MM LÄTKÄ

Aloittaja [tuuli], toukokuu 06, 2006, 08:57:59

« edellinen - seuraava »

blind_eye

^^ Niinpä ! Ihme henneri se tuomari.

Seuraavaks USAa vastaan. :) Kyl se voitto sieltä tulee ;)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

LainaaMut se tuomari oli jotain ihan älytöntä oikeesti! Se ei tuu kyllä enää koskaan ton jälkeen viheltämään pilliinsä! Eka kaks erää ei muuta teekään ku ime sitä vitun pilliä ja kolmannessa erässä ei mitään! Paitsi Suomelle puol minuuttia ennen pelin päättymistä!! AAARRRGGH! Olin ihan varma et Tsekit tekee viel lopussa maalin mut onneks ei :)
Jääkiekko on laji, jossa on 2 maalivahtia, 10 pelaajaa, ja 10 miljoonaa erotuomaria.  ;D
allekirjoittanut

Tepi84

No siis se tuomari linja oli ihan väärä. Ei jokaista tartte viheltää. Mut kyl nyt tietenki jotkut oli ihan aiheellisii. Mutta... sellasta se on ja sille ei voi mitää. Vaikka oishan se vituttanu jos ois hävinny ton tuomarin takii. Mut hyvä ettei.
Haza haza

Painkiller

Joo mutta vittu sä vedät sen saman linjan läpi ottelun! Et sä voi enää vaihtaa sitä kesken ottelun!

[tuuli]

Niiii... mä luotan tuomarin ammattitaitoon.  ;D
allekirjoittanut

Painkiller

LainaaNiiii... mä luotan tuomarin ammattitaitoon.  ;D

En suosittelis ;D Ainakaan tossa tapauksessa joka oli Tsekkejä vastaan pelatussa pelissä.

Toivottavasti tänään on ammattitaitoinen tuomari! Jes, mennään sellaseen ravintolaan tänään kattomaan matsia isolta screeniltä, kivaa :)

Perjantai!!!

[tuuli]

Hitsi, iso skriini, mä tyydyn meidän televisioon.. :)
Usa ei ole ihan mikään helppo.. ::)
allekirjoittanut

Tepi84

Mä olin eilen kamul kattoo pelii.. oli kyl mahtavaa kiekkoo suomelta :) Ei voi muuta sanoo. Ja me katottii kans sellselta aika isolt screenilt.. vai mikä taulu sil nyt onka seinäs.. ku sil on tykki katos ni  ;D Mut jeps...
Haza haza

Painkiller

Oli iloinen yllätys että Suomi ei lopettanut pelaamista vaikka oli 3-0 johdossa, kuten yleensä käy. Sillon normaalisti alkais se peruuttelu. Ihan hyvä matsi!!

[tuuli]

Niinpä! Suomella on kerrankin hyvä joukkue! Tai toistaseks näyttää siltä.. Maltan tuskin odottaa että häviävät Ruotsille 10-2 ...  

PETTERI NUMMELIN \,,/ Se on vedossa.  ::)
allekirjoittanut

Painkiller

Olen aina ihmetellyt mitä Aki-Petteri Berg tekee Suomen joukkueessa ja ihmettelen sitä vieläkin. Se jätkä on sellanen tunari et ei mitään rajaa. Uskomatonta. En voi ymmärtää millä avuilla se maajoukkueeseen pääsee..

Painkiller

Onneks tulee Valko-Venäjä vastaan, eikä Ruotsi! Vaikka ei toi VV mikään helppo joukkue ole.

Meni kyllä muutenkin haaveet korkeista sijotuksista kun Antero loukkaantui..

[tuuli]

Mitämitämitämitä?? Olen out of kuviot, kun kipaisin orkkamatkalla.
allekirjoittanut

blind_eye

^^Antero Niittymäen vasemman reiden lähentäjälihaksessa on repeämä, ja toipuminen kestää n. 3-5 viikkoa.
Ykkösvahdiksi nousi Norrena ja kakkosvahdiksi Bäckström.
Että sellasta.
Kyllä huonosti menee jos Valko-Venäjälle hävitään.  :-[
Onneks ei tullu Ruotsi viä vastaan (se on vasta finaalissa si  ;))
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

Eiei nyt ei mene hyvin.
Meni maku.
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.