WC:n seinäkirjoitukset

Aloittaja KristalliEnkeli, marraskuu 05, 2003, 01:45:56

« edellinen - seuraava »

Ronjaronjanen

Yksiä tylyimmistä vessakirjotuksista on sellaset että mun elämällä ei ole enää mitään tarkoitusta ja auttakaa mua..plaaplaa. Vessastahan se apu ongelmiin löytyykin ihan varmasti   :P

KristalliEnkeli

vessassa voi saada helpotusta joihinki asioihin, mut tuskin vessassa käynnillä on kykyä parantaa henkistä pahaaoloa (?), vaikka kyllähän vessassa voi asioita mietiskellä, mut ainahan se ei auta :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Ronjaronjanen

No hyvä jos joku saa henkistä helpotusta purkamalla tuntojaan vessan seinään.

Wirtabiuha

Onhan se hienoa! Mä olin tänään kattomassa ton Matrixin (kyllä on ihan perkeleen hyvä... loppu nyt oli vähän... noh...) Niin, sieltä vessasta tosiaan löyty kaikkea kuten jyrki69 oli täällä... oho... tää on tyttöjenvessa! hubaa! No toisaalta eihän siitä jyrkistä tiedä.. Nin tuosta Matrixista, moniko nähny?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Ronjaronjanen

Kaikki sitä tuntuu hehkuttavan mutta itse en ole vielä nähnyt. Mun elokuva maku on tosin vähän eri tyylistä, joten voi olla etten jaksakaan mennä katsomaan. Vai kannattaako Wirtis mennä?

Wirtabiuha

Jos on nähny ne edelliset ni tietty pitää nähä miten kaikki päättyy! Alulla on AINA loppu! No mut ei se musta muuten silleen mitenkään erikoinen ollut...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Mä en oo nähny sitä matrixii... ::) Onko hyvä?
Meidän vessan seinät on taas maalattu! Haisee maalille.... Siellä on kiva käydä imppaamassa sitä maalin hajuu!  :P ::)

KristalliEnkeli

mä oon nähny matrixin kaks ekaa osaa, joten kyl mä aion nähä tavalla tai toisella ton trilogian vikankin osan :) ekan osan oon nähny n. 10 kertaa (en kyl 5 kerran jälkeen aina oo jaksanu kattoo ihan kokonaan, jostain kumman syystä :) ) mä ainakin jäin matrix-koukkuun, heti alussa

puska

''kato vasemmalle''
''kato oikeelle''
''kato taakse''
''vittuako pyörit siinä?! :D
tuo oli hyvä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Meidänki koulun vessassa oli toi, että katso oikealle, katso vasemmalle juttu.

salza01

meiän koulun vessat oli maalattu viime kesänä ja ekana koulupäivänä sinne tuli teksi "EI MEILTÄ MAALIT LOPU!!" ;D
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

puska

onko se teidän mielestä sitten törkeää kirjoitella seinille?
minun mielestäni siellä on ainakin mukavempaa viettää aikaa, knu voi lukea että millaista porukkaa siellä on käynyt:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

KristalliEnkeli

mua ei ainakaan häiritse seinäkirjoittelijat, kuhan pysyvät poissa mun vessasta :)...en kauhian usein käy yleisissä vessoissa, joten en tiiä kuinka töhrittyjä ne loppuenlopuksi ovat....paitsi että tiedän tennarin vessojen olevan hyvinkin töhrittyjä, mut niit on kyl kiwa lukee...sielt näkee "leffaarvostelu"  ;D

jouhu

No, ei niistä vaivaa ole... ::) Mutta.... :P

Hessu on(Guest)

Moi.

Tuli vain mieleen, että...

Valkoinen on musta.

Tulipahan sanottua.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.