raivostuttavin suomalaine biisi?

Aloittaja salzaliini:), maaliskuu 26, 2003, 05:30:01

« edellinen - seuraava »

Painkiller

Lainaa
Niin siis tuo radioissa renkutettu Pelimies on cover. Ei se oo niiden biisi alunperin.  :-?

Kyllä tää Martti Vainaa & Sallitut Aineet-yhtyeen biisi Pelimies on ihan niiden oma biisi. Nananananaanannanaa ja nakkikioskille jatkoille jne jne.
Toi on vaan tosiaan vanha biisi. Toi oli alunperin jonkun salibandyjoukkueen kannustuskappale ennenku nous "suuren yleisön" tietoisuuteen ;D

[tuuli]

Mitä hittoo... sittenhän yksi suuri ja mahtava tyyppi on johtanut pienen Tuulin ihan harhaan. Ja myös se, että mä tiesin tuon kappaleen jo ennen, kuin sitä alettiin soittaa radioissa.
allekirjoittanut

aino-a

Ehdottomasti raivostuttavimmat suomalaiset biisit ovat

Mamba - Lauantai-ilta
Leijonamieli ja putkimiehet - Laulu sadepäivän varalle

Mä en voi tietää mitään ärsyttävämpää kun tää sadepäivä-laulu. Argharghargh. Kanava vaihtuu samantien kun se renkutus alkaa.
Et estä sadetta kuitenkaan,
miksi taistella siis vastaan?

aino-a

LainaaJa Gwen Stefani..tosi raivostuttavia biisejä. En tajuu miks se vetää tollasia..No Doubt oli kuitenkin ihan hyvä bändi ja oli hyviä biisejä..
Samaa mieltä... Miksen piti vaihtaa No Doubt tollaseen kamalaan ns.''verta tulee korvasta'' -materiaaliin...? No Doubt takaisin!  ;)
Et estä sadetta kuitenkaan,
miksi taistella siis vastaan?

HIPP´O

Mä henk.kohtaisesti inhoan melkein kaikkia vinkuhitti biisejä kuten joku mikä kesä? tai mitkä vaan poppi biisit,ja sitte se lovex-bändi on myös aika surkea yritys.suomessa ei oikeastaan ole oikeen mitään hyviä biisejä kuin apis tietenki mutta siis muita ei ole.
olen naru sinun kaulalla,olen terä sinun ranteella

[tuuli]

Mikä kesä on karsee!
Mä olen aina inhonnut kesähittojä, mutta kyllä tuo on kaikkien aikojen huonoin ikinä tehty kesä hitti. Ei helvetti!
allekirjoittanut

Painkiller

Jep, son kyllä ihan hirvee. Onneks sitä ei enää kuule :D

Provinssissa oli niiin hyvä kun ne veti ton biisin niin melkeen koko yleisö lähti sen jälkeen menee ;D Olis varmaan kandenu soittaa se vikana. (ja mä en ollu sit "katsomassakatsomassa" Valvomoa, hengasin vaan)

[tuuli]

Voin kuvitella että lähti.  :D Sääliks käy.
allekirjoittanut

moondancer

Juu. Tällä hetkellä todellakin toi mikä kesä. ei siedä.

pullonkorkki

yksi ainakin on antti tuiskun tyhjä huone... yuck! >:(
käykääs tuolla -- http://geocities.com/arsytan_sua

Kun eilen näin sun itkevän
Mä aavistin sun lähtevän
Sun silmät katsoi tyhjää
Nuku rauhassa, pikkuinen

tämä on piste-.

Painkiller

Mut se uusin Anan biisi on kyllä kauhea pohjanoteeraus! "Sekaisin", vai mikä sen nimi nyt on. Ihan järkky! Back to the 90's!

blind_eye

Mun mielestä Sekaisin on hyvä. :p
Ja toi Mikä kesä oli hyvä kesällä mut kun sitä kuulee vieläki, on sitten miten kuuma tahansa ni ei oo enää kesä kun koulut on alkanu. >:(
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

puska

Mun poikakaveri on alkanut laulamaan mulle "Jokainen ihminen on laulun arvoinen"-kipaletta, kun tietää että vihaan sitä aivan älyttömästi. ENsinnäkin ne sanat nyt on ihan hirveää sontaa, ja meidän yläasteen musiikinopettaja laulatti meillä aina tuota.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

forte

Kaikki Irinan kappaleet. Ei helkutti, kuka sitä jankutusta jaksaa kuunnella. Sitten on kaikki nämä Hannat ja Tuiskut sun muut Indexit. Ehkä ärsyttävin voisi olla nyt Irinan 'Älä riko kaavaa'. Ei siinä oikeastaan muuta kamalaa ole kuin melodia ja sovitus ja melkein kaikki  ;D
the coldest blood runs through my veins

Painkiller

Mun on pakko kuunnella töissä Radio Novaa kun mikään muu ei kuulu siellä ja voitte vaan kuvitella..soittaa ne sentään Bon Jovia usein mut melkeen kaikki muut biisit voisin listata tänne..

Täl hetkel ärsyttää mm. Teleksin kammottavat biisit "Siniharmaasilmäinen" ja "Tuulilasin nurkkaan" sekä Samuli Edelmanin "Ruma mies", hyi vit.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.