Paikkakunnat

Aloittaja KristalliEnkeli, marraskuu 09, 2003, 11:45:59

« edellinen - seuraava »

KristalliEnkeli

Tuli tässä vain mieleen, että on aina paikkakuntia joita jotkut inhoavat ja joista toiset pitävät; eli kyselisinkin tässä, että mitä mieltä olet omasta asuinseudustasi (hyvät ja huonot puolet) sekä minne muuttaisin kaikista mieluiten?

Ite asun helsingissä, joka on tunnetusti Suomen suurin kaupunki *ihanko tosi? :o*.Kyllä tääl on ihan hyvä asua, mut ei tää loppuen lopuksi ole kovin kummoinen mesta. Ite en keskustas paljoa viihdy, koska tuntuu et siel on välil niin saatanasti ihmisiä, et mul ainakin menee hermot, kun ei pääse eteenpäin. Onhan tääl kaikki kaupat, leffateatterit ynm. lähellä, ja se on mun mielestä hyvä asia, mut toisaalt, kyl mä vähemmälläkin pärjäisin :)...hesas on hyviä puolia, mut välil tuntuu et niit huonoi puolia on enemmän, siis ei aina..jepjep

Mietittiin täs yks pvä kaverin kanssa et jos muutettaisiin tampereelle, et se sit ois todennäköisesti se paikka jonne haluaisin muuttaa, jos helsingistä ois lähdettävä :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Lerppa

Mä asun Espoossa, oon aina asunut. Mutta käyn koulua Hesas, joten liikun siellä loppujenlopuks enemmän kuin Espoossa... Mun mielestä täällä on kiva asua, kun ei ihan siellä hälinän keskellä asu, ja hyvin toimivan joukkoliikenteen ansiosta kaikki on oikeastaan lähellä :)
   Itseasiassa olen kaavaillut, että menisin lukion jälkeen opiskelemaan musiikkivideo-ohjaajaksi/kuvaajaksi Tampereelle, Tampere on just sopivan kokoinen kaupunki, siellä on kaikki lähellä eikä ole mitään ääretöntä tungosta, kauniskin vielä :)
Me sitten, Kristallienkeli, törmätään 4 vuoden päästä Tampereella Pakkahuoneella ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

salza*

mä asun oulussa.. oon jo aika kypsä tähän paikkaan.. ku täällä suunnillee kaikki nuoret tuntee toisensa ja niistäkin suuurin osa on niitä vitun teinipilluja niin lähtee järki.
isona haluaisin asua heinolassa koska se oli sellanen kaunis pleissi..

*KristalliEnkeli

Lerppa ~> sovitaan niin, eli 4v. kuluttua nährään  :D

virtahepo

En pidä varsinaisesti mistään suomen kaupungista koska kaikkialla on kuitenkin talvi ja lunta. Tahtoisin Australiaan.

Mutta helsinkiin en tahtoisi koska mun kokemukset helsinkiläisistä on niin itsekeskesiä paskoja et ei kiitos.

KristalliEnkeli

Virtahepo ~> et varmasti ole ainut jolla noita huonoi kokemuksia hesalaisista on :) mut, kyl niit löytyy muistakin kaupungeista, siis niitä itsekeskeisiä paskoja, mut jotenki kummasti tuntuu et suurin osa niist on kerääntynyt stadiin :)

Ronjaronjanen

Mä olen asunut aina Hyvinkäällä. Hyvinkää on jotenkin aika ahdistava paikka -> siitä tulee sellanen tunne että se on tuppukylä joka on vaan vähän kasvahtanut ja tuntuu että täällä on tosi ahdasmielisiä ihmisiä.
Nykyään tosin kaupungilla näkee ihan mielenkiintosenkin näköisiä tyyppejä mutta...ja sitten täällä ei ole oikein mitään kivoja paikkoja missä vois olla, ellet sitten halua henkata tuolla Prismassa tai mäkkärin edessä niinku kaikki tosi kovat :P Hyviä puolia on ehkä se että pääsee suhteellisen helposti stadiin junalla. Ja onhan Hyvinkää kooltaan ihan hyvä, tai en kestäisi asua kovin paljon pienemmässä paikassa ainakaan.

