parin kuukauden päästä 18. :) Hmm.. Mitäs vielä. Niin käyn Steiner-lukioa, eli taidepainotteista.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Painkiller

Lainaa
Painkiller on hieman vanhempi muihin nähden

Hehe, ihanan hienovaraisesti.."hieman vanhempi muihin nähden" :D

*toinen jalka haudassa* :'(

Ps. Minoon kipee, niin se selittää nää mun tyhmät viestit.
Pps. Tai sit ei ;)

Lerppa

Lainaa
Lainaa
Painkiller on hieman vanhempi muihin nähden

Hehe, ihanan hienovaraisesti.."hieman vanhempi muihin nähden" :D

*toinen jalka haudassa* :'(

Ps. Minoon kipee, niin se selittää nää mun tyhmät viestit.
Pps. Tai sit ei ;)

Hei äläs nyt! ;D Mun broidi on muuten saman ikäinen. Noin niinkun aiheeseen liittyen. x)

Ps. Aina pitää jotain syyttää! Esimerkiksi "väsymys" tai "perjantailevottomuus" on aina päteviä syitä. :P
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

Toinen jalka haudassa!  ;D Älähän nyt Painkiller, pikkasen oikaset, niin kyllä se jalka sieltä nousee.  ;)

LainaaMiekin yritän jotain.. (miten oikein saatte tuolleen vahvistettuu fontin?)
Jos haluat lihavoida: Laitat tekstin ympärille alkuun hakasuluissa b kirjaimen, ja loppuun hakasuluissa / merkin ja b kirjaimen.

Kursiivissa b:n tilalla on i.
Alleviivauksessa u.

Mäpä lisäilen vielä henkilöistä joita en maininnut:

Puska: Syntynyt -87, asuu Raahessa ja irkkaa #puska- kanavalla partiopoikien kanssa  :D.

Emmi: Punainen iso tukka, lävistyksiä naamassa, omistaa kissan, joskus juo kahvia ja joskus ei. (Muistan lukeneeni jotain tällaista vastaa edellisen kysymykseen palstalta.  ;D)
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.