vastaa edellisen kysymyksiin verse 4

Aloittaja emmi, helmikuu 17, 2005, 03:22:37

« edellinen - seuraava »

Unenkansalainen

Lainaa
Montako kappaletta omistat..
- lävistyksiä
- kameroita
- aitoja cd-levyjä
- kirjoja
- musiikkia tietokoneella mp3-muodossa
- kenkäpareja
- soittimia

Haluan vastata tähän :D

- 3 (nännit, huuli) + 2 korvista samassa korvasta. (ei sitten ole otettu mitään missää liikkeissä ku ne kiskoo hintoja)

- 1 digi, järkkäri lainassa kurssilta.

- aitoja, hmm. ehkä 10. loput 300 levyä on sitten mp3:llä :D

- Muutaman, nyt luen Marilyn Mansonin tarinaa, suosittelen. Ja myös Atlantiksesta kertovaa kirjaa. huippu todisteet, suosittelen myös.

- Kovalevylle ei mahdu kaikki, mut siellä on nyt 10GB ja jos levyjen kanssa katotaan yhteenstä, niin 50GB (yks biisi siis n. 0,006 GB)

- 4 parit. (futis, skede, toiset skedet ja tollaset mustat nahkakengät, melkei maiharit)

- Mp3 cd-soitin

punkku..

ulkona
   No ainakin kaks kertaa päiväs kun meen ja tuun kouluun..
elokuvissa¨
   Noin kerran vuodessa kun viimesenä päivänä kuin vapaalippu menee vanhaks....
keikalla
   keskimäärin kerran kuukaudessa,jos otetaan festarit siis mukaan
ruokakaupassa
   harvoin kun en osta ruokia meidän perheessä ja harvoin sitä itselle tulee mitään naposteltavaa ostettua
jääkaapilla
   ehkä seitsemän kertaa päivässä,mutta harvemmin sieltä löydän mitään hyvää...

Kaunein ja kauhein suomen kielen sana?

(Lerpan kysymykseen)

Kuinka usein käyt ulkona?
- Päivittäin

Kuinka usein käyt elokuvissa?
- Suunnilleen joka toinen kuukausi. Seuran puutteen vuoksi on helpompaa ladata tarvitsemansa leffat netistä.

Kuinka usein käyt keikalla?
- En ole koskaan käynyt keikalla. En tule koskaan käymään keikalla.

Kuinka usein käyt ruokakaupassa?
- Päivittäin! Ostan karkkia ja jäätelöä. Olen herkkunassu.

Kuinka usein käyt jääkaapilla?
- Ehkä pari kertaa päivässä.

[tuuli]

on niin paljon hyviä kysymyksiä, et mä vastaan kaikkiin!  :D

Montako kappaletta omistat...
-pehmoleluja?
ihan sairaasti! suurin osa jouduttiin vaan viemään vinnille, koska niitä on oikeesti niin paljon, ettei ne mahdu tänne muuten millään! parhaimmillaan niitä oli yli 60 kappaletta! oisko jotain 30 tai 40 enää.. mun huoneessa on pari sellasta suurinta feivöriä.  :-*

-aurinkolaseja?
yhdet halvat, mut hienot, joita käytän. tuol piirongin laatikos on mun ekat aurinkolasit, jotka on kyllä käynyt vähän pieneks.

-tietokonepelejä?
no ei oo paljon! alle 20.. eikä ne oo mun!

-kelloja?
herätyskello ja rannekello.

-farkkuja?
yhdet punaiset ja muutamat siniset, ja yhet sellaset joista oon leikannu shortsit. nyt talvella ei oikeestaan kyl käyttäny muita ku yhtiä sinisiä.

Kuinka usein käyt..
- ulkona?
päivittäin.

- elokuvissa?
harvoin! ehkä kerran kahdessa tai kolmessa kuukaudessa!

- keikalla?
hyvin harvoin! ehkä kerran puolessa vuodessa!

