vastaa edellisen kysymyksiin verse 4

Aloittaja emmi, helmikuu 17, 2005, 03:22:37

« edellinen - seuraava »

forte

Apusia... 14. Tammikuuta kuuden aikoihin olisin voinut olla vaikka missä... En ainakaan kotona. Varmaan ulkona kavereitten kanssa ^^

Käännetäämpäs kysymys nurinpäin, eli : Missä luulet olevasi näihin aikoihin ensi vuonna?
the coldest blood runs through my veins

Tepi84

Jaa a. Epäilisin että elämäntilanne on sama :( Varmaan himassa tylsistymässä tylsistymisen tylsistymiseen.

Entä seuraava?
Haza haza

blind_eye

Toivottavasti vaikka Apiksen keikalla ;p
Tai sit vaan kotona rauhottumassa. :)

Mitä mieltä olet j-rockista? (siis japanilaisesta rockista)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

forte

Tuota noin... Mitähän mieltä sitä nyt olisi. Kyllähän sitä on pelien kautta tullut kuultua, soundtrackeja löytyy parisen kappaletta ja niistä on muutama artisti tullut tutuksi. Ei kuulu ollenkaan lempimusiikkiini, mutta empä nyt ihan haukkumaankaan rupeaisi. Musiikkia se on siinä missä muukin.

Sama kysymys ^^
the coldest blood runs through my veins

jouhu

J-rock on miulle aika uus musalaji, mutta mitä kuunnellu niin tykkään paljon. Japani on tosi kauniin kuulosta kuin kirjoitettunakin. Vähän vaihtelua suomen- ja enkkukieliseen matskuun. J-rock bändeistä erityisesti Moi dix Moisiin oon tykästyny ja Dir en Grey on myös mukavaa, vaikka sitä en olekkaan kuullu niin paljoo.

Ei tule nyt mitään hienoo mieleen, joten laitetaan sama kysymys seuraavallekkin.

blind_eye

No mä oon kuunnellu jo herven verran j-rockia, lähinnä Dir en greytä (joka on loistava!!) ja myös hiukan X Japania.
Mut siis tykkään :p

Pidätkö tipatonta tammikuuta (ja onko pitänyt)? :D

Painkiller

Itseasiassa oon kyllä tähän asti "vahingossa" pitänyt tipatonta tammikuuta. No, yhden siiderin olen juonut.
Musta tuo hommeli on toisaalta typerää. Tipatonta voi pitää sillon kun siltä tuntuu. On joku ongelma ehkä jos täytyy pitää tipaton tammikuu :P

Seuraava?

Tepi84

No mä oon sit vissii koko jätkä pelkkä ongelma... koska aijon pitää pitkän tipattoman. Miks pitäis juoda? Siin menee rahaa ja terveys. Ja tulee krapula. Ja sit taas menee päivä aivan piloille :( Joten mielummin oon juomatta ku krapulassa.

Ja kyssä...

Miksi juot? Ja kuinka paljon? Kuinka usein humalaan asti? Onko vaikea olla juomatta jos kaverisi juovat?
Haza haza

[tuuli]

Miksi juon?
(Ehkä) Siksi, koska se nostaa tunnelmaa. Jotkut saksalaiset oluet on myös erittäin hyvän makusia, ja niitä juo mieluummin kuin hiilihapollista sokerilitkua.

Kuinka paljon?
Jos baarissa ollaan niin yhden tuopillisen/lasillisen. Bileissä enemmän.

Kuinka usein humalaan asti?
En normaalisti juo humalaan. Bileissä enemmän, mutta bileitä ei ole joka viikko.

Onko vaikea olla juomatta jos kaverisi juovat?
Pakko myöntää että vaikeeta on. En ole edes yrittänyt. Vielä kun elää oluen luvatussa maassa.

Tepi, kyllä sä siihen pystyt!  ;D Tammikuuhan on kohta ohi.

Mikä vitutti viimeks?
allekirjoittanut

Tepi84

Lainaa

Tepi, kyllä sä siihen pystyt!  ;D Tammikuuhan on kohta ohi.

No kyllä mä sen tiedän että pystyn. Olinhan mä tossa viime vuonna 3 kuukautta juomatta. En tiedä jos ois nyt kesään asti :)
Haza haza

Painkiller

Viimeksi vitutti varmaankin se kun tulin kipeeksi. Eilen jo tiesin että tauti iskee..ja se vituttaa kun mulle ei koskaan tuu kuumetta, niin pakko käydä töissä vaikka on pipi.

Kerro viisi hyvää kotiruoka-ateriaa?

[tuuli]

Nää ei ole missään paremmuusjärjestyksessä. Luettelen summamutikassa päästä:

1. Intianpata (sisältäen mm. riisiä, kanaa, pähkinöitä ja persikoita)

2. Spagetti jauhelihakastikkeella.

3. Kalakukko.  ;D

4. Schnitzel!

5.

Vitonen jäi tyhjäksi. Mikä ruoka puuttuu listalta?  ;)
allekirjoittanut

blind_eye

Makaronilaatikko.

Turhin julkkis tällä hetkellä?

Vilkku

Oih, aivan ehdottomasti Susan Kuronen, joka kuulema nyt kirjaakin kirjoittaa tästä vuosisadan rakkaustarinastaan. Ai että, herkkää <3

Paljonko on sopivasti?
[ -You should see my scars- ]

[tuuli]

Öööh... Nyt pistit pahan.. Sanotaan nty vaikka että,... tuli tossa äsken vähän viskiä ja olutta litkittyä, hja ois se määrä tais mennä vähän siopivan yläpuolelle.. Sopivastri (helvetin vaikee sana kirjoittaa!!!) on se mikä hyvältä tuntuu. Emmätie!! ::)

Mihim tarvitaan kolmioviivainta?
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.