absolutismista

Aloittaja punainen, syyskuu 06, 2003, 07:56:42

« edellinen - seuraava »

jouhu

Mä en pääse vielä pariin vuoteen.. :'( niille keikoille. *snif*

salza01

alle 2 vuotta enää..
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Enää toinen samanpituinen elinaika niin olen saanut opiskelut päätökseen, löytänyt työn, mennyt naimisiin naisen kanssa jota rakastan ja saan...siittänyt kaksi ihanaa lasta jotka kirmailevat ulkona kesäaamuina. Se on onnellisuutta minun mielestäni.

Kai se apiksen keikalle pääsykin riittää nyt tässä vaiheessa onnellisuuteen. *kohauttaa harteitaan*

KristalliEnkeli

voihan sen noinkin ajatella :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

puska

apiksen jannuthan ottaa täysi-ikäiset fanit kait vakavemminkin, että esim. minun 16-vuotiaan ikäistä tyttöä he saattavat vain luulla hetkelliseksi teini-diggariksi.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

KristalliEnkeli

en osaa sanoa miten todellisuudessa, mutta luulisi että Apiksen pojat ottaisivat myös nuo "teini-diggarit" huomioon,koska osa heistä tulee jatkamaan "fanitustaan" myöhemmälläkin iällä...

*suomiPopilta tulee just Ilona*

jouhu

Niin. Eihän ne saa syrjiä meitä "teini" diggareita! Mutta toisaalta ymmärtäähän sen, jos rupee ottamaan päähän sellaset tyypit, jotka huutaa siellä yleisössä ihan sairaasti.. ::)

KristalliEnkeli

niin, no kyllähän jotkut siellä kiljuu/huutaa aivan liikaa, mutta luulisi että hekin "kehittyessään" tajuisivat lopettaa sen... tai  yleensähän ne kiljuvat fanit on niitä fanaattisimpia, joten luulisi Apiksen poikien arvostavan sitä jollain tavalla. Mutta siis mua henkilökohtaisesti arsyttää semmonen kiljuminen. Ei kuule esiintyjiä ku joku kiljuu korvaan...

jouhu

Niin. Kyllähän mä ymmärrän, että joittenkin on huudettava ja kiljuttava<--varmaan takaraivossa jokin menanismi, joka pakottaa huutamaan... ;)siellä keikalla, mutta kyllä se ottaa pikkasen, kun vieressä joku huutaa, niin kovaa ettei kuule esityksestä yhtään mitään.

salza01

no siis eikö se oo periaatteessa aika hienoo ku tyypit huutaa ja skitsoo ku ne tulee lavalle ja biisie välissä..? mutta siellä haukiputaalla oli lähtä järki ku semmoset pikku tytöt alko kiljumaan kesken biisin ja minä sitten ystävällisesti käskin niitten suksia vittuun kiljumasta. ;) mutta kylläpä ne ainaki hiljeni.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

*tuuli

voi salza minkä teit. nyt ne pikku tytöt rientävät heti äidilleen kertomaan miten iso paha tyttö oli sanonut niille jotain niiiiin rumaa........ ;)

mulla on vielä vähän alle kolme ja puoli vuotta siihen että täytän 18..... sitten pääsen apiksen k18 keikalle jos he vielä ovat hengissä.

salza01

tuuli* voih.. minkä menin TAAS tekemään.. ;) itseasiassa mä ärähin kahesti siellä keikalla. eka niille tytöille ja sitte jollekki prkl:N pikkuräppärille, joka meinas repästä mun apulanta julisteen jonka ostin síeltä keikalta. semmonen ukko nauro ku mä aloin ärisee sille pikkuselle. :D
siellä keikalla oli btw taas semmosia pikkuräppäreitä, niinku siellä kemin keikallaki! ;D

Wirtabiuha

Tommoset pikkuset jotka rysii laumoissa pitkin keikka aluetta kiljumassa "IIIIKKK!!!! TONIII!!!!"....  >:( Ei siinä muuta paitsi että ne tosiaan rysii laumana päällle, jää siinä pienenpikin, kuin minä, jalkoihin! Ja nuo räppärit ei ihan sovi joukoon, toisaalta, miksei? mutta kuitenkin....
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Kummallista. Olen harvinaisen samaa mieltä näiden ihkujen(?) ihmisten kanssa tuosta asiasta, vaikka en olekaan ikinä eläissäni ollut minkään sortin bileissä/keikalla/discossa.

Paljastuksia...

jouhu

Joo, mä tarkotinkin tuolla aikasemmin, että rupee kirkuu täysillä kesken kappaleen... Ei siinä yhtään mitään, jos kappaleitten välissä, mutta haluaisin...(jos tulisi käytyä keikoilla) kuulla kipaleet ihan rauhassa...ilman mitään kauheampaa hysteriaa...

Aika epäselvää juttua taas multa...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.