vastaa edellisen kysymyksiin verse 4

Aloittaja emmi, helmikuu 17, 2005, 03:22:37

« edellinen - seuraava »

Tepi84

En :D

Mikä on parasta mitä sinulle on tapahtunut? Ja milloin kyseinen asia tapahtui?
Haza haza

Painkiller

Kaikki "parasta..?"-kysymykset on tosi vaikeita. On niin vaikea sanoa että mikä olis kaikista paras.. Parasta mitä mulle on tapahtunut. Ihan kliseistä ja tyhmää, mut kai mun on pakko sanoa se että oon löytänyt ihmisen josta en halua koskaan luopua ja se että miten mun asiat tällä hetkellä on. Asutaan kivassa asunnossa kahdestaan jne.

Anna kouluarvosanat seuraaville:

-Apulanta
-Children of Bodom
-Eminem
-Madonna
-System of a Down
-Amorphis
-Egotrippi
-Lordi
-Him
-Black Eyed Peas
-Viikate
-Alicia Keys

Lerppa

-Apulanta 9
-Children of Bodom 9
-Eminem  4
-Madonna  6
-System of a Down 8
-Amorphis  8
-Egotrippi  4
-Lordi  4
-Him  5
-Black Eyed Peas 5
-Viikate  8
-Alicia Keys 4

Katsotko paljon leffoja? Käytkö leffateatterissa vai katsotko telkkarista, DVD:tä tai VHS:ltä enemmän? Mistä genrestä pidät eniten? Katsotko yksin vai seurassa useammin?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Tepi84

- No sen mitä oon kerenny imuttaa ;)
- No mä katon koneelta leffani
- Kauhu on parasta
- Yksin katon useammin

Kuka julkkis haluaisit olla? Minkä takia?
Haza haza

[tuuli]

No jurkele, Juhani Palmu tietenkin!  ;D
Ei ikinä..
Haluaisin olla joku menestyvä muodin luoja.  ::)

Oletko ollut joskus jossain lehdessä, uutisissa, tv ohjelmassa yms, milloin ja miksi?
allekirjoittanut

[tuuli]

LainaaOsaatko päästellä erikoisia ääniä? Kerro niistä.
Hattu että oli hyvä kysymys! Kello on 23:23 ja Tuuli nauraa ihan simona.  ;D
Nojoo.. mut jatketaan..
allekirjoittanut

jouhu

Tuohon Tuulin kysymykseen...Joskus 7 vuotiaana kun olin koulussa, niin juttuu oli jotain kouluruokailusta ja kuva oli otettu pöydästä missä mie istuin, oikein etualalla siinä, njoo.. Ja sitten joskus, taisi olla samaisena vuonna, oli joku radiojuttu, jossa miulta vaan kysyttiin miun nimee.

Laitetaan vaikka sama, kun ei tuu mitään mieleen..

[tuuli]

Oon ollu monta kertaa Savon Sanomissa:
Koulun näytelmäkerhon kautta oli kuva ihan etukannessa. Esitin sellaista Anttia.  :D http://irc-galleria.net/view.php?nick=tuuli_mccartney&image_id=28572793
Meijän partion jutuista on ollut usein juttua.

Ja tv:ssä oon ollut ihan pikkutyttönä pikkukakkosessa. Se tapahtui tuolla Kuopion pikkukakkosen puistossa. Siellä oli talvirieha, ja me satuttiin mun isoveljen kanssa rekeen sen pikkukakkostädin kanssa. Oltiin molemmat tosi pieniä silloin. Se täti haastatteli mun isoveljeä. meillä on se videollakin: (Tää on ihan pakko kirjoittaa tähän ;D)
-Oletkos sinä ollut ennen rekiajelulla?
-Olen!
-Milloin?
-Kesällä!

