vastaa edellisen kysymyksiin verse 4

Aloittaja emmi, helmikuu 17, 2005, 03:22:37

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Lainaamitä tiedät paikkakunnasta nimeltään lapua?
Pakko vastata tähän että pääsee pätemään edes jollain tasolla. :D Mie tiedän suunnilleen kaiken Lapuanliikkeestä. Sitten Lapualla on Gasthouse Tiitu sekä hotelli Lapuan Hovi ja Tiitut pitää myös kuppilaa vanhassa tehtaassa joka on nyt joku kulttuurikeskus. Siellä on myös baari nimeltänsä Qmaa. ;D
Lapualla järjestetään Välipuistorock. :P Kebab- ja pizzapaikka Elma:n työntekijä sai vuoden 2004 Lapuan aurinkoisen asiakaspalvelijan diplomin. xP Kosolan kartanossa on nykyään Suomalainen kirjakauppa... ::)
Ja mie olen käynyt tasan kerran Lapualla. Hauska paikka. 8)

Olis hauska kokeilla olla joku agentti vastanäyttelijänä Johnny Depp. :P
Agenttina joutuu tekemään kaikkea hauskaa mitä muuten ei pysty kokeilemaan ja mahdollisimman hyvännäköinen vastanäyttelijä tietysti on hyvä asia. :P
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Lerppa

Unohdin esittää kysymyksen eikä tuo miun viesti näy mulla muuten kun tässä vastauskohdassa, joten ei pääse muokkaamaan.. :(

Mutta kysästään vaikka että jos siun pitää lähteä klo 7 aamulla, niin mihin aikaan nouset ehtiäksesi ajoissa?

Painkiller

Johnny Depp vastaan kiitos. Ihan sama mikä leffa, joku romanttinen elokuva vaikka ::) Pirates of the Caribbeanissa Depp oli kyllä tosi hot, että no jos mä menisin niihin jatko-osiin ;D

Sama!

EDIT hups ei näköjään näkynyt mulla kaikkia viestejä niin vastailin ihan väärään, mut vastataan nyt tohon Lerpan kysymykseenkin. Eli riippuu tietty ihan siitä mihin olisin menossa..hmm..jos esim. töihin niin heräisin varmaan joskus kuuden jälkeen, varttii tai 20 yli?

emmi

en nyt tiedä mihin kysymykseen tässä pitäis vastaa mut vastataan Lerpan. Eli Mun pitäis herätä kanssa varmaankin kuuden aikaan.

Mitä kaikkea sun kesään on jo mahtunut? ja mitä vielä pitäisi mahtua?
älä tunnusta jos sattuu

pasi

isot rispektit lerpalle tästä suunnasta!!!!!! loistavaa tietoa! mistä sä voit tietää esim.. elman työntekijän voitosta??! jos oot vaan kerran käynyt lapualla??! iso kumarrus tästä suunnasta, jos oot joskus tulos tännepäin niin mä tarjoan sulle elmasta pitsan  8)

jatkakaa.

Lerppa

Mun kesään on mahtunut kaksi kesätyöpaikkaa, joista toisessa lopetin eilen. Sitten on mahtunut yksi päivä Tuskaa ja kaksi vielä edessä päin.
Tuskan jälkeen lähden mökille ja toivon mukaan Ankkarockin sunnuntai mahtuu myös miun kesään. ;)

*offtopic*
Lainaaisot rispektit lerpalle tästä suunnasta!!!!!! loistavaa tietoa! mistä sä voit tietää esim.. elman työntekijän voitosta??! jos oot vaan kerran käynyt lapualla??! iso kumarrus tästä suunnasta, jos oot joskus tulos tännepäin niin mä tarjoan sulle elmasta pitsan  8)
Mie vaan kiinnitän huomiota pikkuasioihin. :D Kävin siellä syömässä kebabin ranskalaisilla meinaan... Ja tuo pitsatarjous kuullostaa lupaavalta, täytyy pitää mielessä jos eksyn sinne taas joskus. ;D
*/offtopic*

Mistä asiasta pidät katkenneena?

puska

Kuivasta spagetista hampaiden välissä.

Pelkäätkö kuolleita ihmisiä?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Miusta ne on aika kammottavia, mutta samalla kuitenkin jollainlailla kiehtovia. Ei ehkä kuitenkaan silleen pelottavia...

Laitetaan vaikka sama vielä kiertämään..

Wirtis Suuri

En. Ei kuolleissa ole mitään pelottavaa. Vaan siinä mitä ihmiset tekevä toisilleen.

Pelkäätkö eläviä ihmisiä?

Painkiller

Juu. Joskus. Joitakin. Jotkut on toosi hui.

Paras musa-dvd minkä oot nähny?

jouhu

Ei tuollasii musa dvd:eitä hirveesti ole tullut kateltuu, mutta kyllähän tuota sielun veljien dvd:tä on tullu kateltuu viime aikoina aika mukavasti.

Tähän mennessä paras kesältä kerääntynyt muisto?

neliojuuri

Ruisrock! Ehdottomasti. Hivesin, Flogging Mollyn, Apulannan ja Disco Ensemblen keikat oli ihan kurkoja. Ja kun mukana oli paljoon kavereita, vaikka ei toi Turku ihan lähellä ookkaan.
Niin ja parasta oli myös kun olin alkukesasta Helsingissä ja käytiin myös samalla Nurmirockissa kattoon Apulantaa ja Lintsillä. Kyllä toi Lintsi on niin legendaarinen paikka.

Mihin haluaisit matkustaa?
on sillä väliä nyt ainoastaan. mitä kulman takaa tulee vastaan. olen todella jossain. joka päivä pelkkä muodollisuus. vaiko sitten uusi mahdollisuus.

emmi

Haluisin matkustaa vaikka mihin!
Lontooseen,kreikkaan,egyptiin. Oi vitsi. Maita ja paikkoja niin paljon! Mulle kelpais mikä tahansa ulkomaa.

Jos voisit palata vuoden ajassa taaksepäin, niin mihin hetkeen haluaisit?
älä tunnusta jos sattuu

blind_eye

Eiliseen. Oli jotain niin mahtavaa. Apulanta soitti just ne biisit jotka halusinkin kuulla. Ja muutenkin. Ja kaikki kolme oli keikan jälkeen hyvällä tuulella :)

Entä seuraava?
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

[tuuli]

hmm... mielenkiintoinen kysymys.. olis ihanaa saada olla hetken taas leikkikoulu ikäinen.  :D sillo kaikki oli niin ruusuista ja huoletonta!

onko ollu hauska kesä?
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.