absolutismista

Aloittaja punainen, syyskuu 06, 2003, 07:56:42

« edellinen - seuraava »

virtahepo

Hei ettehän te voi sanoo et "en mä jaksa lukee sen tekstejä ku ei niist tajuu mitää". Eihä teijänkää puheist sanotaa mitää tollast. Ja kai tääl nyt saa sanoo sen mitä ajattelee iha vapaasti.. Ehkä se jätkä puhuu monimutkasesti tai sit teijän aivot ei tahdo rekisteröidä efektiivisiä kommentteja.. ???

rautalintu

Ehkä keskiverto Lantafani ei vain ymmärrä tollasta. Miksi joku fiksu ihminen edes kuuntelisi Apulantaa? Sehän on epätoivoisten teinien musiikkia.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Huh mitä tekstiä! Varsinkin rautalinnun viimeinen kommentti!
" Miksi joku fiksu ihminen edes kuuntelisi Apulantaa? Sehän on epätoivoisten teinien musiikkia. "

Minusta Apulannan musiikki on todella *älykästä*. Sanat ovat tarkkaan harkitut ja niistä heijastuu monia asioita. Kaiken lisäksi ne ovat kielellisesti rikkaita. Kuule, kuuntelepas mikä tahansa Britney Spearsin tai vastaavan kappale ja käännä se suomeksi niin huomaat, että siinä ei ole yhtikäs mitään sanomaa.

Mitä minun tekstieni vaikeaselkoisuuteen tulee niin sanon vain että minusta ainakin on sata kertaa hauskempaa lukea viestejä joissa on SISÄLTÖÄ. Reaaliaikaisessa chatissa viestin pituus voi olla alle viisi sanaa, mutta tämä on viestipohjainen boardi.

rautalintu

Hei, en kai mä nyt tosissani ollut! Se oli läppä. Huono sellainen. En mä noin oikeesti ajattele!
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Vilkku

Joo eiköhän toi ollut aika selvästi sarkasmia :)
[ -You should see my scars- ]

salza*

no en mä sitä pahalla sanonu, eikä mua kyllä kiinnostas yhtää jos joku tulis ilkeilläksee sanomaa ettei tajua mun tekstejä.. mulle vaan pitää sanoa suoraan ilman mutkia asiat. ;D

*tuuli

Ei tosiaan ole kivaa lähteä arvostelemaan toisen kirjoituksia. Ainakaan ilkeästi. Mutta ei se ole pahasti sanottu jos sanoo ettei ymmärrä jos joku kirjoittaa sen verran hienosti ja jotenkin viisaasti. Eihän se ole kuin kehumista.  :-*  ;) Mä itse aina pyrin lukemaan kaikkien textit.  ;D
Ja toi Rautalinnun juttuhan oli ihan zoukki, eli eipä siitä kannattaisi mennä pahimmankaan tosikon sanomaan mitään.  ;)  

virtahepo

Ai että ei pitäis mennä sanomaan mitään.. Jaahas. Onhan rautalinnun kommentissa sarkasmin piirteitä, mutta minä ainakin näin sen ihan sellaisenaan. Johtuen ehkä yleisestä kielteisestä tavasta, miten ihmiset suhtautuu se jätkän sepostuksiin. En tiedä, ehkä oon sitten se pahin tosikko mutta näin mä asian näin.

emmi

niin virtahepo "kai täälä saa sanoo ihan vapaasti mitä ajattelee" eli sillon mäkin saan sanoo että mä en jaksa lukee niitä ku ne on niin pitkiä tekstejä. enkä mä halunnu siinä mitenköön loukata, kyllä tekin saatte mulle tulla sanoon että ette jaksa lukee mun tekstejä tai jtn vastaavaa... mutta kyllä mä useimmiten luen kaikki tekstit joskus vaan on sellasia päiviä että ei jaksa mitään kauheen pitkiä sepityksiä lukee...
älä tunnusta jos sattuu

*emmin pyynnöstä lyhennetty*

Hyvä emmi, mihin sinä oikein pyrit tuolla viestilläsi? Jos et jaksa lukea kaikkia viestejäni, sanon sinulle mitä nöyrimmin: "ei sinun tarvitsekaan", haluaisitko kenties minun kirjoittavan sellaisia sopivan pituisia viestejä? Kymmenen sanaa ja kolme lausetta, kuten tässä:

"Mulla oli kiva päivä. Miten teillä meni? Söin tänään karkkia."

Lerppa

Emmi taisi tarkottaa vaan sitä että kun Sinä aina kirjotat kaiken niin pitkästi kaikkine hienoine sivistyssanoineen, vaikka saman aisian voisi sanoa helpommin ja lyhyemminkin...?
 Välillä tuntuu että ei enään muista mitä alkutekstissä sanottiin kun on siellä lopussa ja siitä on sitten vaikea saada irti mitään yhtenäistä.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi

niin sitä mä just lähinnä tarkotin mitä toi lerppa tossa sano että ne sun asiat mitä sä aina kirjotat vois varmaan lyhentää niin sen vois sit ymmärtääkkin...
älä tunnusta jos sattuu

*tuuli

Minun puolesta jokainen saa kirjoittaa niinkuin haluaa ja jokainen saa lukea sen mitä haluaa. (olipas hienosti sanottu!  ;D)

SeJätkä> Ei Emmi nyt ihan tuota tarkoittanut ('mulla oli kiva päivä...') eikä sun kannata rueta siitä sen suurempaa riitaa haastamaan kun tiedät hyvin itsekin että tuo mitä sanoit on liioittelua. (ei mitenkään loukkaavasti)

virtahepo

Mulla mielestä on kiva lukee se jätkän kommentteja,ne herättää ajatuksia. Toisinaan kyl vähä liikaaki, nii et menee iha sekasi et mitä oli ekaks sanomas.. Sitäpaitsi,ne herättää keskusteluu ja jopa pienoista riidan aihetta.. Sanokaa mitä sanotte mut mun mielest on mukava seurata kun ihmiset taistelee netin välityksellä.
Ja juu,ei tästä nyt tarvi mitää kauheeta numeroo tehdä. Se mitä mä sanoin oli vaa yleinen kannanotto.

*tuuli

Onhan se tietenkin hienoa että syntyy keskustelua muillakin kuin hymiöillä ja muutamilla sanoilla... mä vain satun olemaan äiti-tuuli (äiti-teresa ---> äiti-tuuli  ;)) ja täten riidat ei kauheasti kiehdo mua.  :-*

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.