Mitä kaikkea tiedät toisesta?

Aloittaja KristalliEnkeli, joulukuu 19, 2003, 04:46:09

« edellinen - seuraava »

taika

Fak. tavarat on siis musajutut, päiviskalenteri ja korut. Mut asiat ois rakkaus, epäitsekkyys ja kitaransoitonmahdollisuus. :)
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

*tuuli

Emmi~> mieki oon syntyny 17.3 mut vaan kaks vuotta myöhemmi.  :D eiköhän juhlita seuraavia merkkipäiviä yhdessä! ;D

kamut on tärkeitä, samoin sukulaiset ja perhe... en oikein osaa järjestää parhaimmasta huonoimpaan...

ja kaikki tavarat on myös tosi tärkeitä! en osaa niitäkään järjestää.... :D

salza01

mikä oli lapsena toiveammattisi ja mikä se nyt on?
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

PahaPahaAsia

en tiedä, keneltä kysyit vai kysyitkö kaikilta, mutta ihan kakarana eli n.5 v. halusin olla laulaja tai näyttelijä ja nyt haluaisin olla näyttelijä...

tunnen blind_eyen aikas hyvin... ;D
mulla on synttärit 11.4 ja asun tampereella,muuta kerrottavaa mulla sitten ei olekkaan...

rautalintu

N. 2 vuotiaana musta piti tulla kuulemma rallikuski, kun isi ajoi sillon autosuunnistusta. Sitten alle 10 v. halusin balettitanssijaksi tai kampaajaksi... Nyt ei mitään havaintoa tulevaisuudesta. Tuo autourheilu kyllä kiinnostaa vieläkin.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

PahaPahaAsia

mä olen harrastanut balettia yli 7 vuotta,mutta loppu kun ei enää polvet kestänyt liika rasitusta muutama vuosi sitten... en kuitenkaan halunnut balleriinaksi koska sitä olin jo tarpeeksi kun sain hyvän osan esityksestä...eli mun ensimmäinen unelma toteutui vaikka en halunnut ammatiltani olla balettitanssija...silti se oli mun unelma,siis olla hyvä harrastaja mutta ei kyllä viimeisinä vuosina...

Wirtabiuha

Höm höm, mä halusin pienenä tehä jotain eläinten kanssa, jossain vaiheessa halusin opiskella harjussa(tai jossain..) hevosalaa, lähinnä valmentajaks, rokkistaraksi ja näyttelijäksi kyllä aina... okei nykyään todellisuuson iskenyt päähän niin en jaksa enään haluta mutta musta tulee kyttä  ;D -älkää naurako!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

blind_eye :)

Lainaatunnen blind_eyen aikas hyvin... ;D
quote]
AIKA hyvin...?  ;D

rautalintu

Wirtabiuha, poliisin pitää olla vähintään 165 cm pitkä. Toivottavasti sitten pääset sinne asti :)
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa

Mä en halunnu pienenä pahemmin mikskään...
Mut tällä hetkellä (ainakin vielä...) mulle on aika selvää mitä haluan tehä.
Pari vuotta sitten kiinnostuin musavideoista, ja muutenkin av-alasta,ja jos kiinnostus ei muutu, ni lähen sitä sitten opiskelemaan lukion jälkeen :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Silti_Onnellinen

pienenä olisin halunnu olla prinsessa  ;D
nykyään maailmaa parantava rokkistara tai rumpali  8)
tosi realistista.hehee.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

PahaPahaAsia

no eihän prinsessa paha unelma oo:)aikas vaikee vaan toteuttaa...:)

pikku_piru

mul ei oo ikinä ollu mitää haave ammattii, eikä o vieläkää....
Mut muuten haaveena on ollu saaha aikaan jotai "tuloksia" mun kouluttamattoman hoitohevosen kaa ja tulla yhtä hyväks ihmiseks ku meiän äippä tai mun iso veli... ehkä vähä hölmöö mut tuli ekana mielee ja se oli aika tärkee ainaki viel pari vuotta sitte....    :D

PahaPahaAsia

ei se mikään hölmö ole, vain omaperäinen ja se on hyvä juttu!!! ;D

emmi

tuuli, juu maaliskuussa pidetään yhteis pileet :)

mä halusin jossain vaiheessa ihan sikana pien eläinlääkäriks tai jonku sellasen ammatin mis saa olla eläinten kanssa tekemisissä, mutta mun arvosanoilla ei paljo eläinlääkäriks tulla ;D
ja nyt mä haluun lävistäjäks :)
älä tunnusta jos sattuu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.