Vitutus

Aloittaja taika^^, maaliskuu 31, 2004, 07:13:18

« edellinen - seuraava »

Tokya

tällä hetkellä vituttaa ihan kaikki... elämä vaan menee nii alamäkeen kun se voi mennä. itseasiassa oon tottunu tähän, en muista koska viimeks olisin ollu onnellinen  :-/

adalmiina

mua meinaa kans vatuttaa,tuli tehtyä tyhmiä vuoden vaihteessa.. :(
mut kaikille vinkiks:jos sattuu ärsyttämään,mee vähäks aikaa peilin eteen oikein kunnolla irvistelemään,tulee parempi mieli(tai sitte ei... :D)

jouhu

Tulee muuten jotenkin vapuatuneempi olo, kun menee joskus oikein kunnolla irvistelemään peilikuvalle! Kannattaa oikeesti kokeilla joskus. :)

[tuuli]

ainaki tulee hauskaa.. :D
allekirjoittanut

punainen

Sylettää,sylettää. Miksi pitää sylettää? Miksi pitää vituttaa?Miksi pitää vihata?Miksi pitää masentaa?Miksi pitää itkettää?Miksi pitää ahdistaa?Miksi pitää antaa ihmisten lyödä sua turpiin kerta toisensa jälkeen? Ei vaan jaksais...

Ei ole pitkään aikaan ees sylettänyt niin paljon kuin tänään.Semmoinen päivä että tekisi mieli repii ittensä kappaleiksi ja päästää sielun lentää vapaana ja kevyenä ilman mitään huolia.Sylettää kun ruumis on tällanen kahle.Arrgghh...

Kaikki pitäs olla hyvin.Kaikki on hyvin.Mutta en tiedä miks vaan tuntuu et tulevaisuudes ei voi mennä asiat enää paremmin vaan ne tulee menee huonommin.Mä oon kauhee pessimisti nykyään,mut miksi sitä aattelisin positiivisesti kun elämä kolhii sua kuitenkin ei se asia muutu.

Okei.Moi.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

jouhu

Erittäin tuttu tunne!! Mutta toivottavasti se nyt vaan menis ohi. On tässä tullu itellänikin kirottuu omaa olemassaoloo...

medelin

Sylettää tämä ikuinen ikävystynyt olotila. Kaipaisin kunnollista seikkailua välillä. Koulun penkki ja tietokonetuoli alkaa olla jo tuttuja, ja erittäin tympäseviä paikkoja. Samat naamat joka päivä, samat ilmeet, samat ihmiset ja eleet. Ärg, että kyllästyttää !

Lähdetäänkö yhdessä seikkailemaan ?
Minä tahdon paikkaan auringossa

KatjaRock

meitsi seikkailee ihan liikaa.
Time goes on, I wont.

puska

Sylettää kun en osaa suuttua ihmisille.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Unenkansalainen

Sylettää armottomasti kun koulussa (Kauppis) on saman opettajan kaikki 3 kurssia kesken tai hylätty. perkele.

se opettaja on perseen perikuva.
(hienosti sanottu eikö?)

Kurssit on Java-ohjelmointi, Tietokantaprojekti ja Tietojärjestelmäprojekti.

kyl se tästä. tosin samalla pitäisi väsätä tietokoneen AB-ajokorttia. EI MAISTU!

Incision

juu,perseen perikuva on loistava ilmaisu.

rupesin äsken miettimään että mikä mua vituttaa. tuli sellanen hee-etkinen fiilis, NYT EI NIMITTÄIN VITUTA! on muuten aika ainutlaatuinen päivä. maanantaina alkaa pakostakin vituttamaan koska pitää mennä tiistaina kouluun takas, niiden ärsyttävien teinikanojen keskelle. agh.

matonen

Sylettää ku en saa mitään aikaseks. Tänäänki heräsin ekan kerran pikasesti puol kahelta ja sit varsinaisesti kolmelta. Oon vaan istunu ja kattonu salkkareitten uusintoja. jes. ;D No, nyt tää tyttö kuitenki menee paistaa lettuja... :P

Lerppa

Pistää ärsyttää oma riittämättömyys. Perkele!  >:(
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

minua vähän vitutti.. tai ehkä ennemminkin harmitti tässä muutamia päiviä ennen, se, miten oon vieraassa porukassa niin ujo.. pitäs opetella olemaan oma itsensä sakissa kuin sakissa. olit sitten parhaan kaverin kanssa, tai parhaan kaverin äidin kanssa.  :P
allekirjoittanut

Wirtis

Vituttaa kun Helsingin kaupunki tilas meirät lapparit esiintymään ja kun se yksi fucking muumi on niin vitun itsekäs että! on se hyvä kun ei voi ymmärtää että tuossakin on vittu vähän enemmän porukkaa messissä kun se! Luulis että teatteri korkeeseen pääsykokeen ajasta vois vähän neuvotella kun on kuitenkin aiheeseen liittyvä syy. Vittu.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.