vastaa edellisen kysymyksiin verse 4

Aloittaja emmi, helmikuu 17, 2005, 03:22:37

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

Siis yleisesti ottaen Apiksen biisistä vai?
Heitetääs vaikka... Odotuksen kitarasoolo ja Anna Mulle Piiskaa:n c-osa. Noi tuli ekana mieleen.  ::)

Jos ois pakko, niin olisitko sokea, kuuro vai mykkä?
allekirjoittanut

forte

Mykkä. Kyllähän se elekieli on olemassa. Ja kuuro en ikinäikinäikinä haluaisi olla, ei voisi kuunnella musiikkia. Ja sokeus on muuten vaan.. öö, ei minun juttu. :D

Paleletko helposti?
the coldest blood runs through my veins

Lerppa

Se vähän riippuu tilanteesta.. Jos sää vaihtelee jatkuvasti nollan molemmin puolin, niin olen aivan jäässä koko ajan, mutta esim. 20 asteen pakkasella ei välttämättä aina palele ollenkaan vaikka vaatteet on samat kun sillon nollakelillä. :P Kesällä taas on melkeen jatkuvasti aivan liian kuuma, joten ehkä sitten en palele kovin helposti vaikka sintti olenkin..

Paleleeko seuraava?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Tokya

Palelee. :D Oon aina ihan jäässä. Mut sit taas en voi sietää esim. kesä helteitä. Hyi olkoon kun sillon on liian lämmin ja menee kylmiä väreitä! Mieluusti vois olla ikuinen leuto syksy :)

Onko sinulla ennakkoluuloja maahanmuuttajia kohtaan?

Lerppa

On. Tosin vain melko pieneen osaan, eli pakolaisiin ja etenkin sellaisiin, jotka tulevat jostain todella erilaisesta kulttuurista - kuten somaliasta. Tietenkään se ei koske kaikkia, mutta valitettavasti helvetin moni ei pysty sopeutumaan Suomeen riittävän hyvin. Vietnamilaiset onneksi sopeutuivat esimerkillisesti. :)

Kysytään nyt taas sama seuraavaltakin.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

forte

Pakko sanoa että joissakin tapauksissa. Henkilökohtaiset syyt ovat aika lailla päälimmäisenä, tosin muutama Venäjältä tullutta on kyllä ihan hyviäkin kavereita. Täällä lähiseudulla kyllä ei kamalasti törmää ihan niihin joihin minulla ei olisi ennakkoluuloja. Eli kyllä ja ei.

Minkälaisia kenkiä käytät eri vuodenaikoina? (Hyviä kysymyksiä irtoaa jälleen)

Painkiller

Käytän läpi vuoden periaatteessa samoja kenkiä.. :-/ Tennareita, Converseja..on mulla sitten parit saappaat talveksi, mutta korkoa on sen verran et aika vähän tulee niillä käppäiltyä.

Paras tapa viettää lauantai-iltaa?

[tuuli]

Bilettää.
Bilettää jotenki tyylikkäästi, ja hyppiä jonkun pojan käsivarsille josta tykkää.
Hih.
::)

Paras tapa viettää sunnuntai-ilta?
allekirjoittanut

[tuuli]

voi saatana tätä konetta! Mä inhoon tätä.. En nää omia vastauksiani.
allekirjoittanut

forte

Paras tapa viettää sunnuntai-iltaa?

Jhaah, empä tiedä. Melkein joka ilta minä taidan olla kavereitten kanssa ulkosalla, vaikka eipä se välttämättä se paras keino ehkä olekkaan. Aina. Minun kohdallani tosin yleensä on. :) Joskus on myös kiva vaan käpertyä sohvan nurkkaan katsomaan Nelosen leffaputkea ja mennä heti sen jälkeen nukkumaan, koska maanantaiaamut on sukasta.

Plööh nyt vielä joku kysymys. Minne haluaisit lähteä viikoksi lomalle?

[tuuli]

Berliiniin kaverin kaa!! Tai jonnekin suurkaupunkiin!  ::)

Paras suomalainen kylä?
allekirjoittanut

blind_eye

Hämeenkyrö.

Miten päänsäryn saa helposti ja nopeasti pois?
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

forte

Voi vaikeus. Nopeasti... Ota buranaa. Tai nuku. Ainiin, ja kannattaa hieroa sellasia jänniä pisteitä naamassa, se auttaa tosi hyvin ainakin puoleksi tunniksi. Ne on jossain silmien kulmissa tai joissain. ^^'

Jos olisi pakko, minkä ruumiinosan luovuttaisit?

[tuuli]

Nyt alko miettiminen.. Päästä ei lähtis mitään, koska ne on tärkeitä juttuja ne. Raajoista en luopuis, sillä kaikki muuttuis hetkessä paljon vaikeemmaks ja urheilu vaikeutuis.. Sormistakaan ei vois esim viulunsoiton ja muun käsillä kikkailun takia luopua..
Varmaan varpaat.. tai varvas ois semmonen, jos nyt on PAKKO sanoo jotain. Eikai kukaan mielellään luopuis mistään. Ja kaipa sitä toisesta korvastakin vois, vaikka aika inhaa ois olla puolikuuro.

Kysytääs sama.
allekirjoittanut

Wirtabiuha

Mä myisin mun pernan.

Käyks SeJätkä tääl enää...? Vähän ikävä tai sillai  ;D ;D ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.