Lost

Aloittaja [tuuli], helmikuu 08, 2006, 04:14:25

« edellinen - seuraava »

aino-a

Mut ei sitä koskaan tiiä, on siel kaikkee muutakin kummallista...  ;)
Et estä sadetta kuitenkaan,
miksi taistella siis vastaan?

jouhu

Mihinkäs se Jackin isä katos? Ei muista enää.. :-X

aino-a

Se on kuollut aiemmin ja Jack olis vienyt sitä sillä lennolla arkussa jonnekin. Niin sit Jack löysi sen arkun kyllä sieltä jostain viidakosta, mutta ei vissiin ruumista ollenkaan... Ellen ihan väärin muista.

Painkiller

Jep aivan, noinhan se meni.

[tuuli]

LainaaEilisestä jaksosta niille jotka missasivat!

Sayid lähti seuraamaan sellasta merestä nousevaa kaapelia ja astui viidakossa ansaan. Ansat oli virittänyt nainen. Sama nainen joka oli tehnyt sen hätäkutsun 16 vuotta sitten. On siis elellyt siellä saarella yksin 16 vuotta. Sillä oli seuralaisiakin aluks, mutta ne kaikki muut kuoli. No se nainen piti Sayidia vankina siellä sen maanalaisessa paikassa. Se nainen, Danielle Rousseau, oli vähän hullu. Aluks se kidutti Sayidia ja kysy siltä että missä sen poika on. Sayid pääs kuitenkin poies sieltä ja lähti viidakkoon takaisin aikomuksena palata muiden ihmisten luo. Saa nähdä pääseekö ;)

Sitten siinä näytettiin takautumia Sayidin elämästä kun se oli sotilaana siellä jossain. Mikä maa se nyt sit oli, joku Irak? Sen piti telottaa yks nainen mut se oli kai rakastunu siihen ja päästi sen karkuun ja on vuosia toivonut että tapais tän naisen, Nadjan, vielä jossain.

Ne muut tyypit rakensi golfradan.

Semmosta. Varmaan vähän sekavaa sepustusta mut joku voi selventää jos haluaa :)
Hyvin selostit. Mä katsoin jälleen vain sivusilmällä, enkä oikeestaan tajunnut siitä juonesta mitään, mut nyt kaikki avautu, kun luin tuon. Oikein selkää.  :)

Mä luulen että se Nadja nähdään vielä.. sitähän varten noita lisähenkilöitä noissa takaumissa on, että niillä voidaan sitte myöhemmin yllättää katsoja.
Mut se olis tosi hölmöä, jos se Jackin isä heräis henkiin!  ;D
allekirjoittanut

Painkiller

Mäkin olin välillä että häh :D Varsinkin sillon kun se Sayid heräs sieltä naisen luota. Et mitä häh, missä vitussa toi nyt oikeen on :)

[tuuli]

Mä, kun en niin ahkerasti seurannut sitä jaksoa, luulin, että se nainen joka nappasi Sayidin, oli SAMA NAINEN, joka Sayidin piti teloittaa siinä takaumassa.
Mut mä en tosissani katsonut ollenkaan, ja en ees muodostanut mitään mielikuvia. Eikä mulla ollut ees rillejä, niin en tosissaan erottanut niitä kahta naista toisistaan.  ;D
allekirjoittanut

aino-a

Vähän loppui jännään paikkaan eilen... Saaren muut asukit alkavat tulla esille...  :)

Tounakka

Katoin eilen (?) jopa jakson. Vaikutti tosi kiinnostavalta, mutta ei musta oo seuraamaan sarjoja. Otan joskus varmaan Season1-boxin.

jouhu

Nythän tuossa rupee tosissaan tapahtumaan! Melkein pelkäsin..

[tuuli]

Jumaliste että oli pelottava loppu, ja että loppu jännittävästi! Se meedio tyyppi.. hui kamala!  :o Tosissaan nyt alko tapahtua.

Vaikkakin se raskaana oleva tyttö on vähän ärsyttävä..
allekirjoittanut

Painkiller

Katottiin äsken vasta nauhalta toi torstainen jakso...ai että kun on aivan loistava sarja!!! Onkohan se mies sen ranskalaisen naisen mies?

[tuuli]

Se Ethan oli niin pelottava, kun se silloin viikko sitten tuli Clairen (?) ja Charlien luokse. Ja sit se vei ne. Jumalauta että pelkäsin toissapäivänä, kun katsoin. Ja se kun Charlie löytyi sieltä puusta.  :o Ihanaa että se heräsi henkiin.. En edes halua tietää, mitä sille tytölle on tapahtunut.. tai no.. haluanpas.  ::)
allekirjoittanut

Painkiller

Mä jo luulin ettei Charlie herää. Olin vaan että mitäääh, eihän toi voi häippästä sarjasta.

[tuuli]

Mäkin olin ihan varma. Toisaalta aloin ihmetellä, miks niiden pitää noin kauan näyttää tota Jackin elvytystä. Ja mä jo pelkäsin, että se Ethan väijyy pusikossa ja hyökkää niiden kimppuun. Koska ne ei leikannut sitä kohtausta jo poikki. Mut se päättyikin Charlien heräämiseen, ja hyvä niin.
Onkohan Claire vielä hengissä.  :P
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.