Kirpputorit

Aloittaja [tuuli], huhtikuu 22, 2006, 12:27:45

« edellinen - seuraava »

jouhu

Mie en kirpputoreilta hirveesti musiikkia uskalla ostaa, kun, missä käyn usein, näyttää siellä olevan jotain piraatteja, ehkä. Esim. kerran kun löysin sieltä tehosekottimen rakkauden kangsterit -levyn, niin kattelin vähän sitä kansi vihkoo ja se oli vaan sellanen läpystä, ei ollu kuvia ei mitään. Eipä tullut sitten sieltä hankittuu...
Kävin nyt sitten sen hameen ostamassa. :) Mutta tää on tämmönen, että jos vähänkin lösähdän leveämmäksi, niin se on liian pieni.

[tuuli]

LainaaTäällä Raahessa nuo kirpputorit tahtoo olla sellaista "käytetyt pikkuhousut ja villapaidat" -osastoa. Tosi harvoin löytyy vaatepuolelta ainakaan mitään mitä viitsisi ostaa. Vinyyleitäkään ei oikein ole kuin vin jotain c-kasetteja.
Joo tota ne tuppaa useimmiten olemaan täälläkin. Tuollaista -sanoisko- pummikamaa. Toisaalta jos kiertelee tarpeeks usein, saattaa sattua hyvään aikaan paikalle.
Jouhu-> Ei muuta kuin salille.  ;)
allekirjoittanut

jouhu

Heh, minkätakia? Mähän oon oikein trimmissä kunnossa jo valmiiks. ;)

[tuuli]

Haha. No ehkei sun kuitenkaan tarvi.  ;D
allekirjoittanut

blind_eye

Mää en ennen paljoakaan käynyt kirppareilla, mut nyt oon alkanut käymään, sieltähän voi jopa löytääkin jotain - ja halvalla. :p
Onneksi Tampereella on moooonta kirpparia. :p
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Tiijuli

Mä käyn aikas paljon kirppareilla. niistä löytää enemmän semmosii vaatteita ettei tarvii pelätä et näkee kotimatkalla kymmenellä samanlaisen :D ja sitte jos ne ei oo sopivan kokosia sillon ku ne ostaa ni niitä voi vähä viksailla eikä sitte haittaa jos ne menee pilalle ku niistä ei oo maksanu paljoa :)
Turvallista matkaa helvettiin.

Elmo(Guest)

Tiedoksi kaikille kirppisfaneille:
Jotta ulkopaikkakuntalaiset ja muut tietämättömät löytäisivät hyvät kirpputorit, käykää lisäilemässä tuntemienne kirppiksien yhteystietoja osoitteessa: http://www.kirpputorit.net/

Tuuli@Deu(Guest)

Tuohan on hyvä! O_O Just nyt siitä ei ole mulle mitään hyötyä mutta myöhemmin.

jouhu

Onkos Tuuli löytäny sieltä Saksasta kirppareita?

Tuuli#aufdeutsch(Guest)

äääää... ei. Enpä hirveesti ole etsinytkään. Tiedä sitten onko täällä vähemmän vai enemmän. Näissä kylissä ei ainakaan ole, muuta kuin yks kauppa ja posti.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.