HEI HEI

Aloittaja , tammikuu 22, 2002, 01:44:58

« edellinen - seuraava »

Haluaisiko joku ostaa sielun. Vähänkäytetty,
toimii myös kastelukannuna. Myydään
tarpeettomana. Edullisesti. Soita iltaisin.

kreisi_greippi

hmm...paljolla lähtis? ;)
se sielu siis.
my sweet, sweet rock`n roll

Vilkku

Heh, älä kovin halvalla sieluasi myy, Häirikkö. Se on arvokas.
[ -You should see my scars- ]

Hiltsu

Ei sielua kannata myydä.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Vilkku

Paitsi jos tarpeeksi maksetaan :)

Hiltsu

Maksetaan TOSI paljon.  ;)
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

KatjaRock

Minä olen sen jo myynyt. Ei ole näkynyt sitten kuudennen luokan. Toivottavasti se on jossakin hyvässä tallessa.
Miksen saanut siitä mitään korvausta? :P
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

jos et saanut korvausta, joku on VARASTANUT sen. sieluvaras liikkeellä, menkää ihmiset koteihinne, sulkeka ikkunat ja ovet, älkääkä MISSÄÄN NIMESSÄ poistuko kotoanne, ennenkuin varas on kiinni.
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Rikollisia vapaalla jalalla!

Vilkku

Tunnustan, se olin minä. Oma oli niin rikki, että tarvitsin toisen. Tämä rikos varmaan on jo vanhentunut ?

Hiltsu

Hyi, hyi sinua. Ei toisten sieluja saa varastaa.  ;D
Rikoksen vanhenemis ajasta en tiedä mitään.

KatjaRock

Ai se olit sinä. Annan anteeksi. Minä etsin itselleni uuden.
Time goes on, I wont.

Vilkku

Ei, kyllä sinä saat sen takaisin. En minä sitä ikinä käyttänytkään. [Ei sen takia, että se olisi huono. Päinvastoin - en uskaltanut edes katsoa mitään niin kaunista, siksi pidin sitä laatikossa]. Kyllä sinä saat sen pitää.

KatjaRock

Onko sinulla sitten sielua ollenkaan?
Time goes on, I wont.

Vilkku

En minä tarvitse... Sinun sielustasi jäänyt kirkas valo valaisee vielä pitkään...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.