raivostuttavin suomalaine biisi?

Aloittaja salzaliini:), maaliskuu 26, 2003, 05:30:01

« edellinen - seuraava »

rautalintu

Luuletteko, että muka tosissaan tuon sanoivat.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

hande^

kyl se siltä kuulosti siinä haastattelussa, mutta ken tietää... :-/
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Almaw

joo..surullista.NYLON BEAT on niiiiiin syvältä.tää on mun mielipide...enkä sitä muuta :o hmmm..taidamme handen kaa ainaki ihan tosissaan vihata niitä ämmiä ::) jaa ihan syystä!!!

hande^

kyllä vihaamme! ja iha sataprosenttisesti... eihä me muuta tehä ku haukuta niitä ku ollaan yhes... ;D no ei kai nyt... mut mä en oikeesti pidä nylon beatist... en pidä niidenlauluäänistä, asenteesta tai mistään muusta...

Almaw

meiän pitäis perustaa nylon beatin vihaamis kerho! ;D
luulen että jäseniä kertyisi aika paljon  :P siinäpä vasta idea ::)

hande^

no jaa... kylhä meijä pitää antaa muitten olla semmosii ku ne on... nylon beatin tytöt ehkä itte tykkää omasta "tyylistään" ja kerta ne on nuita levyjä jo jonkuverran myyny tykkää myös joku muu niistä... mutta täytyy sanoa ettei muuten yhtään hullumpi idea... :P

PahaPahaAsia

no ei kieltämättä mikään ihan huono...jos sellanen perustetaan,olen mukana,kuten aina ja kaikessa ;D

puska

niillä flikoilla vois olla ihan kivat äänet, jos he lopettaisivat sen honottamisen. se tyyli ärsyttää...
paitsi että kai ne nyt sitten ovat sen lopettaneet:). mutta kyllähän tuota radiosta vielä joutuu kuuntelemaan...
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Almaw

niii...mun puolesta laulakoon miten haluu kunhan vaa ei sotke apulantaa niitten omiin ongelmiin ::)

hande^

niinpä... Tuukka sano yhes levyarvostelus, mis se arvosteli nylon beatin levyn et "... jostain syystä he haukkuvat yhä meitä haastatteluissa. en ymmärrä miksi. ainakaan minä en ole tehnyt niille mitään pahaa..."

jouhu

Höh! >:(
Miten ne voi olla noin hölömöjä, että menee haukkuu apista? Ehkä haluavat näyttää kovalta, kun haukkuvat itseään tuhat kertaa parempaa bändii

PahaPahaAsia

ne on sellasia...kakkiasia molemmat että ei tiedä mistään mitään!mitä ne apista haukkuu,kun ite on niin huonoja!?!

blind_eye

Lainaano ei kieltämättä mikään ihan huono...jos sellanen perustetaan,olen mukana,kuten aina ja kaikessa ;D

juu, ei niin, vaikka olen edelleen sitä mieltä et musta joulu on hyvä. mut pääsenhän silti mukaan...?  :-/
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

PahaPahaAsia

blind_eye

tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.