vastaa edellisen kysymyksiin verse 4

Aloittaja emmi, helmikuu 17, 2005, 03:22:37

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Kaikki on suhteellista. :D Olin koko hiihtoloman koneitta eikä tehnyt edes tiukkaa, mutta kyllä sitä kai normaalisti tulee vähän "liikaa" istuttua koneella. Yleensä on kone aina auki kun olen kotona. Istun tässä ja teen samalla läksyjä, soitan tms. Ehkä 7 tuntia päivässä. En tiedä onko se liikaa? Kai? :P

Pidätkö saunomisesta? Kuinka usein saunot ja tykkäätykö juoda jotain saunoessa? Istutko pitkään saunassa ja mistä lämpötilasta pidät saunassa? Heitätkö paljon löylyä? :D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Painkiller

Voi kyllä, kyllä! Ennen en saunomisesta pitänyt mutta varsinkin nyt kun ei asu enää kotona eikä saunaan pääsekään ihan tosta vaan, niin.. Se on niin rentouttavaa ja ihanaa. Tosin musta on tullut vähän nysverö kun ei jaksa kovin kauaa lauteilla istua. Hyvä lämpötila..no en tiedä, ei saa olla liian kuuma, sitten siitä ei niin nauti. Ei yli 80. Yleensä käyn välillä huilaamassa ja juomassa ja menen vielä uudestaan. Eilen oltiin viimeks saunassa ja teki kyllä äärettömän hyvää tosi rankan viikonlopun jälkeen.

Sama seuraavalle!!

Lerppa

Itsekin tämmöisenä pahimmanlaatuisena hedonistina pidän saunomisesta ihan hitosti. :) Talvisin käyn pari kertaa viikossa saunassa ja kesällä hiukan harvemmin.. Olutta yleensä tulee kulauteltua tai sitten ei mitään. Joskus köksin siellä pitkään ja joskus vähemmän pitkään, riippuen aina vähän. 80 on mukava lämpö. :)
Pelottaa että joskus joutuu muuttamaan kämppään, jossa ei ole saunaa. :P

Kyselläänpä levyistä vaihteeksi.. (kävin itse juuri levykaupassa ja olen taas ihan täpinöissäni :D )
Minkä levyn ostit viimeksi?
Mitä levyä kuuntelit viimeksi?
Minkä levyn haluaisit ostaa seuraavaksi?
Mikä levy on tällä hetkellä eniten kulutuksessa?

puska

Minkä levyn ostit viimeksi?
- Indica ja Ikuinen Virta

Mitä levyä kuuntelit viimeksi?
- Zen Cafen Laiska, tyhmä ja saamaton

Minkä levyn haluaisit ostaa seuraavaksi?
- Ismo Alangon Ruuhkaisen taivaan tai Elävän musiikin

Mikä levy on tällä hetkellä eniten kulutuksessa?
- Tuo Indica.

Hoh, pakko esittää tällainen kysymys mitä kyselimme aina kaverini kanssa toisiltamme ala-asteella :D.

Kumman tekisit mieluummin? Seisoisit päivän alastomana Seppälän vaateikkunassa, vai söisit koiran lihaa?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Painkiller

Kauhee kysymys! ;D

Riippuu onko koiran liha raakaa, jos se on paistettua niin varmaan valitsisin sen..tai en tiä. Joo no en kyllä menis päiväks alasti mihkään näyteikkunaankaan!!

Mites seuraava? :D

Lerppa

Aivan varmasti söisin mielummin koiran lihaa! Vaikka raakana jos ei muuten. :P

Minkälaisia outoja tapoja/rituaaleja/tottumuksia siulta löytyy? Mainitse vaikka kolme.
( Meinaan siis jotain sen tyyppisiä, että on pakko purskuttaa kolmesti hampaita pestessä tai vaikka kotiin tultua tarkistaa kaikki huoneet vaikka tietää olevansa yksin. )

[tuuli]

No esim toi huoneiden tarkastus, jos mä aijon tehdä jotain top-secret... ;) Illalla mun on pakko tarkistaa ettei mikään tavara, paperi tai matto kosketa patterin putkia, koska mä pelkään (puutalossa asutaan) tulipaloa.
Tuossapa pari.

Oletko nähnyt Ring elokuvan, traumat?
allekirjoittanut

Painkiller

Olen nähnyt eikä siitä kyllä minkäänlaisia traumoja jäänyt. Olen suuri jännitys- ja kauhuelokuvien ystävä. Ei tehnyt mitään suurta vaikutusta.

Ole kiltti ja kerro minulle mikä auttaa kamalaan kurkkukipuun??!

Halvaus

Painkiller

Harrastan musiikkia, telkkaria, nörtteilyä, lenkkeilyä, halailua, syömistä, nukkumista..

Irc-galleria kuuluisi vain irccaajille! Mitä mieltä olet tästä väitteestä?

Lerppa

Itse olen niitä vanhoja irkkaavia Gallerian käyttäjiä. Kun galleriairkkaajia alkoi ilmestyä, niin se otti päähän melko rankasti, mutta nyt kun tuota on uudistettu ja tehty kahtiajako, niin ei enää haittaa mitenkään. Saahan sitä halutessaan laitettua galleriairkkaajat piiloon. Itselläni ne tosin on ihan näkyvissä.

Milloin puhuit viimeksi jonkun kanssa..
- politiikasta?
- ruoasta?
- opiskelusta?

[tuuli]

Politiikasta puhuttiin paljon kavereiden kanssa pressanvaalien aikaan.
Ruoasta puhuttiin tänään ruualla. Mä olin sitä mieltä, että se on hyvää, kun taas joku toinen oli sitä mieltä, että se on pahaa.
Opiskelusta puhutaan harvasen päivä koulussa. Tänään puhuttiin samaisella ruualla pikkuveljen yhteishausta.

Aijotko käydä/  oletko käynyt katsomassa Saippuaprinssi elokuvan?
allekirjoittanut

Painkiller

En ole käynyt enkä aio käydä. Ei kiinnosta yhtään.

Oletko käynyt tai aiotko käydä katsomassa Kummeli-ja/tai Matti-leffan?

[tuuli]

En ole käynyt, enkä käy, koska ei kiinnosta yhtään.  ;D

Aikooko seuraava?
allekirjoittanut

puska

Mattia en ole nähnyt enkä aio katsoa (korkeintaan vain netistä imuutettuna). Kummelin menen heti katsomaan kun se tänne kytyläänkin ilmestyy. Olen niiiiiin fani <33<3.

Osaatko päästellä erikoisia ääniä? Kerro niistä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.