Prison Break

Aloittaja forte, tammikuu 05, 2007, 10:05:03

« edellinen - seuraava »

forte

Joka tunnetaan myös nimellä Pako.

Mites, kuinka moni seuraa? Onko hyvä/huono? Perustelkaas sitten myös :) Mitkäs on lempihahmot?

Itse alusta asti olen seurannut, ehkä yksi jakso välistä jäänyt. Ja enhän minä sitä seuraisi jos se huono olisi. ^^

Tykkäsin Abruzzista, mutta *pam*, sehän kuoli. Scofield on myös kiinnostava hahmo, ei pelkän hemmetin hyvän näköisen ylävartalon takia vaan hienosti keksityn persoonallisuuden vuoksi. Pedofiili Bagwell on myös mielenkiintoinen, vaikkakin vähän iljettävä.
the coldest blood runs through my veins

Painkiller

Mä en voinu alkaa kattoa tätä kun inhoan niitä veljeksiä, siis näyttelijöitä..varsinkin sitä noppapäätä.

Välillä tullut kyllä sivusilmällä katottua kun tuo ukkeli sitä aina kattelee. Mutta enpä innostu, en.

[tuuli]

Harmi ku ei voi kattoo.. :o Voisitteks kuitenki kertoo kun kiinnostaa, että minkäs lainen sarja on? Joku jännäri...?
allekirjoittanut

forte

Sanottaisko vaikka jännäriks joo. Mies joutuu syyttömänä vankilaan murhasta ja veli hankkii sitten itsensä samaan paikkaan vankilan pohjapiirrokset ylävartaloonsa tatuoituna. *paras tiivistys ikinä* Siinä sitten rakennellaan reittiä ulos, ja tietysti kuvioon tulee vaikka minkämoisia muita vankeja, joilla on omat syynsä päästä pois. Ainiin, ja tietysti murhasta (syyttömänä) tuomitun veljeksen asianajaja tekee parhaansa teloituksen lykkäämiseen tai peruuttamiseen, mutta salaliitto tekee asian aika vaikeaksi.

http://www.fox.com/prisonbreak/  

Tuossa on hyvä esittely sarjasta, jos kiinnostaa. ^^  
the coldest blood runs through my veins

blind_eye

Mä oon kattonu. Jääny ihan koukkuun :D Michael on paras :p
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

LainaaSanottaisko vaikka jännäriks joo. Mies joutuu syyttömänä vankilaan murhasta ja veli hankkii sitten itsensä samaan paikkaan vankilan pohjapiirrokset ylävartaloonsa tatuoituna. *paras tiivistys ikinä* Siinä sitten rakennellaan reittiä ulos, ja tietysti kuvioon tulee vaikka minkämoisia muita vankeja, joilla on omat syynsä päästä pois. Ainiin, ja tietysti murhasta (syyttömänä) tuomitun veljeksen asianajaja tekee parhaansa teloituksen lykkäämiseen tai peruuttamiseen, mutta salaliitto tekee asian aika vaikeaksi.

http://www.fox.com/prisonbreak/  

Tuossa on hyvä esittely sarjasta, jos kiinnostaa. ^^  
Kuulostaa jännältä.  :)
allekirjoittanut

pasi

joo tunnustan olevani koukussa kyseiseen sarjaan.. jopa niin paljon että mua vitutti et tua tuloo vain kerran viikossa ja jää aina johonkin jännään kohtaan joten täsä vuoden alussa päätin hommata sen 1 tuotantokauden boxin.. tuli sit katottua loput osat kaikki putkeen.. no saakeli tuo 1 tuotantokauden vika jakso vasta jääkin jännään kohtaan.joten ton osto kostautui.  :)  eihän sitä 2 tuotantokauden boxia vielä myynnis ole... toivottavasti näyttävät 2 tuotantokauden  teeveessä heti ton ekan kauden jälkeen.

pako on pitkästä aikaa sarja jota oikeasti kiinnostaa kattoa, eikä vaan sen takia ku ei muutakaan tuu.. viimeksi tälläinen sarja oli dark angel.. suosikki äijiksi sanoisin : michael.. siinä on viisas äijä, sit sara.. söpö kuin mikä ja t-bagin suhteen mä oon vähä hukas.. toisaalta se on tän sarjan se mielenkiintoisin "sivuhahmo" mut jotenki koko äijä inhottaa johtuen kai siitä mistä äijä tuomittiin.. saakeli ku tekis mieli paljastella tulevaa.mutten tee sitä.. jouduin jo poistamaan muutaman lauseen etten pilaisi teidän jännitystä  ;)

blind_eye

Lainaasaakeli ku tekis mieli paljastella tulevaa.mutten tee sitä.. jouduin jo poistamaan muutaman lauseen etten pilaisi teidän jännitystä  ;)
aijai lapa jos sen tekisit ni nokkaas saat  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Vilkku

Multa meni kaikki mielenkiinto (toistaiseksi?) sen jälkeen, kun tulin kaverilla puolivahingossa kattoneeks niitä sen kanssa, se kun kattoo jenkkien tahdissa. Eipä siis nyt nappaa telkkarista katella kun tietää jo, miten asiat tulee menemään. Mutta oma vika tietenkin, ei olis pitäny kattoa..
[ -You should see my scars- ]

[tuuli]

Äh mä en tajuu mikä saa jengin kattoon noita hommeleita ennen aikaansa.. Tai no kyl mä jotenkin tajuan, et on niin hirveessä koukussa (hahah, Pasi.. ;)) että ei vaan pysty odottamaan. Mutta kärsivällisyyttä.  ;)
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.