vastaa edellisen kysymyksiin verse 4

Aloittaja emmi, helmikuu 17, 2005, 03:22:37

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Bowie, David tai jos on pakko olla nimenomaisesti bändi, niin Beatles
Norther
Thunderstone

Jos nyt vielä kerran sitten samalla idealla: E, I ja M
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

puska

Black Sabbath
Nirvana
Tehosekoitin

(tällasta tylsää) Minkä leffan katoit viimeksi ja mitä tykkäsit?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

Lainaa(tällasta tylsää) Minkä leffan katoit viimeksi ja mitä tykkäsit?

ei ole tullut viime aikoina elokuvia katsottua.. taisi olla onnen varjot, ja siitä on muutama kuukausi kun sen kävin kattomassa. tosi huono! mua ei vaan vois vähempää kiinnostaa se, kun ihmiset surkuttelee sitä, miten ne ei voi saada lapsia ja.. argh.. ei ihan sitä mun juttua. oli siel muutama ihan ok läppä joka pisti suupielen ylöspäin, mut melko jöntti oli muuten! HUONO!!!!  

sama
allekirjoittanut

Katsoin äsken mainostelevisiosta tulleen leffan Training Day. Räiskinnäksi suhteellisen hyvin toteutettu ja mukaan oli saatu myös roolihenkilöiden persoonallisuuksia, mikä ilahdutti erityisesti.

Sama.

Wirtis

katoin eilen kavereiden kanssa purppuravirrat. kamalaa! Mutta viimeks leffassa katoin petollinen on ihmissydän. Mä en ikinä itke leffassa mutta se oli niin kamala että mä ulisin koko leffan. Vaikuttava. Kannattaa käydä kattomassa. Mansonkin on siinä hei!

Muistatko kaikkien spice girlsien nimet? :D kerro?

Painkiller

Tottakai muistan..mullon kaks spice girlsien levyäkin..*naur* taitaapi olla tuliaisia viron puolelta..

Niin..ööh..Victoria, Mel B, Mel C, Emma ja Geri..eiks tuossa ollut kaikki..ja ihan ulkomuistista ;)

Millon olit viimeksi hammaslääkärissä ja pelottiko? /pelkäätkö hamppulääkäriä?

jouhu

Olin tuossa...onkohan siitä jo jotain pari korkeintaan kolme kuukautta sitten porattavana. Ihan kauheeta, kun en ottanu puudutusta tai mitään! Meinasin alkaa huutaa niin pohjattomasti mitä nyt olisi lähtenyt kun sattu niin helvetisti. Ja ens kuun alussa uudestaan sama. Ne pirulaiset löys miun suusta ainakin kaks reikää.   :-/ Ja kyllä minuu aina jännittää, mutta en varmaan pelkää kun viimeksikin meinasin nukahtaa odotushuoneessa.

Pelkäätkös noin ylipäätään lääkäreitä?

Painkiller

Mä pelkään. Erityisesti hammaslääkäreitä. Mut ylipäänsäkin kaikkia lääkäreitä. Inhoan ja pelkään sairaaloita, niin varmaan siks lääkäreitäkin :o Ens kuussa menen myöskin porattavaksi ja pelottaa..ilman puudutusta en antais porata mistään hinnasta :o

Pistetään kiertoon..

Wirtabiuha

oon ollu ite sairaalassa vaan sillon ku synnyin, muuten ei oo ollu tarvetta. kavereita joskus käyny kattomassa psykiatrisella puolella, ahdistun aina syvästi. hammaslääkärissä on sitte tullu istuttua sitäkin enemmän. Inhoan sitäkin ja kun olen onnellisesti yliherkkä puudutus aineelle ni sattuu sattuu sattuu.

osaatko käyttää työkaluja? saatko esim. taulun seinään tai vaihdettua lampun?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

puska

No nuohan on nyt tosi helppoja asioita. Eihän lampun vaihtoon edes mitään työkaluja tartte. Kyllä tommoset pikkuhommat onnistuu, mutta jos autoon jotain vikaa tulis keskellä mehtää, niin olisin ihan paineessa.

Sama.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

öö... no siis jos pitää laittaa taulu seinään, niin kyl mä siihen iskää pyydän.. mut jos asuisin omassa asunnossa, niin en kyl mitään remonttireiskoja siihen hommaan maksais.  ;D

katon muumia. laitahan nää muumihahmot paremmuusjärjestykseen (muumitko, voi ei!!!  ;D), ja ykkönen on se paras.

muumipappa
niisku
nuuskamuikkunen
pikkumyy
nipsu
muumipeikko
niiskuneiti
rouva vilijonkka
noita ( aliisan mummo! )
haisuli
muumimamma
hemuli

oho.. tuli aika paljon... ::)
allekirjoittanut

jouhu

Pikku-myy...on paras!
Nuuskamuikkunen
noita
nipsu
haisuli
noita
rouva vilijonkka..;D
hemuli
muumimamma
muumipappa
niisku
muumipeikko
niiskuneiti
Mie en niistä varsinaisista muumeista jonkuntakii oikein tykkää. Mie halusin pikkusena olla niinku pikkumyy, mutta olin oikeesti kuin toi nipsu. :)
Tää oli hauska laitetaan etiäopäin. :D

Lerppa

Haisuli
Pikkumyy
Nuuskamuikkunen

Loput on missä järkässä tahansa, niistä en osaa sanoa.

Teetkö ensi kesänä kesätöitä?

[tuuli]

vittu.. voikohan niitä enää saada.. aijai, taitaa jäädä kesätyöt sinne mökin puolelle.. vois tietty tarjoutua tutuille lapsen vahdiks. hmm... kattooo nyt.

käytkö kesäsin ( kesällä? ) usein rannalla?
allekirjoittanut

Lerppa

Mökillä mä en mitään muuta teekään kun ui järvessä, mut kaupungissa harvemmin tulee merenrannalla käytyä. Ehkä kolmesti kesässä tms.

Jos sulle lykätään 50e käteen ja sun pitää mennä johonkin näistä kaupoista se tuhlaamaan, niin mihin menet?
Kappahl, Free Reckord Shop, Anttila, joku taidevälinekauppa, H&M, S-Market, Spine Center, Tiketti, Isku vai Sokoksen kosmetiikkaosasto?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.