Things to do before you die.

Aloittaja Vilkku, syyskuu 19, 2005, 08:28:28

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Taitaakin olla hetki vierähtänyt siitä, kun edellisen kerran aloittelin aihetta. Mutta siis, tänään tuli mieleen sellainen asia, että onko kenelläkään teistä "things to do before you die" -listaa ? Eli siis listaa asioista, jotka tahtoo ehtiä tehdä elämässään. Enkä nyt tarkota niinkään menestyksekästä työuraa ja pikkuisten irmojen ja perttien tuottamista [miksei toki niitäkin], vaan lähinnä sellaisia pieniä asioita.

Ite mietiskelin noita just yks päivä suuren huvituksen vallassa, olishan noita asioita vielä. Lista on lyhenemään päin tällä hetkellä, kun olen lopultakin alkanut vähitellen oppia viheltämään [vastahan tätä on muutama vuos epätoivoisesti yritetty]. Lisäksi ensi kuussa listalta lähtee Prodigyn keikan myötä yksi bändi, sen jälkeen olis vielä kaks sellasta, jotka on vaan pakko nähdä vielä joskus.

Omalla listallani on myöskin kärrynpyörän oppiminen [ranteet ei kestä harjottelua mikä vähän hidastaa, mut joskus vielä], purkkapalloja olisi tarkoitus oppia puhaltamaan [ei, en osaa tätäkään, vieläkään], Matthew Bellamya pitäisi kosia ja yleisölle olisi laulettava.

Tällasta tänään täällä, mitenkäs teillä ?
[ -You should see my scars- ]

Lerppa

Pitää käydä Eiffel-tornissa ja nähdä David-patsas. Sitten joskus vielä aion istua parevekkeella koko yön jonain kesänä, toivottavasti en yksin. 8)
Ei tässä nyt muuta tule mieleen... Eikun joo, haluan oppia viheltämään paremmin nuotissa. Menee ihan liian alhaalta kaikki äänet ja silleen. :P
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

puska

Tahdon päästä halaamaan apinaa.
Tahdon päästä pitämään norsun kärsästä kiinni (hiljaa kaksimieliset)
Tahdon julkaista kirjan.
Tahdon Ozzy Osbournen keikalle!!!
Ja nähdä Ismo Alangon livenä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Nyt heti ensimmäisenä tulee mieleen, että haluisin oppii viheltämään. Yrittäny olen, mutta aina menny hermot kun ei tuu minkäännäköstä ääntä. Ja kuin myös tuo kärrynprörä juttu..pienempänä taisin osatakkin, mutta unhohin miten se tehään.
Ja matkustella haluisin joissain paikoissa...ja kyllähän matkusteleminen olis vähän mielekkäämpää, jos olis joku jonka kanssa sitten lähtee johonkin. (eli joku uros olis kiva löytää myös. ;)) Tällästä näin ens alkuun..

[tuuli]

mäpä kirjotan nää omat ennenku luen teijän vastaukset.

kaikenlaisia paikkoja missä pitää käydä: hollywood ( ja se teksti siel vuorilla, se pitää nähdä livenä ), kiina, notre dame, eiffeltorni, ( pisan vinon tornin luona olen käynyt, joten se on nyt pyyhitty listasta pois ), vapauden patsas, riemun kaari... hitto... en mä keksi muita. no mut nää kaikki suuret rakennelmat maailmalla on nähtävä.

päätettiin kaverin kanssa että sit joskus tehdään sellanen pruduktio ( sponsored by mtv3, tietty ), että kierretään maapallo käymällä jokaisessa maassa. se pitää tehdä! sitä saatte sitte seurata telkkarista joka perjatai-ilta parhaaseen katseluaikaan.

koitan miettiä näitä keikkajuttuja.. ei tule mieleen. mut mä haluan nähdä johnny deppin! se sit siellä hollywoodissa.

ja sit mä haluun voittaa vesipallossa suomenmestaruuden!

ois kiva oppia napsuttamaan sormia.. mut en osaa... enkä uskalla. sormet siinä vaan taittuu.
allekirjoittanut

Tounakka

Elää hetkonen.
Levyttää ja keikkailla.
ja sillee. :F

Vilkku

LainaaElää hetkonen.
Levyttää ja keikkailla.
ja sillee. :F

Ei muuten yhtään hassumpaa :)

Mulla on tosiaan listalla Prodigyn jälkeen vielä kaks bändiä, jotka pitäis joskus nähdä. Toinen on ollu "määrittelemättömän pitkällä tauolla" jo aikoja, ja tänään kuulin, että toinen meinaa tehdä saman. Prkl, tässähän täytyy ilmeisesti elää pitkään et kerkeevät vielä joskus palata :D
[ -You should see my scars- ]

Painkiller

Ei mulla mitään listaa ole, mut Bon Jovin haluuun nähdä..
Niin ja karaokee pitäis joskus laulaa ;D
Sormia en oo oppinu napsauttelemaan vaikka oon kuinka harjotellu..en ymmärrä, se ei vaan luonnistu mun sormilla.

[salzaa]

mää haluan oppia vislaamaan.

ja haluan käyä mahollisimman paljon ulkomailla kaikissa eri maissa.

Reikaleipa

Teille jotka tahdotte oppia napsuttamaan sormia, niin tietäkää, että se ääni lähtee enimmäkseen siitä, kun keskisormi lyö itsnsä tohon peukalon alapuolella olevaan johki lihakseen.

Lerppa

Samoin niille jotka tahtoo oppia viheltämään perustyylillä,  ni hampaiden pitää olla sen verran auki että etusormi mahtuu väliin ja kieli silleen että kielen keskiosa on melkein korkeimmillaan ja pääty alhaalla. 8)

jouhu

Missä kohtaa kielen pää on? Onko se kunnolla siellä sisällä vai tuleeko se hampaitten väliin?  :p

[tuuli]

LainaaTeille jotka tahdotte oppia napsuttamaan sormia, niin tietäkää, että se ääni lähtee enimmäkseen siitä, kun keskisormi lyö itsnsä tohon peukalon alapuolella olevaan johki lihakseen.

joo ite asiassa mä tiedän ton tekniikan mut en uskalla tehä sitä. kerra nimittäin ku se ääni tosissaan lähti, ni niksahti sillee inhottavasti, jäi draumat.

mä haluun oppia tekeen jonku ihan sika hienon tempun boksista lumilaudalla! ja osallistua joihinki kisoihin ja sijoittua. ihan vaa jossaki pikkukisoissa.

viheltäjille neuvo sen maailmanympäri 80 päivässä lastenpiirretyn lopputunnarista:

pistä suusi suppuun niinkuin joisit pillillä
vedä ilmaa suuhusi kas niin sä vihellät
kun sä äänen puhallat niin pelko häviää
 ;)
allekirjoittanut

Haluan oppia japania.
Haluan kiivetä vuorelle.
Haluan oppia soittamaan pianoa.
Haluan juosta 4000 metriä Cooperin testissä.
Haluan löytää älykkään elämänkumppanin.
Haluan elää vailla taloudellisia ongelmia.

Lerppa

LainaaMissä kohtaa kielen pää on? Onko se kunnolla siellä sisällä vai tuleeko se hampaitten väliin?  :p
Varmaan riippuu vähän suusta... Itelläni hiukan irti alahampaitsta tai just ja just niissä kiinni. :)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.