Vitutus

Aloittaja taika^^, maaliskuu 31, 2004, 07:13:18

« edellinen - seuraava »

juGe

LainaaNiin no ihmisistähän se johtuu miksi täällä on niin hyvä meininki :) Kiitos kaikille myös minulta :-* Pidetään lippu korkeella!Ja Jugelle tietty kiitos kun tällasen perusti ja yllä on pitäny!olisin ihan paniikissa jos sivusto lakkautettaisiiin yhtäkkiä.Tää on vähän niin kuin koti verkossa.

Kiitosta! Kovasti tätä sivustoa pitäisi kyllä kehittää jos aikaa vaan olisi enemmän. Nyt ei tahdo olla juuri ollenkaan muuten vapaa-aikaa kuin viikonloppusin. Ei ole herkkua se. :/ Kuitenkin tällä hetkellä motivaatio systeemien uudistamiseen jne on aika korkealla, että ehkä tänne taas jossain vaiheessa tulee jotain uutta. Nyt olen lähinnä tyytynyt vain korjailemaan ja viilailemaan juttuja aina silloin tällöin.

rispekt!
j

jouhu

En nyt pareempaakaan paikkaa keksi, joten tänne sitten.. Jos kokeilette mennä levy-yhtiön sivuille, niin jumittaako se teillä? Miulla kun yritän mennä tosta apulanta.fi:n kautta, niin sanoo ettei sinne pääse.  :-/ Kohta varmaan tuloo vierotusoireita, kun sinne ei pääse...heh, nettiriippuvaisen ongelmii.. ;)

puska

Ei minulla kyllä jumita ollenkaan nuo sivut  :o.

Mutta nyt minä voisinkin sopivasti alkaa purkamaan vitutustani. Eilen illalla on taas paljastunut näitä ihania suomalaisten miesten tyypillisiä ominaisuuksia. Kaverini (poika) oli saanut isältä turpaansa kun tämä oli koittanut raahata oksentavaa isäänsä vessaan. Voi voi kun se viina on kiva juttu. Nyt ollaan sitten puoli naamaa turvoksissa eikä kehdata lähteä kavereiden kanssa mihinkään  :-/
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Okei, toimiihan tuo miullakin nyt. En tiiä mikä tähän koneeseen oli menny, kun ei päästäny.
Mitenkäs teillä nyt noin rankkaa...?  :-/

puska

Hoh, täällähän ei enää kukaan muu valita ku minä! Taas ois inistävää.

Voi helevetin helevetti. Muutama viikko sitten jätin sormeni auton oven väliin -> kynsi mustaksi ja hiusmurtuma.
Tänä aamuna oli menossa biologian kokeeseen.. Sama sormi jäi samaisen auton oven väliin. Ennestään musta kynsi ja turposi taas uudestaan ihan potuksi. Ei viitsi edes katsoa koko sormea kun alkaa vaan sylettämään. Jospa se siitä  :D
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Pitäiskö siun käydä näyttää sitä sormee lääkärillä tai jotain? Kuulostaa ainakin pahalle..
Mitenköhän porukka on vähentynyt tai lakannu käymästä täällä nyt vuoden parin jälkeen...plöyp.

Lerppa

Ouch. Tuntas varmaan mukavasti.

Levarin lauta on nielassut nää vähäisetkin kävijät uudistuttuaan. :P
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

iinuu

mua otti päähän ihan kamalasti se kun olin apiksen keikalla ja sen jälkeen just kun mä olin lähtenyt niin ne pojat tuli jakamaan nimmareita ja kaikki sai yhteiskuvia niiden kaa yms. se v*tutti!!
Taas jossain kultaa paljastuu
Kun sateenkaari muodostuu
Kirottujen nauru kuuluu kovempaa kuin mikään muu
Niin sä olet mulle avaruus

puska

Hoho, minulle kävi kerran samalla tavalla HIMin kanssa. Tuo on kyllä pyllystä.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Vilkku

Heh, viime lauantai. Se meni niin huonosti, että sen on oltava jo jonkunlaista taidetta. Jouduin odottamaan muutamaakin eri junaa ulkosalla yhteensä toista tuntia [oli muuten todella kylmä], kävelemään jouduin keskellä yötä useita kilometrejä aiottua enemmän [siellä oli siis muuten edelleenkin kylmä], illan bileissä en pystynyt olemaan paria tuntia enempää ja missasin Hybridin kokonaan [ainoa syy jonka takia edes paikalla olin, tää vituttaa kyllä eniten] ja lopputulos oli kaks verillä ollutta jalkaa joita sitte rasvattiin ja sidottiinkin muutama seuraava päivä.

Mut hei, aina ei vissiin voi mennä ihan putkeen :P Jos seuraavalla kerralla sitten paremmalla onnella.
[ -You should see my scars- ]

Tiijuli

Tänään kyllä vitutti niin pahasti ettei mitään rajaa. Kyllästyin mun hiuksiin ja päätin vähän ite alkaa parannella niitä jammun leikkaus taidoilla tuli kyllä aika mahtava. "otsis" minkä leikkasin on niin lyhyt ettei ristus sentään meinaa ees otsalle ylettyy. Sitte päätin värjätä niihin kirkkaan liiloja raitoja ja silleesti nii eiköhän otsa ja kädet oo ihan liilat? O_o (kumihanskat on keksitty mutta ku ei sellassia tajunnu kässiin laettaa)

Ja katos vaan just tänään piti tietysti mennä mummolaan syömään vitja koko suvun kanssa. Otti kyllä vähän päähän mennä hiukset kynittyinä ja naama ja kädet liiloina sinne ja tottakai lisänä tuli vielä se että serkun joku jätkä oli sielä myäs. Eipä se oikein näyttäny ymmärtävn mun lookkia. Tänään on vitutus päivä. Jea.

Voiko vitutukseen kuolla? Kaad sentään.
Turvallista matkaa helvettiin.

Tiijuli

Ja mun* ei jammun :D osaan kirjottaa joo o.
Turvallista matkaa helvettiin.

Painkiller

Mua vituttaa olla kipee...ekaks neljä päivää kurkku tosi kipee, nyt vasta tuli sit se flunssa, nokkakin rupes vuotamaan. Ajattelee vaan että voi kunpa olis terve...mut sit kun on terve niin ei sitä taas osaa arvostaa :-?

Lisäks mua ärsyttää se kun ihmiset on niin julmia toisilleen.

[tuuli]

Kaikki on nyt lenssussa. Mullaki on nuha.  :o
allekirjoittanut

jouhu

Se on tää kevät, joka on tulossa..seuraavaks tulee allergia kohtaukset niille kellä niitä on..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.