Minkä elokuvan katsoit viimeksi?

Aloittaja forte, tammikuu 14, 2007, 03:34:12

« edellinen - seuraava »

Wirtabiuha

Kävin kans kattoo tossa muutama viikko sit Departed :D se oli ihan hvä, mutta se loppu oli kyl ihan paska..
 Ja noita muita mitä oon täs käyny kattelee Spiderman 3 - liikaa pahiksia ja mä vaan toivoin et loppuis jo, mutta ei! - vielä uusi kivikasa hyökkää! Ja sit kävin tota Deja Vua tossa joku aika sit kattelee - aika mitään sanomaton. Ja Good Shepherd, se oli ihan perkeleen tylsä! ja siin vaan jotain hypittiin ajassa ja mä en taas tajunnu. Ja sit olin tota Alpha Dogia zoomailemassa. se kyl melkein kannattais käydä kattomassa. Se on aluks ihan tylsä, mut paranee loppua kohti ja on lopussa melkein uskottava. Aloin melkeen itkemään ku siin kävi niin huonosti :(
 hei, juttelen taas jotain turhaa itsekseni. Juteltkaa mun kanssa johtajauroksesta, ku oon siitä vieläkin niin järkyttynyt...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Painkiller

Eilen Pirates of the Caribbean 3. Se oli kyllä hyvä. Parempi mitä kakkonen. Mitähän se kesti, jotain 170min, se alkaa kyllä olemaan aika maksimi istua leffateatterissa..

jouhu

Miekin kävin kattelemassa tuon Caribbeanin eilen. Epäilytti ensin millanen tulis olemaan, mutta tykästyin kyllä ja varmaan niistä kolmesta osasta paras. Huumorii oli ihan kivasti, vaikka jotkut ns. hauskat kohtaukset tuntukin olevan tekemällä tehhdyn tuntusia, mutta läpi kuitenkin meni. Ja kyllä sitä sisältöäkin löytyi mukavasti. Taisi olla melekin kolmen tunnin pläjäytys, mutta ei se miusta yhtään tuntunut niin pitkältä. Jälkeenpäin tajusin tuon vasta olevan niin pitkä, luulin sen olevan ihan normi pätkä pitunen, eli jonkun pari tuntii tai puoltoista tuntia.
Suosittelen lämpimästi käymässä kattoo. :)

Leppiskeppis

Nyt mua harmittaa ku en mennyt lauantaina kattomaan Pirates of the Carribeania.  :-[ Poikakaverini olisi ostanut liputki ja kaikki, ettei mun olis muutaku tarvinnu vaan mennä sinne.... Mutta ku olin koko päivän seisonu yksillä messuilla töissä niin ei vaan jaksanu.

Eilen katottiin 300, se oli vähä outo... Koko elokuvan ajan vaan spartalaiset tappo niitä persialaisia.

Katoin myös yhtenä päivänä Lucky Number Slevinin. Se oli ihan outo kans, mutta tykkäsin siitä kyllä. :)
Isoon maaliin olis mennyt.

Painkiller

Viime aikoina tullut kateltua:

Tyttö sinä olet tähti. Tuli tämäkin viimein nähtyä. Se olikin ihan hyvä leffa. Kotimaisista oo paljon koskaan pitänyt mutta kyllähän tuon katsoi. (vaikkei rap/r'n'b-maailma yhtään kiehdokaan.)

Klik! Adam Sandler ohjaa elämäänsä kaukosäätimen avulla. Tästä pidin tosi paljon, hyvä.

Taalat taskuun Dick & Jane. Jim Carreyn leffa, joka oli aika pettymys. Yksinkertasesti vaan kehno leffa.

*edit
Mitä vittua, tuon viimeisen leffan nimi on siis "Taalat taskuun D-i-c-k & Jane", mutta näköjään sana D-i-c-k on sensuroitu. Hoho, onpas hassu tapaus. Mikä hemmetin thingy ;D

mummo

Lainaa*edit
Mitä vittua, tuon viimeisen leffan nimi on siis "Taalat taskuun D-i-c-k & Jane", mutta näköjään sana D-i-c-k on sensuroitu. Hoho, onpas hassu tapaus. Mikä hemmetin thingy ;D
hih... ;D thingy... :D

Ite taisin kattoa viimeks, kun tellestä tuli, Freddy vs. Jason
En muita muuta kuin että hyvä oli. ::) ja Jason oli niin raukka :'( ja Freddy oli yli hellunen :-*

Eli siis tämähän on sellainen Elm streetin ja Friday13 -risteytys  :)
They don't have meetings about rainows.

Tepi84

Se oli "Miehen työ", jos oikein muistan. Oli aika.. no. Ihan jees.. kyl sen katto. Hyvät näyttelijät ainakin.
Haza haza

Painkiller

Eilen katottiin Nuori Hannibal. Thomas Harrisin kirjaan perustuva elokuva kertoo luonnollisesti siitä miten Hannibal Lecteristä tuli sellainen kuin tuli.. Menetti vanhemmat ja pikkusisko syötiin ja sitten kostoretkelle.. Mä nukahdin tossa leffan loppupuolella.. Oli jotenkin tosi tasapaksu. Koko ajan sellanen ihan sama tunnelma leffassa.

Tepi84

LainaaEilen katottiin Nuori Hannibal. Thomas Harrisin kirjaan perustuva elokuva kertoo luonnollisesti siitä miten Hannibal Lecteristä tuli sellainen kuin tuli.. Menetti vanhemmat ja pikkusisko syötiin ja sitten kostoretkelle.. Mä nukahdin tossa leffan loppupuolella.. Oli jotenkin tosi tasapaksu. Koko ajan sellanen ihan sama tunnelma leffassa.

Mäkin oon kattonu ton tässä lähiaikoina. Ei oikee iskeny. Ei vaa ollu sellanen leffa mistä tykkäisin. Jotain siitä jäi puuttumaan.
Haza haza

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.