Vitutus

Aloittaja taika^^, maaliskuu 31, 2004, 07:13:18

« edellinen - seuraava »

taika^^

No koulukiusauksesta oon päässy eroon ihan hyvin, ehkä mun luonne muuttu niinä aikoina enkä luottanu enää nii paljoo ihmisiin..
Mut mulle tapahtu yks aika semmone rassaava juttu mistä ei ihan heti pääs yli..  :-[
Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

Lerppa

Multa menee hermot aika harvasta jutusta, ehkä jostain 4:stä eri asiasta... Ja sitten ku ne hermot menee ni voi perskele ;D
Multa on mennyt hermo kunnolla ehkä jotain 3 kertaa elämäni aikana. Paitsi tietty nyt sellasta pikkukivaa, kun vaikka kone ei toimi niin sitä hakkaa, mut muuten otan kaiken suhteellisen rauhallisesta kannalta... 8)
Yleensä mä vaan kelaan että ei mulla o oikeutta vittuuntua tästä....

Tänään ei mikään ole vielä vituttanut... *jeah* ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

taika^^

Jotenkin on kireenä taas hermot *&#%"* Matikasta hylsy! Joudun uusiin-..- ei mee hyvi!
Ja sit pitää vielä huomenna yöllä lähtee ajaan 230 kilsan päähän!
May my end come tonight
May death again us unite

emmi

nooh eilen kyllä vitutti vähän loppuillasta kun oltiin kamun kanssa kaupungilla eik äse sitten suostunu soittaan ketään himaan ni jouduin siel paleleen varmaan pari tuntii ja nyt vituttaa eiliset toilailut kännissä.. miks ihmisen pitää olla niin vitun tyhmä!!
älä tunnusta jos sattuu

taika^^

Nuo köpän poluut!! Ei kone oo menny ku noin miljoona kertaa tukkoon ku niitä tulee koko aja!! Hiukan oon helisemässä.
May my end come tonight
May death again us unite

Wirtabiuha

Vittu, entinen jätkä aukoo päätään tossa sohvella ja urkkii kaikkea kusista mun uudesta jätkästä... haista vittu vittu vittu!!! vittuako se tolle kuuluu mitä mä tein sen kanssa torstaina ja miksi se ei ollut koulussa ja muuta paskaa... antais mun elää rauhassa! - mitä tästä opin, älä sekannu veljen kavereihin... Ja kun olet jättänyt sen veljen kaverin älä vahingossakaan ota seuraavaksi entisen jätkän kaveria... Vittu mä olen idiootti!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

maigi..

joo noihin entisiin jätkiin menee kyllä hermot. varsinkin jos ne tulee jotain aukoon. ja haukkuun sua viel huoraks tai joksku muuks vastaavaks..se ei tunnu hirveen kivalta. mua ainakin vituttaa sellanen.

[tuuli]

LainaaVittu, entinen jätkä aukoo päätään tossa sohvella ja urkkii kaikkea kusista mun uudesta jätkästä... haista vittu vittu vittu!!! vittuako se tolle kuuluu mitä mä tein sen kanssa torstaina ja miksi se ei ollut koulussa ja muuta paskaa... antais mun elää rauhassa! - mitä tästä opin, älä sekannu veljen kavereihin... Ja kun olet jättänyt sen veljen kaverin älä vahingossakaan ota seuraavaksi entisen jätkän kaveria... Vittu mä olen idiootti!

virheistä opimme :)
allekirjoittanut

Wirtabiuha

Ahaa tuuli ahaa  ;D  ;)  :)  :D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KatjaRock

no ei niistä kyllä ihan aina opi. muuten olis liian helppoa.
Time goes on, I wont.

taika^^

Lainaajoo noihin entisiin jätkiin menee kyllä hermot. varsinkin jos ne tulee jotain aukoon. ja haukkuun sua viel huoraks tai joksku muuks vastaavaks..se ei tunnu hirveen kivalta. mua ainakin vituttaa sellanen.

Kui musta tuntuu et tua on aika yleistä?
Mä oon jo saanu aika lailla tarpeekseni kaikista jätkistä :( Mä rupeen vanhaks piiaks ja muutan jonnekin mettään :( Ja nyt tuo sentencedin -no one there soi just soittimes ja nyt oon viel enemmä maassa :(
May my end come tonight
May death again us unite

Maikki.

Nyt tällä hetkellä v*tuttaa ihann hirveästi se kun minä tyhmä en käyny lukemassa sähköpostia 1.4 ! Olisin löytänyt sinne rajatapaukseen, kun mailina oli tullu tarkat ohjeet!! >:( :( :-/ :'(
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

hande^

Mua vituttaa se, et sain vast tänään tietää, et en saa kesäduunipaikkaa mun faijan työpaikalt sihteerin kesäsijaisena, josta näin ohimainiten olis tienannu iha vitusti... hyvä täs vaihees enää alkaa ettii sit toista duunipaikkaa... varmaan saanki. ja kaikist vittumaisint on se, et mul on tasan 65 eeroo rahaa, jonka pitäis riittää koko kevääks ja festarilippuihin. ei tuu onnistuu!  >:(
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

taika^^

Tajuttoman masentava päivä tänään.. Koulussa laulukoe ja sitte jäin kamun kans oottaa kuvista ni eiku tietenkää sitä tuntii ei olle ja me saatana istuttiin siellä kaks tuntia.. En varmana enää ikinä mene keskiviikkona kuviksee, se on siis niin varma >:(
May my end come tonight
May death again us unite

puska

Nyt kyllä vituttaa voi vitun vitun vittu!!!
Turhaa pyörin tunnin kaupungilla oottaen kaupan aukeamista  Satana eihän se sitten auennut koko päivänä kun oli kattonu väärin. Sitten näin vielä kaksi universumin rasittavimmasta päästä olevaa ihmistä! Saatanan saatana!
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.