mitä vaan ja liikaa sinkut

Aloittaja Halla^, syyskuu 03, 2004, 11:01:52

« edellinen - seuraava »

Halla^

Onkos noista sinkuista kuinka monta eri painosta? Kun meinasin vaan että ne mun pahvikantiset on sellasia "pahvitaskuja" missä ne sinkut on. Onkos avattavaa mallia pahvikantisena? Kuinkas pieni painos tämä pahvikantinen on? Apulanta. fi sivuilla oli vain maininta että on pienempi painos pahvikantisena..
Tänks jos jaksatte auttaa avutonta ;D

Halla^

ja vielä lisäisin että onkos muistakin sinkuista pahvikantisia versioita? En meinaan mistään löytää tietoa että mistä kaikista on.. ???

pasi

Lainaaja vielä lisäisin että onkos muistakin sinkuista pahvikantisia versioita? En meinaan mistään löytää tietoa että mistä kaikista on.. ???

on!! reunallat ja viivakoodit sinkut ovat kans pahvikansissa!

[tuuli]

ai... minä en tykkää niistä pahvikansista.....  ;)

välikommentti oli tuo. heh!
allekirjoittanut

Aapsu

Huuto.netissä oli vähän aikaa sitten myynnissä "Teit meistä kauniin" -sinkusta pahvikantinen versio. En sitten tiedä että avattava vai "tasku". Luultavasti promo tms. En ole ainakaan itse tuommoista nähnyt.

Mulla on "Teit meistä kauniin" muovikansilla ja semmosena versiona, että cd:n alla on joku hiiri tms. ja Apiksen poijjaat. Oon nähny myös versiota missä on musta se muovinen osa, mihin cd tulee kiinni ja paperissa cd:n alla ei ole mitään. Omakin sinkkuni oli mustakantinen, mutta vaihdoin siihen läpinäkyvän osan kun huomasin kuvan.
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

ilona86

Häh... Mulla on noi Mitä vaan ja Liikaa sinkut ihan muovi kansiversioina. Sisällä kansissa on koottavat sivut, joista tulee biisien sanat. Siis... En osaa selittää:) Oon kyllä kuullut pahvikantisista... Pitäiskö sellaisetkin sinkut ostaa jos pahvikantiset löytäis niin ostaa ne:D Noin niinku aidon Apulanta-fanin:D

Se pahvikantinen Teit meistä kauniin-sinkku oli kai kusetusta huuto.netissä! Ainakin se joka oli sen huutanut niin oli antanut sille myyjälle palautetta, ettei koskaan saanut kyseistä levyä ja myyjä oli laittanut sen uudelleen myyntiin!! Itsekin kysäisin myyjältä, että mikä on LY-numerotunnus (ajattelin että jos se on eri kuin muovikansissa) Eipä herra tiennyt asiasta mitään... Eli se oli feikki se pahvikansijuttu.

hendu

mulla on mitä vaan pahvisena versiona! Taas liikaa muovisena! mitä vaan on LY-0043b! Mäkin kyl tykkään et sinkku ois muovinen :). semmosia.
Temosen pomppubasso

jouhu

Onko niissä levyissä jotain eroja? Siis noissa pahvi- ja muovikantisissa? Kun näyttää olevan khuumaa khamaa...

hendu

jotain erilaisia kuvia pojista voi olla!? luulisin! mut samat biisit siä on ;D
Temosen pomppubasso

yzeR

Lainaa
Se pahvikantinen Teit meistä kauniin-sinkku oli kai kusetusta huuto.netissä! Ainakin se joka oli sen huutanut niin oli antanut sille myyjälle palautetta, ettei koskaan saanut kyseistä levyä ja myyjä oli laittanut sen uudelleen myyntiin!! Itsekin kysäisin myyjältä, että mikä on LY-numerotunnus (ajattelin että jos se on eri kuin muovikansissa) Eipä herra tiennyt asiasta mitään... Eli se oli feikki se pahvikansijuttu.

Kyllä sellainen pahvikantinen TMK on olemassa. Itsekin sellaisen aikanaan kaupassa näin, mutta enpä silloin tajunnut ostaa (muovikantinen maksoi muistaakseni 19mk ja pahvinen kympin). Ei ollut tuo keräilyharrastukseni varsin niin tarkkaa vielä silloin. Nyt sitten harmittaa, kun ei sitä halvalla saa oikein mistään.
Ja Jouhulle vielä, että ei noissa levyissä mitään eroa ole. Keräilyarvoa niillä vain on. Noita pahvisia MV ja Liikaa sinkkuja taitaa vieläkin saada Levy-Yhtiön kaupasta, joten mitään suurempaa arvoa niillä ei ole.
Kyseinen huuto.net-myyjä on kyllä kusettaja. Minäkin olen aikonut kyseisen sinkun joskus samalta myyjältä ostaa, mutta silloin kaveri oli jo ehtinyt "myymään" sen jollekin muulle.... Välttäkää ja varokaa.

jouhu

Milläkäs nimellä se myyjä on, että sen voi välttää?
Ja kiitos...:)

Aapsu

LainaaOnko niissä levyissä jotain eroja? Siis noissa pahvi- ja muovikantisissa? Kun näyttää olevan khuumaa khamaa...

Pahvikantisissa "Mitä vaan" ja "Liikaa" -sinkuissa on yksi biisi vähemmän kuin muovikantisissa. Ei niissä muuta eroa ole.
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

[tuuli]

allekirjoittanut

punainen

Minä tykkään enemmän pahvikantisista.Niissä on enemmän lämpöö eikä oo niin plastiikkia ;D
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

lämpöö? aijaa... mä taas en voi mistään hinnasta ostaa pahvikansia. ne on jotenki niin epälevymäiset.. he!
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.