Paikkakunnat

Aloittaja KristalliEnkeli, marraskuu 09, 2003, 11:45:59

« edellinen - seuraava »

jouhu

Nyt meni yli...hilseen.
Ootko wirtsi muistanu ottaa päivän lääkkeet?

Lerppa

Ehkä Wirtiksen pitäis mennä jo petiin ja sulkea silmänsä ;) alkaa jutut jo vähän mennä...  ;D
Kato nyt itekin:

kooste:
mun hiukset on naapurin mopsi, vien sut äältä kauas pois tuukkalaan tai paska avenuelle... Siis kaikki on aina aamulla kauankin naapurin mopsin kanssa....  

just just ;D ;D ;D ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

Mikä meni yli?

Multa muuten kysytään tosi usein että olenko lääkityksen alaisena... hmm...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Niin.... En mä tietenkään millään pahalla! Mullakin unohtuu joskus ottamatta!  ;)
Mun koppaan ei menny toi mopsi, vien sinut täälät kauas pois tuukkalaan...ja muut vastaavat...
Mutta ei mitään on kiva kuunneellla sekavia ihmisiä  ;)

Wirtabiuha

Kun kasvan isoksi (vien sut täältä kauas pois) eikä kun muutan tuukkalaan! Tai paska avenuelle... No anyway, mun hiukset on naapurin mopsi... Siis kaikki sanoo mulle aina aamulla että tappelitko kauankin naapurin mopsin kanssa....  Ei ne niin räjähtäneet ole!! kiitos kaunis!  
siinä kooste, siis ei mutta kuitenkin...

Ei siitä saa vieläkään selväämutta joo... Ei sitä voi parempaa odottaa kun tappelen tässä veljen kanssa siitä että se ei osaa laulaa eikä soittaa käännä se poissia... Ja kamuseni roosa pelaa pleikkaria eikä osaa, siis neuvon sitä, ja sitten on vielä tuo Elena kamu joka yrittää ruokkia kultakaloja.... Eli ei, en voi keskittyä!

Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

*tuuli

juu no... ota nyt noista wirtabouhan aiemmista jutuista jotain selkoa... mutta kun jotain viis kertaa lukee niin eiköhän napurin mopsitkin painu mieleen... ;) kyllä mä jotenkin tajusin.

KristalliEnkeli

mä ymmärsin suunnilleen ainakin sen että Wirtiksen hiukset oli aamulla sekaisin. Jengi ajatteli et se ois tapellu naapurin mopsin kans, ku sil oli fleda niin sekaisin...lallalallalalalaa.....mäkin alan olla väsyny, taidanpa mennä kohta nukkumaan tai sit katon ton mtv3:n leffan painajainen elm streetillä....yeah!
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

*tuuli

jotain tollasta... on wirtiksellä kyllä jutut. ;)

jouhu

Wirtiksellä on todellakin hyvät jutut!! Vaikka en tajunnukkaan yhtään mitään mistään, niin hauskaa on!  ;D

Wirtabiuha

Tässä äsken katoin että mitä kettua mä olen tonne kirjottanut... Ihan viisata tekstiä, ei siinäkään taas mitään! Yritän parantua...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KristalliEnkeli

Wirtis ~> kunhan muistat aina aamuisin ottaa lääkityksen niin kaikki on ok :), no ei...ihan selvästihän sinä kirjoitat  ::)

mitkä on muuten tyhmimpiä paikannimiä joita tiedätte?
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Lerppa

Terskanperä *tyrsk* ;D
Ajettiin siitä Lapinreissulla ohi joskus vuonna nakki ;D
Apiksestakin on kuva kyseisen kyltin ympärillä tuolla jossain, tais olla kotisivuillaan :)
Ihan mielenkiintoinen.... kukahan sillekkin paikkakunnalle on nimen antanut :)

jouhu

Vammala, nakkila, paihola...
Öym....en tiiä onko nuo ihan paikkakuntia, mutta jonkun paikan tapasia paikkojahan noi on...kai.

Mä halusin pienenä asuu karkkilassa, kun aattelin, että siellä saa kauheesti karkkii....  ;D

Lerppa

Niin mäki :) Sitten kun mun yhet tutut muutti Karkkilaan ni olin hirveen kateellinen niille ;D

*tuuli

Musta Siilinjärvi on tyhmä paikan nimi, ja Suonenjoki myös. Eihän siilillä voi olla järveä... tai... se vaan kuulostaa tyhmältä. Ja ihan siinä missä siilillä ei voi olla järveä niin eihän suonella voi olla jokea!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.