- ruokakaupassa?
hehheh.. melkein koko ajan! ainaki jos siel on jotain hyvää!  :D

- jääkaapilla?
aamulla, koulun jälkeen ja illalla. ehkä sit joskus viel siinä välissä, jos pitää vaik ottaa maitoo tai jotain ku syödään.

Kaunein ja kauhein suomen kielen sana?
öö.. rumin on varmaan paska!  :D se on oikeesti tosi ruma! kamalia on sit muuten kaikki hirveen vaikeet sanat niinku vaikka broileri ja nää tämmöset. kukka on tosi kaunis sana, en tiedä miks..  :P
allekirjoittanut

Lerppa

Routa on varmasti kaunein suomenkielinen sana.

Jos sulle lyötäs nyt kamera käteen ja sun pitäis mennä ottamaan kuva jostain ja sen kuvan pitäs kuvata sun tän hetkistä tunnetilaa, niin mistä ottaisit kuvan?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

pasi

ottaisin kuvan naapurin navetan lehmänpaska kasasta! paska fiilis kun on tylsä perjantai ilta!!

sama seuraavallekin :)

jouhu

Ehkä sellanen... Olis pimeetä ja puitten välistä loistais kuu kirkkaasti ja synkän kauniita pilviä.

Vielä...

Maikki

Menisin tuonne yhteen ihanaan metsään vähän matkan päähän. Mutta en kyllä nyt kun sataa, sitten kun paistais aurinko. Tai sitten tuolla on sellainen ihana joki/puro jota joskus haluan kuvata.

sama.

[tuuli]

öö.. menisin autiomaahan tai aurinkoon ja ottasin sieltä kuvan.
miten mul voi olla näin kuuma! onkohan kuumetta..  :-X

uutiset vai urheiluruutu?
allekirjoittanut

Lerppa

Uutiset! Voi jumalauta miten paljon mie inhoan urheilua telkkarista tai radiosta.

Tunnetko ihmisiä, joilla on niin suuri ego, että huoneeseen tullessaan se liiskaa sut seinää vasten?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

mä nyt en taaskaan erota imagoa ja egoa toisistaan, mut tiedän yhden pojan, jolla on kyl tosi suuri ego! kaiketi.. että mä inhoon sitä..

sano joku ärsyttävä kappale joka tulee tällä hetkellä usein radiosta?
allekirjoittanut

pasi

sanonpas 3 kappaletta, mutta vihaan niitä ilman radiosoitantaakin, eli nämä tulee liian usein: gwen stefani: rich girl, good charlotte.. joku life tai live siinä lauletaan ja 50centin candy shop!!

sama seuraavalle

Painkiller

Olen samaa mieltä pasin kanssa. Tosin en oikeestaan kuuntele radiota enää yhtään..mut toi rich girl on ärsyttävä, kuten toi 50 cent..good charlotten I just wanna live oli aluks ihan ok, mut nyt tympii jo..lisäks sanoisin vielä sen yhden biisin..en muista esittäjää, mut biisin nimi on kai from paris to berlin..joku inferno tai infernal sen vissiin esittää..

En keksi mitään järkevää joten kysytään tyhmiä. Seuraatko ohjelmaa Mallikoulu? Jos et, niin miksi et? Jos seuraat niin kenen pitäisi voittaa? :)

jouhu

Täytyy myöntää, että seuraan kyseistä ohjelmaa... Se on melkeinpä sama kuka voittaa, mutta sanonpa sen Sinin. Kun ne muut ei tunnu hirveesti tykkäävän siitä ja mie oon heikompien puolella! Ja onhan se ihan nättikin. ;)

Oletko koskaan miettinyt, että oletko oikeesti olemassa?  

punainen

Tälläkin hetkellä...Mutta ainakin tunnen ja ajattelen jotain.Ehkä mä oon olemassa ainakin jollakin tasolla...

keräiletkö jotain?
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.