TYHMÄT jutut

Aloittaja forte, helmikuu 17, 2007, 08:12:47

« edellinen - seuraava »

forte

Täällähän on jo tuo vitutusketju, mutta tein pikkupikku erilaisen. Okei, tein tämän ja vasta sitten superaivoillani muistin että ainiin, tuohan onkin jo. Mutta, tänne voi listata kaikenlaista yleistä tyhmää hömppää. Ja ehkä vähän spämmätäkkin.

- Idolsissa on paljon huonoa musiikkia
- Peruskoulu on pelkkää hirttoa
- Samoin kaikki entiset luokkalaiset, jotka on tätä nykyä toisessa koulussa ja kohtalaisen rasittavia suurimmaksi osaksi
- Minulla on koneella paljon huonoa musiikkia. Mutta onneksi sitäkin enemmän hyvää.
- Pikkuveljet on ympäristölle vaarallisia, samoin wnbt. Ja tositeinit
- Maailmassa on paljon ympäristölle vaarallisia ihmisiä
- Minäkin olen ympäristölle vaarallinen, uskon fyysiseen väkivaltaan
- Edellinen listassa oleja juttu ei oikeastaan vituta
- Lemmikit voi olla rasittavia. Varsinkin käärmeet kun niiden ruokkimisessa menee paljon aikaa, jonka minä voisin tuhlata täällä koneella. [läppävaan]
- Tylsistyttää ja väsyttää
- Ja nyt pitää miettiä vielä jotain mikä vituttaisi yleensä
- ja tälle ketjulle ei oikeastaan ole mitään käyttöä  ;D

the coldest blood runs through my veins

[tuuli]

No ne vitun Rotarit. Mä niistä jo raivosinkin tuolla virallisessa offtopicissa. Siis mä arvostan kaikkea sitä mitä ne tekee meidän vaihtareiden hyväks, mutta tässä niiden vaihto-organisaatiossa on viel tekemistä ja hiomista. Ehkä eniten mua vituttaa niiden säännöt.

Toinen tyhmä juttu on Triberg. Mul on ystävät toisessa kaupungissa ja siel ne bilettää tälläkin hetkellä. Mä en tunne täältä ketään, mut mun pitää silti asua täällä.

Ja kolmas tyhmä juttu on nää mun ennakkoluulot uusia asioita kohtaan. :D

Oliks tääl muka jo vitutusketju?  :o

Ja Idolsin nettitv vammaa taas..

Hei ehkä kaikkein tyhmin asia on tää tietokone! Tää se vasta vammaakin. Mut ollaan onnellisia et mulla edes on joku kone täällä..
allekirjoittanut

[tuuli]

Tyhmä juttu on se että mut heitettiin ulos Discosta kun oon kuukauden alle kahdeksantoista. Sinne sisälle jäi varmaan sata kuustoistavuotiasta pikkuprinsessaa.
allekirjoittanut

Painkiller

Hö. Vitutuksille on kaksi ketjua mutta tuuletuksille ei yhtään. Viikonloppuna haluaa tuulettaa. Maanantaina sitten taas vituttaa.

forte

Sovitaanko vaikka, että tästä lähin täällä ja vapaassa aiheessa saa myös tuulettaa? :) Voihan se tuuletuskin olla tyhmä juttu.

[tuuli]

Mua kun ei paljoa tuuletuta.
Tai tuuletuttaa! Loma loppuu ja pääsen taas ihanien luokkakavereiden ilmoille.
allekirjoittanut

forte

HAH nyt tuuletuttaa. KUKAPA PÄÄSEE PERMANNOLLE AEROSMITHIN KEIKALLE!? HÄ? HÄ?!

En minä kyllä itsekään vielä oikein tajua kun läjäys tulee kymmenen vuoden välin jälkeen tänne ja tässä jonkun ihanan kaverin ihana isä hommaili permantopaikat. :)

blind_eye

^^Hieno homma ! : )
Aww, ens viikolla pitäis lähtee Poriin katsoon Apista. EnpäWissii oota !!!<3
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

Tosi tyhmiä juttuja nämäki.  ;D

Mä lähen 17 päivän päästä Eurooppakiertueelle vaihto-oppilaiden kanssa.
allekirjoittanut

forte

Kiva kun suunnilleen ihan ihan ihan kaikki lähtee ulkomaille nyt hiihtoloman aikoihin. Paitsi minä, ylläri. Se on tyhmä juttu. : <

[tuuli]

Mä petin mun parasta kaveria.. tai siis yhtä tärkeetä ihmistä. Et jee. Ei just tällä hetkellä mitään iloista ajateltavaa ja vituttaa aika ankarasti. Että osaan olla kus!pää.
allekirjoittanut

SaintJimmy

LainaaMä petin mun parasta kaveria.. tai siis yhtä tärkeetä ihmistä. Et jee. Ei just tällä hetkellä mitään iloista ajateltavaa ja vituttaa aika ankarasti. Että osaan olla kus!pää.

Arg.. mieheni pyys mult käydä kaupas sen puolestaan ja muistutti mua vielä muutama kertaa et otan kuitin mukaan. Unohdin sen (tietysti unohdin) ja piti mennä takas kauppaan etsiin sitä v*tun kuittia. Aika noloa...  :-[ Shit happens...kai...  ;D
- There'll be no angels gracing the lines -

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.