vastaa edellisen kysymyksiin verse 4

Aloittaja emmi, helmikuu 17, 2005, 03:22:37

« edellinen - seuraava »

Painkiller

Minkä nyt muistan, niin olin Backyard Babiesien keikalla ja mulla oli päällä mustat verkkarit ja polviin asti ylettyvä Michael Jackson t-paita, jossa oli reikä rinnan kohdalla.. ::)(mulla on sellanen MJ-paita yöpaitana) Muistan että keikalla ei ollut paljon ketään, ainoastaan salin laidoilla muutama ihminen ja mutkin vietiin sieltä pois jo keikan alussa.

Mistä unelmoit viimeksi?

forte

Silmämeikin poistoaineesta. Pitäisi lähteä ostamaan. Tässä unelmointilistalla on myös tervehtyminen, nuhassa/yskässä ja kurkkukivussa ei oikein soittotutkintoon harjoitella.

Jotain millä et ikinä tekisi mitään?
the coldest blood runs through my veins

[tuuli]

En tappaisi. En ketään. En ikinä.
En unohtaisi kotimaatani.

Seuraavalle sama?
allekirjoittanut

Lerppa

On varmasti aika helvetisti tavaroita, joilla en ikinä tekisi mitään. Ensimmäinen mieleentuleva on kananmunankeitin. :P

Oletko koskaan koettanut räpeltää Rubikin kuutiota? Onnistuiko?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Painkiller

No olen ja en todellakaan onnistunut! Vähänkö vaikeeta..

Laitetaan seuraavalle sama.

[tuuli]

Oon ja oon ratkaissukin sen. Tai sanotaan et siinä oli yks tyyppi selittämässä miten se menee ja toimin ohjeiden mukaan.  ;D

Onko ikävä Kirkaa?
allekirjoittanut

Painkiller

Ei sitä osaa sillälailla vierasta ihmistä ikävöidä.
En Kirkan musiikkia erityisesti koskaan kuunnellut..Hetki Lyö on toki kova ja loistava artisti tyyppi oli, kai :)  Keskitän ikävöinnin läheisiin kuolleisiin.

Paljon pitää olla pakkasta ettet todellakaan astu ovesta ulos?

blind_eye

-30  ;D
No ei ehkä.. Melkein kuitenkii.
Tänään oli -26 ja mä olin jääkalikka.

Laitetahan sama :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Lerppa

Riippuu vähän pakkasen purevuudesta (tuulesta) ja siitä, kuinka pitkälle ulos täytyy astua. :D Sanotaan nyt vaikka, että 500m matkan voin kävellä vielä 33 asteen pakkasessa, mikäli ei tuule. :P Tänään otti kyllä vähän pannuun seisoa 20 minuuttia bussipysäkillä -20 asteessa ja helvetinmoisessa tuulessa.
Aiempi kokemus on 45 minuuttia pysäkillä -25 astetta ja kova tuuli. Saatana kun ei ole varaa autoon! :D Ei julkisiin voi luottaa. :P

Onko vaikeuksia saada töitä hakemuksen avulla? Vai oletko ylipäänsä hakenut? Tai aiotko hakea vaikkapa kesätöitä?

[tuuli]

Emmä kyl ens kesäks ainakaa hae, ku oon tääl koko kesän ja käyn koulua.. ;D Kesäloma alkaa joskus heinäkuun lopulla.. semmone 2 viikon kesäloma.  ;D ;D M# hain viime kesänä töitä mut en saanu. Jee. Olin sit tutuilla lapsenvahtina. Ja ens kesäks en hae. Tais tulla jo selväks.. Apuvah.. Ei pitäis tulla enää koneelle sen jälkeen kun on ollu ulkona juhlimassa. Ja sori isäntäperhe ja oikee perhe! oon niinku muutki vaihto-oppilaat enkä pysty pysymään niissä säännöissä NO DRINKING!!!  :'( :o
On vaikeuksia saada töitä hakemuksen avulla!!

Mitäs sitä kysyis... Minkälaiset korvikset korvissa?
allekirjoittanut

forte

Ei oo nyt tällä hetkellä korvissa koruja. Reiät kyllä on, yksi kummassakin ja kolmas suunnitteilla. Mutta yleisesti ottaen on joko pieniä hopeisia nappeja tai sitten kultaisia renkaita. Pieniä. :)

Tästä tuli mieleen, onko lävistyksiä ja jos on niin missä?
the coldest blood runs through my veins

Vilkku

Nykyään ei ole korvien lisäksi kuin napa. Kielessä on ollut pari kertaa ja yksi toinenkin kiva vähän enemmän piilossa, kasvoi valitettavasti ulos.

Kysytäänpäs seuraavalta sitten aiheeseen sopivasti tatuoinneista, että löytyykö tai onko suunnitteilla.
[ -You should see my scars- ]

Lerppa

Kaksi löytyy tällä hetkellä. Korppi olassa ja pieni merkki jalassa, molemmat on myös yksivärisiä mustia, ei mitään harmaasävykuvia. Niin ja lisää on suunnitteilla. Tosin tuskin vähään aikaan tulee toteutettua. Aikaisintaan ensi talvena.

Mitenpä seuraavalla?

[tuuli]

Mulla ei ole tatuointeja enkä tiedä sitten haluaisinko.. Ehkä joskus. Oishan se hienoa että ois jotain pysyvää.

Onko tää hymiö ollu aina tämmönen  8-) Näyttää jotenki uuelta..?
allekirjoittanut

blind_eye

Mun mielestä siinä ei oo ollu tota ihmeen välkkyjuttua ennen. :D

Mielestäsi paras pätkä biisistä jonka Toni on tehnyt?
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.