vastaa edellisen kysymyksiin verse 4

Aloittaja emmi, helmikuu 17, 2005, 03:22:37

« edellinen - seuraava »

Painkiller

Tuli viimeksi eilen keskusteltua aiheesta.. Järki sanoo että kuoleman jälkeen ei ole enää mitään. Sitä on niinku tosi syvässä unessa, ei enää tajua mistään mitään. Haluan kuitenkin niin kovin uskoa että jotain on. En usko varsinaisesti taivaaseen ja helvettiin. Haluan uskoa että kuoleman jälkeen on hyvä olla, rauha. Ehkä vain itsensä lohduttelua, mut.. Paha olla ei ainakaan voi olla mikä on ihan positiivista..

Milloin olet viimeks vilpittömästi auttanut jotain toista ihmistä ja mitä teit?

Lerppa

Tänään siivoilin luokkahuonetta, koska se vaihtuu loman jälkeen, mutta se nyt oli yleinen apu.. Yksittäistä ihmistä eilen. Nauhotin vaihto-oppilaana olevalle kaverille abien pilalaulut ja lähetän sen sitten sille Saksaan.

Viskotaan sama vielä eteenpäin. :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Tokya

En todellakaan tiedä. En muista että olisin koskaan auttanut ketään vilpittömästi. *paha ihminen* Jostain syystä tahdon aina hyötyä asisoista, harvoin jaksan ketään auttaa, joten harvoin minuakaan autetaan. Ihminen pärjää kyllä varmasti yksinäänkin.

Milloin viimeksi rikoit rajoja? millaisia rajoja?

[tuuli]

Arh... vaikee kysymys. Omia rajojani oon rikkonu.. joskus.   ::) EI nyt tuu mieleen.

Paras biisi tällä hetkellä?
allekirjoittanut

puska

Minä löydän monesti aina näitä hittibiisejä vähän jäljessä. Indica - Ikuinen virta. Sanat vaan iskee niin kovaa.

Siideri vai olut?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Tepi84

Olut tietenkin ;) Sidukka on naisten juomaa  ;D

Mitä 3 asiaa tai esinettä ottaisit autiolle saarelle mukaan?
Haza haza

emmi

kännykän, musiikkia ja jonkun moisen vempeleen millä pääsen pois sieltä saarelta :P

Onko sulla nyt hiihtoloma? miten kulutat sen?
älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

Ei oo nyt. Puolentoista viikon päästä. Silloin lähdetään perheellä Leville ja Ylläkselle.

Omistatko säästöporsaaan? (sori jos oon jo kysynyt..)
allekirjoittanut

Painkiller

En. Tai meillä on kyllä tollanen purkki johon sillon tällön heitetään kolikoita. Mut ei porsasta :)

Missä keikalla oot viimeks ollut? Tai siis kenen ja koska?

Reikaleipa

Apulannan Lahden keikalla 11.11.2005.

Juotko kahvia? Jos en niin mitäs?

emmi

Sillon tällön juon. Joskus iskee sellasia kausia että juon tyyliin kuukauden tai pari kahvia ja sit ei taas maistu millään. Nyt on menossa kaakao kausi :D

Onko sulla jonkun tyyppisiä kausia? esim saman tyylistä kun mulla toi kaakao ja kahvi kausi? ;P
älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

Ei mulla taida olla. Tai no joskus musta tuntuu, että koulu ei maistu ollenkaan, ja joskus taas siltä että maistuu.  ::)

Stressaatko?
allekirjoittanut

Painkiller

Stressaan! Monesti turhan paljonkin :-?

Sama eteenpäin.

puska

Aina ja niskat jumissa :P. Jospa mulla ois joku lievä adhd.

Vieläkin eteenpäin sama.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Tokya

Harvemmin :D Joistain asioista, en oikeastaan stressaa, enemmän ehkä ahdistun.

Oletko liian paljon koneella?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.