;D

Nojoo. Sama seuraavalle.. ::)
allekirjoittanut

Lerppa

Kerran olen tainnut olla isommassa sanomalehdessä (Huvfudstadsbladetissa). Tekivät juttua Helsinkiin saapuvasta myrskystä ja olin juuri sillon kaverin kanssa satamassa kahtelemassa. Tulivat siihen jotain kyselemään ja meidän kommentteja oli sitten siinä pääjutun ekoilla riveillä.

12-vuotiaana olin Suuressa Kuplassa kilpailemassa. Se oli sen ensimmäinen tuotantokausi ja me tultiin kolmanneksi. \m/ ;D
Sitten uutiskuvissa vilahtelen koko ajan. Olen bongannut itseni vähintään 5 kertaa jostain Helsingin keskustasta otetun uutiskuvan taustajoukoista tai keikoilta otetuissa pätkissä. :P

Mitä teet oletettavasti..
- tunnin päästä?
- vuorokauden kuluttua?
- tasan viikon päästä?
- kuukauden päästä?

[tuuli]

Mitä teet oletettavasti..
- tunnin päästä? Kirjoitan äikän prosessitekstiä. Ääh. Ei saa muistuttaa!
- vuorokauden kuluttua? Olen harkoissa pelaamassa vesipalloa.
- tasan viikon päästä? Katon Käenpesää. Nyt en kato ku rupeen kirjottaan prosessitekstiä.
- kuukauden päästä? En muista yhtään mitä mulla on ensi kuussa.  :o

Tykkäätkö muotoilla esim savesta, darvimassasta yms?
allekirjoittanut

Painkiller

No tuota..ei oo hirveesti tullut harrastettua. Koulussa ollaan joskus jotain tehty. Ja kyllähän se tosi kivaa on. Kivempaa olis jos kans osais tehdä siitä jotain, mut oon niin huono tommosissa..en osaa piirtäkään, en sitten yhtään!

Kesän paras festari? Miksi juuri se??

Lerppa

Suomen festareista Tuska. Hyvät bändit, hyvät järjestelyt, kohtuulliset hinnat, hyvä sijainti ja mukava festarikansa. :) Telttafestarin kriteereitä se ei täytä, mutta itse pidänkin juuri enemmän tuollaisista kaupunkifestareista, joissa musiikki on pääasia. Ilosaari on hyvä telttafestari. ( Ja siellä on Katatonia tänä vuonna! )
Toisaalta en ole käynyt esim. Ruississa tai Provinssissa, joten en voi täysin verratakaan.

Viskataanpa sama eteenpäin.

aino-a

Provinssirock! Paras rokkimeininki ja parhaat järjestelyt. Poikkeuksetta hyviä esiintyjiä. Eikä ole liian kuuma. Eli siis paras ajankohtakin. (Kunhan ei satais... Vaikka sanotaankin, että siellä aina sataa...) Eikä mene montaa festaria päällekäin sinä viikonloppuna.

Miten parannat flunssan?

(Okei, tyhmä kysymys, mutta itelle ajankohtainen tällä hetkellä ja kun en ole seurannut ketju(j)a tätä ennen, niin pelkään, että kaikki mieleen tulevat kyssät on jo kysytty...  :-? :) )
Et estä sadetta kuitenkaan,
miksi taistella siis vastaan?

emmi

Noo mä juon aina finrexiä ja syön kurkkupastilleja jos on kurkkukipee. ja sitten kotona turistelen mahdollisimman paljon nenää tyhjäks koko ajan ja käytän nenä sumutetta :D Ei sitä oikeen muuten voi kai parantaa. Se yleensä lähtee itestään ajallaan pois.

mikä on fiilis tänään?
(en nyt keksi parempaa, on niin meno päällä ettei jaksa ajatella :P )
älä tunnusta jos sattuu

Painkiller

Väsyttää niin perkeleesti. Taidan juoda yhden siiderin ja nukahtaa tohon sohvalle :-?

Mikäs seuraavalla?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.