Ja jos Suomen kaupungeista pitäisi valita niin olen aina halunnut asua Hesassa keskustassa jonkun ison ja hienon talon kattohuoneistossa. Siinäkin olis kyllä varmaan omat huonot puolensa, mutta saahan sitä unelmia olla  :)
Tai ainakin kaupungissa joka on meren rannalla.

virtahepo

Ehkä hesalaisista niin usea on egosentrinen paska koska "stadilaisuudesta" on tehty niin iso juttu. Paskaako sillä on väliä että asuuko tuppukylässä vai toooosi suuressa helsingissä. Ei se tee ihmisestä huonompaa vaik ei asuis stadissa. Mut se on kai joittenkin vaikee tajuta.
Ja jos nyt aletaan verrata kaupunkien kokoa, ni Helsinki on pikkunen paska suurkaupunkien jaloissa. Miljoonakaupunkien slummitkin on suurempia kuin iso iso helsinki city.

Lerppa

Helsinki on ahdettu yhteen niemeen, jonka halki kävelee melkeen puolessa tunnissa ;D

*tuuli

Mä asun Kuopiossa!  ;D Tossa mun mielipide:

- pieni kuin mikä! Saatanan torikeskeinen! Inhottava savon murre. Liian vähän kenkäkauppoja joissa kaikissa ihan samanlaiset kenkävalikoimat. Ei laskettelukeskuksia.  

+ Paljon hyvännäkösiä mäkipojuja! Hyppyrimäki.  :) Täydellinen talvi! ( ainakin useimmiten )

En juuri nyt keksi muuta. Noi plussat oli aika talvikeskeisiä mutta minkäs ihminen luonteelleen voi.  ;)

virtahepo

Hei,savon murre on just hienon kuulosta!

KristalliEnkeli

Tuuli ~> Savon murre ei oo yhtään inhottavaa. Mä saan kunnon "murreannoksen" aina kesäsin kun tuun sinne päin, joten ehkä siihen on sitten korva tottunut, mutta must se on ihan kiwa murre  ;D kiwempi savon murretta on kuunnella kuin jotain perkeleen stadin slangia :)

Lerppa

Mua ärsyttää tää "stadin slangi" jonki verran.. kuullostaa hirveen lesovalle.. vaikka ei sitä nyt taas huomaa kun oli viimeksi maalla kesällä mutta...
   Hmm.. *tuuli, mun setä asuu Kuopiossa, se puhuu just kivasti :)

jousku

Mä inhoon paikkakunnallani ihmisä jotka mä tiedän..., koska he ovat yleensä sellasii bichejä. Ja sitten ehkä ihmisen nyrpeitä ilmeitä, joita on munkin naamaan tympiintynyt. Hyviä on sitten vähän vaikeempi löytää.... ::) Muutama hyvä ystävä on tullut löydettyä täältäpäin... Enpä keksi muuta hyvää...

Wirtabiuha

Mäkin asun täällä espoossa... No toi Lerppa tiivistää aika hyvin... Mäkin olen siis hesassa koulussa.
  Vielä tosta hesasta että täällä on ihan vitun kalliit treenikämpät!!! Tai sitten siellä ei ole vahvareita eikä rumpuja ja omia ei voi/viisi säilyttää siellä... masentavaa! No kamujen autotallit on aina jäljellä  ;) ;D

Muuten Ronsku, mulla on kamuina tämmösiä snobbari suvun jäseniä (ne kenen kaa olin siellä kartano lomalla)toinen asuu just jossain erottajan kattohuoneistossa... Ihan kiva kämppä joo! Ja toinen meren rannalla... munkkiniemen (tai jotain) laidalla...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.