Kuvia teistä!

Aloittaja puska, elokuu 18, 2004, 02:37:07

« edellinen - seuraava »

Minä olen senverran köyhä jätkä ettei minulla ole edes digitaalikameraa. Eikä kännykkää. Ja tykkään hiippailla netissä ja arvostella muiden kuvia. Päättele siitä jotain.  ;D

Parta. Ruskeanmustat hiukset. Lihakset. Mustat vaatteet. Terävä, julma, epäinhimillinen katse. Pää täynnä kyynisyyttä, katkeruutta, vihaa. Sisällä sydän kultaa, harmoniaa, vallanhalua, rakkautta. Sellainen Se Jätkä on.

puska

LainaaEipä kestä, söpöliini   :-*

No nyt alkaa Se Jätkän herkempikin puoli todellakin löytyä:). Ihana.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Lainaasanohan jouhu mistä oot noin hianon pipon nappaissut.. rasta,man...kauniita ovat ihmisen lapset..

Kuulehan mistäköhän se nyt oli?  ::) Ostin sen ilosaarirokkiin, kun ei löytynyt kotoo sopivaa.. Jostain täältä Joensuusta kuitenkin. Oisko ollu joku o-i-s tai aleksi...(joku) jossain siinä sokoksen vastapäätä (keskustaan päin) kuitenkin.
Ja kiitos, olet muistaakseni ensimmäinen joka kehuu tuota hattuu! :)  
Miun pitää kyllä joskus laittaa tänne joku hyvä kuva, kun nuo mitä nytten ootte nähneet miusta, niin en näytä siltä mitä oikeasti olen, sillä kamera ei tykkää miusta.

KatjaRock

MIKSI MINUN KUVAA EI OLE ARVOSTELTU???+++!!!1
Time goes on, I wont.

[tuuli]

Milläs nimellä sinulla KatjaRock olikaa niitä kuvia??? en ole käynyt katselemassa.

Ja oli kyllä päivän vitsi tuo punaisen uni.
allekirjoittanut

amniinba..

LainaaMinä olen senverran köyhä jätkä ettei minulla ole edes digitaalikameraa. Eikä kännykkää. Ja tykkään hiippailla netissä ja arvostella muiden kuvia. Päättele siitä jotain.  ;D

Parta. Ruskeanmustat hiukset. Lihakset. Mustat vaatteet. Terävä, julma, epäinhimillinen katse. Pää täynnä kyynisyyttä, katkeruutta, vihaa. Sisällä sydän kultaa, harmoniaa, vallanhalua, rakkautta. Sellainen Se Jätkä on.

outoa. (ei tällä kertaa huonolla tavalla, ehkä)

piupau_muovia

sydämessäsi harmonia, kerrohan, miten sen saavuttaa..?

piupau_muovia

ja katja...näytät marilyn monroen terveeltä versiolta... jos olisin ma miäs..aijai..kaanis on ihmislapsi

Toiset löytää harmonian vakaumuksesta, toiset uskosta, minä tiedosta (ja vakaumuksesta). Kun oppii tunnistamaan omat ajatuksensa ja sitä kautta tulemaan tietoiseksi itsestään, emootioita pystyy säätelemään todella tehokkaasti. Johdonmukaisuus antaa valmiuden saavuttaa korkea asema yhteisössä.

"Eivät asiat tee meitä onnettomiksi, vaan se, miten me niihin suhtaudumme"
- Epikleitos (50-138 jKr)

Post Script:
KatjaRock, sinä näytät ihan posliininukelta.

KatjaRock

no kalleeriassa mie olen lallaaa . juu. mut ei ehkä kannata käyä kattomassa. hehe.
Time goes on, I wont.

[tuuli]

LainaaToiset löytää harmonian vakaumuksesta, toiset uskosta, minä tiedosta (ja vakaumuksesta). Kun oppii tunnistamaan omat ajatuksensa ja sitä kautta tulemaan tietoiseksi itsestään, emootioita pystyy säätelemään todella tehokkaasti. Johdonmukaisuus antaa valmiuden saavuttaa korkea asema yhteisössä.

aha... joo siis aivan juuri niin.  :) tunnen itseni niin tyhmäksi
allekirjoittanut

[tuuli]

hei! mähän oon jo legenda jäsen!  8) mistäköhän lähtien oon ollu. en olekaan huomannut tuota neljättä tähteä.

nii jatkakaa vaan samaan malliin
allekirjoittanut

Iloista offtopiccia: :D
- Juu, olethan sinä ollut täällä jo ainakin yhtä kauan kuin minä, eikä minulla ole yhtään tähteä. En koe tuollaisten maallisten hilavitkuttimien olevan mitään kovin tehokkaita uskottavuuden pönkittäjiä.

jouhu.

Tää ei kyllä kuulu tänne yhtään, mutta voisitteko pikkasen valaista miten tuonne irciin tai ii2 voi laittaa kuvia? Tietenkin skannaamalla, mutta minä tyhmä en osaa! *tuskan huutoja* ;)

KatjaRock

niillä sivuilla on tarkat ohjeet. ja niillä sivuilla myös lukee, että ne sivut on tarkotettu irkkaajille.
Time goes on, I wont.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.