Mitä kaikkea tiedät toisesta?

Aloittaja KristalliEnkeli, joulukuu 19, 2003, 04:46:09

« edellinen - seuraava »

*tuuli

Vilkku

Lainaavilkku on maalannut sen ihme taulun... olikohan se vilkku... no ihan sama... eli vilkku varmaan taiteilee jonkin verran.... ;D

Juu kyllä, minähän se ihme tauluja maalailen :)
[ -You should see my scars- ]

KristalliEnkeli

Lainaa
kristallienkeli on ( kai ) pitkä 174 cm. ( en luntannut!! ) ja hän myös dyykkaa roskiksia.  ;D

hyvinhän sie muistit kaikista jotain :D

tässä pikku tarina minusta
eli täältä tunnen/tiedän parhaiten Lerpan, Wirtiksen (kohta nähdään:)) ja tietenkin Vilkun

Asustelen Helsingin laitamilla ja käyn aikuislukiota espoon puolella. Syntymäpäiväni on sama kuin Ville Valolla, tosin mulla sitä ikää on kertynyt "vain" 18 vuotta. Lemmikkeinä mulla on liskoja. Olen soittanut bassoa joskus muinoin ja ajatellut taas piakkoin palauttaa kyseisen taidon ennalleen. Lempivärini ovat musta, musta, musta ja punainen. Olen melko sosiaalinen (kuten wirtiksen kanikin kuulemma). Olen lätkäfani ja joukkueeni on Ifk...mitäs mä vielä keksisin...ainiin, mä oon yksi tämän foorumin 173 senttisistä jättiläisistä (terveisiä Vilkulle)...ja viimeisenä musamakuni ja sanoisin tähän väliin, etten useinkaan lähde mihinkään ellei mulla ole kannettavaa mukana...on kauhea istua junassa ja kuunnella kun muut jauhavat paskaa, joten musaa täytyy olla aina mukana
--> AC/DC, Amorphis, Andy McCoy, Apulanta, Children of BodomCmx, CMX, Danzig, Deep Purple, Deftones, Denigrate, Diablo, Dingo *hih*, Embraze, Eternal taers of sorrow, Garbage, Guano Apes, Hanoi Rocks, HIM, Hypocrisy, Iced earth, iron Maiden, Korn, Kreator, Leevi and The Leavings, Lullacry, Maija Vilkkumaa, Megadeth, Metallica, Midnight sun, Motörhead, My dying bride, Nightwish, Nirvana, Norther, Ozzy Ozbourne, Pantera, Papa Roach, ParadiseLost, Puddle Of Mud, Ring of fire, Royal hunt, SaraLee, Shape of despair, Sinergy, Slipknot, Sonata Arctica, Stratovarius, Tehosekoitin, The 69Eyes, The Cult, Tiara, Tyrävyö, To/Die/For, Warmen...

(mä kirjoitin kaiken samaan kappaleeseen..katsokaas kun koulussa ei ole opetettu vielä kappaleenjakoa ;))
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

salza01

tosta embrazesta tuli mielee et se niitten kosketinsoittajaa (?!) se muija oli mun kanssa aina samassa bussissa. *ja kiviäkin kiinnostaa*

NoNiiN. Takaisin aiheeseen. Tää Oli Vaan Tämmönen Välihuomautus.. ;D
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Wirtabiuha

Kyllä, olen 14, ja Lerppa perkel sai sen vahvistimensa tässä joku päivä muutama sitten, että ei sillä enään unelmia taida olla...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

*tuuli

noo... mut mä kirjotinki ton joskus pari päivää sitten.... :P joka tapauksessa lerppa soittelee sitä bassoaan....

Wirtabiuha

Itse asiassa, Lerppahan on kitaristi... Tai no, sielu basisti, mutta kuitenkin ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KristalliEnkeli

eikös Lerppa soita enimmäkseen kitaraa ja Wirtis bassoa taitojensa mukaan? *hih*

---------------------------------------------
edit: Wirtis oli n. minuutin mua nopeampi, prkl!!
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Lerppa

No Lerppa soittelee molempia lähes yhtä paljon, kitaraa oon soittanu pidempään :) Toisaalta kitaran soittaminen on aika paljon mielekkäämpää jos soittelee yksin ;D
Juu yritän tosta Wirtiksestä kouluttaa basistia ;D ihan hyvin se jo soittaa, Hallaa sujuu oikeen loistavasti molemmilta ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

Heh, joo... Kyllähän sitä olisi helpompi oppia jos pääsi vähän useammin soittamaan... Ja tuosta Hallasta, että Lerppa soittaa oiken ja mä soitan niinkun muistan mutta ei se nyt, helvetti vieköön, kovin hyvin mun osalta mene ;D -katselin tabuja tossa äsken... heh.
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Mut kyllä sä ihan rytmissä kumminkin oot :) Ei väärä ääni nii paljoo haittaa kun väärä rytmi  8)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Silti_Onnellinen

hmmm...mä kerroin jo itsestäni, mutta sanoin että tulee jatko-osaa joskus...
Niin...kun huomasin, että täällähän on muitakin hevosihmisiä, niin hei mäkin oon!  ;D
Ne kuuluu aika suuresti mun elämään...
Joku puhui jotain jättiläisistä...niin mä oon ihan armoton tappi.. Jotain 160cm ja risat...
Taitaa tulla valkoinen talvi! Wow. Toiveet toteutuu...  ;)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Silti_Onnellinen

hmmm...siis valkoinen JOULU...
Hauzkaa Joulua kaikille!!!!!!!!!!!!!!
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Vilkku

Nyt ei oo aikaa mulla itsestäni alkaa kertomaan, mutta mitä tiedän muista sillai lyhyesti. Kaikista uskon tietäväni jonkun verran, mutta tunnen sen "alkuperäisen" porukan täältä, eli Emmin ja Blue_Tigerin. KatjaRock on minun Tähtisisko :-* Jugen tunnen ja Häirikkö on rakas vaikken ole nähnyt sitä sen jälkeen kun sai vauvan. Sitten tunnen Wirtabiuhan ja KristalliEnkelin. Vikistä tiedän yhtä ja toista.
[ -You should see my scars- ]

blind_eye

mä en tunne teistä oikeestaan ketään, mitä nyt sen perusteella kun luin tosta...   :) eikä kukaan kai tiedä mustakaan mitään...  ???
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.