absolutismista

Aloittaja punainen, syyskuu 06, 2003, 07:56:42

« edellinen - seuraava »

emmi

mä kyllä osaan nauttia elämästä ilman aineita.
me kavereitten kanssa ei olla mitään himojuojia eli ei juoda oikeestaan melkein koskaan ja silti meillä on aina ihna sika hauskaa ja välillä tehään sellasiikin asioita mitä "normaalit" ihmiset ei kehtais tehä selvinpäin :D
eli meil on ns syntymähumala :)
mut emmä kyllä silti mikään täysin absolutisti oo että kyllä me välillä saatetaan pullo siiderii nauttii ku jotain pippaloita pidetään kavereitten kanssa.

että silleen :)
älä tunnusta jos sattuu

*tuuli

mä oon "suunnitellu" että yritän pysyä absolutistina ihan niin pitkälle kuin pystyn. vaikka oonki vasta 14 ni en tajuu miks pitäs juhlia alkoholin kera??? voi sitä hauskaa olla muutenkin ja se on todistettavissa.  :-*

KatjaRock

Heh, alkoholi nyt vain on semmonen juttu. Sitä on vaikea selittää, mutta oikein käytettynä se nostaa tunnelmaa.

Hassua puhua 14-vuotiaana absolutismista. Ketään tuomitsematta.
Time goes on, I wont.

vik

Lainaa
Hassua puhua 14-vuotiaana absolutismista. Ketään tuomitsematta.

tota samaa vähän hain takaa.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Siis voi jumalauta mua ottaa päähän jotku kersat, jotka luulee että on siistiä vetää pää täyteen päihteitä. "Hei voi V***u mä oon kova jätkä kun vedän bissee!". Voi *****! Ei saakeli tommone vetää herneen nenään! "Hei Make! Olits eile stadis dokaamas?" Vedä hanskaas! Voi s******!

*ryhdistäytyy*
Niin siis ei juo alkoholia enkä polta tupakkaa. Ne eivät kuulu elämäntapoihini. Nauran ilkeästi kaikille joiden elämään se kuuluu, koska heillä ei ole elämässä sisältöä jollei alkoholia lasketa. Minua ....harmittaa kun nykynuorisolla ei ole mitään tekemistä, minkä takia he ajautuvat päihteiden julmaan maailmaan. En puhu kokemuksen syvällä rintaäänellä.

vik

Lainaa

Nauran ilkeästi kaikille joiden elämään se kuuluu, koska heillä ei ole elämässä sisältöä jollei alkoholia lasketa.

no on mulla ainakin tämä netti sekä toi apiz.

hia hia.
hassua väittää tommosta, eihän alkoholi kohtuudella vaikuta lainkaan paskasti tahi addiktoi.  :-*
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

vik

(olin muuten gänez tuota kirjoittaessani. ha.)

emmi

siis kyllähän elämässä voi muutakin sisältöä olla ku alkoholi.
kyllähän sitä ny voi juoda, kun osaa vaan kohtuudella juoda.
 mun mielestä sellanen ylenpalttinen joka viikonloppuna kaatokännissä oleminen on jo vähän liikaa!
älä tunnusta jos sattuu

punainen

Kun kuuntelee ikäisiäni teinejä en kyl voi kun sääliä. Muut ylpeilee kuinka kovat perseet tuli taas viikonloppuna vedettynä. Mä ylpeilen taas sillä et mä en kuules tollasii litkuja tartte et mul olis siisti viikonloppu. Ja sit kerron kaikkee sekoo mitä olen tehnyt selvällä päällä ja sit oon kauhee friikki muka!

Mutta keneltäpäs muulta kuin aikuisilta nuoret ottavat mallia! Eli on kyllä turha kauhistella nuorison juomista kun kattoo miten toi keski-ikäinen kansa vetää viinaa...

*tuuli

mustakin on siis edelleen ihan tosi tyhmää kerksua just noilla känni jutuillaan mun iässä...!
mut mikäs siinä periaatteessa jos on päälle kaheksan toista, ni ei kai niitä voi kieltää juomasta... mä vaan omasta mielestäni haluun sillonki juhlii ilman aineita ja alkoholii.... ;)

Vilkku

No minusta erityinen kännäilyllä kehuskeleminen on suhteellisen typerää iässä kuin iässä.

Itse asiassa musta on melkein hassua että monilla 13-vuotiailla ylipäänsä on mielipide alkoholista [en siis tarkoita ketään täällä], kun ei sen pitäisikään silloin kuulua elämään millään lailla.

Itse juon alkoholia suhteellisen vähän, tän vuoden humaltumiset taitaa olla laskettavissa yhden käden sormilla. Mutta alkoholihan on hirmu kiva aine kun sitä osaa käyttää kohtuudella ja tietää omat rajansa, humalassakin. Eli kuten Vik sanoikin tuolla, ei sen tartte olla sitä konttaamista ja oksentelua. Ja vaikka pitäisikin humalatilasta [kuten minä], ei se varmasti automaattisesti tarkoita ettei osaisi pitää hauskaa selvin päinkin.
[ -You should see my scars- ]

salza*

voi kun mua iha säälitti tänää kattoo semmosia n.12vee pikku tyttöjä ku ne eka kiroili iha kovana [tottakai ku tuli vanhempaa porukkaa] ja sitte toinen niistä nappas tupakin taskusta ja alko poltteleen-oli tukehtua. ja poskeen veti iha kympillä ja sit se jätti "pätkät" [kuten se toinen tyttö sanoi] ja se toinen tyttö katto meitä ja poltteli-poskeen ja sit ku me revettiin nauraan ni se käänsi selän ja sitte kuulu hirveetä yskintää..
oli se kamalan näköstä!! huhhuh..

emmi

toi on oikeesti jut niin naurettavaa ku pikkusten pitää esittää aina että juu me ollaanki vähä kovia ku me poltetaan ja juodaan.
jotkut on sellasii et ne on olevinaan kovia ku ne polttaa mut oikeesti ne polttaa vaan sillon ku on ihmisiä näkemässä..
niin naurettavaa touhuu.
älä tunnusta jos sattuu

*tuuli

ne ei vaan varmaanki tajuu et ne on joskus siinä iässä et ne voi poltaa ja juoda ilman et niitä katotaan "sillä silmällä".....
kaikki pitää vaan tehdä mahdollisimman nuorena ja kuten jo muutaman kerran mainittu, muka esittää niiiiin isoa. *huoh*

Olenko minä kapinallinen kun minulla on ysin keskiarvo, olen absolutisti ja minulla on periaatteita elämässäni?

Jotenkin minunlaiseni ihmiset tuntuvat nykyään oudoilta. Joka hemmetin teini örveltää jossain pussikaljojen kanssa. Etanoli on myrkky, joka vaikuttaa keskushermostoon lamauttavasti. Siitä se "hassu olo" mitä te koette johtuu. Lihakset eivät saa tarpeeksi hermoimpulsseja. Voi V**tu kun on kivaa! Jeesus!

Ihmisillä on vain semmonen saakelinmoinen halu saada epärealistisia fiiliksiä. Joku vetää kamaa, toinen vetää alkoholia, toinen vetää muijaa, toinen vetää hanskaan, toinen ve....You'll get the idea!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.