Vitutus

Aloittaja taika^^, maaliskuu 31, 2004, 07:13:18

« edellinen - seuraava »

hande^

mua ottaa päähän se, et mälläsin eilen mun broidin mopol ja nyt on leuas kauheet skraadut ( ja oon menos Wirtiksen kaa risteilylle täs huomen ja oon nii hurmaavan näkönen... ) ja toinen kämmen auki ( ei pysty puristaa kättä nyrkkiin=rumpujen soitto hankalaa...vittu! ) ja sit toises rystyses on haavoi ( tuo lisää katu-uskottuvuutta! :D ) . sit on viel polvi auki ja sitä on vaikee taittaa ja siihen sattuu jos nukkuu vatsallaan. ja broidin mopost lähti etulokari irti ja veikka sano, et joudun korvaa sen ( en kyl oikeesti oo maksamas sille mitään... :P )
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Lerppa

Eikö ollut kypärää? ;D

*välikomm*
Kai sä silti pystyt soittaa?
*/välikomm*

Mä tuun tänne taas ilmottamaan että mua ei vituta vieläkään... :)
Paitsi se nyt vähän kun porukat nous tossa 9 pintaan ja mä pääsin nukkuu eilen vasta 02 niin olis ehkäpä tehnyt mieli nukkuu pidempään kun kymmeneen.. mut minkäs teet kun noi meluaa... Ja armaat kamuni edesauttoivat mun nukkumisyrityksiä lähettämällä viestejä.. 8)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

hande^

*välivastaus*
no, ei ollu... kato kovat muijat ei suojaa käytä...! no ei vaiskaan, ku tyhmät ei käytä suojaa ja mä oon tyhmä. sitä paitsi mä ajoin vaa semmosen kentän ympäri ( ehkä yhteensä 200m ) enkä aatellu et tarvisin ( mutta toisin kävi ). kyl mä pystyn soittaa. se on just hyvä mulle, et tää käsi mil lyön virvelii meni paskaks, koska sit ehkä hakkaan sitä virvelii vähä hiljempaa...  ;D
*välivastaus*
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Maikki.

Pöh, nyt kyllä ärsyttää! Pääsykokeet meni ihan tositosi huonosti, minä olen niiin tyhmä. :(
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Wirtabiuha

Minnes maikki yriti päästä? - kaikilla oli eilen jotkut kokeet uusiin lukioihin...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Maikki.

Mie yritin päästä joensuuhun av-viestintään, mutta olen kyllä 100% varma etten pääse! :(

Lerppa

Av-viestintään! 8) Sä kyllä hait todella hienoon paikkaan, erittäin mielekästä. :) Hmh... mie jatkan omassa koulussani.. Vaikka kovasti kyl tekis mieli päästä jo nyt av:tä oppimaan  ::)

Jottei ihan aiheeton ja turha viesti olisi, niin pitääpä taas ilmottaa että ei vituta :P vaikkakin vähän stressaa kokeet...  >:( Taas joku kemian koe... ei niinkun vähempää vois kemia kiinnostaa  >:(
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

emmi

mua v*tuttaa nyt vähän kaikki.
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Mulla on pääsykokeet nyt lauantaina.
Mua sylettää, kun ne on just lauantaina. Olis voinu olla keskellä viikkoo... Kun siellä pitää olla vielä aamusta puol yheksästä jonnekkiin kolmeen iltapäivällä. :(
Enkä ole edes varma haluanko edes päästä läpi niistä, kun koko ala ei enää kiinnosta yhtään. Pitäis kai tarkotuksella tehä ne tehtävät päin peetä etten varmasti pääse sinne.

Maikki.

LainaaAv-viestintään! 8) Sä kyllä hait todella hienoon paikkaan, erittäin mielekästä. :) Hmh... mie jatkan omassa koulussani.. Vaikka kovasti kyl tekis mieli päästä jo nyt av:tä oppimaan  ::)
Niin olis kyllä ollu tosi kiva sinne päästä, mut menen kai kympille nyt ja haen ens vuonna sit outokumpuun samalle alalle ja sinne aion päästä! :)

Minnekäs jouhu sinä oot hakenu?

jouhu

No, mie hain tohon jollekkin helvetin kivialalle ja jollekkin muulle. En muista edes sen oikeeta nimitystä.
Nyt jälkeenpäin ajatellen mie olisin halunnu hakea tolle valokuvaus alalle, mutta enpä tyhmä hakenu.

taika^^

Vituttaa ku kaik kuvat men piloil ku otin kamun kansa ja silti ne oli pakko laittaa ylös :( Ja sillee..  :-[
Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

emmi

mua v*tuttaa ku mä en pääse ollenkaan levareitten sivuille ku tää ei jostain syystä suostu lataan niitä pikkusivuja  >:(
en oo päässy varmaan pariin kuukauteen sinne ja mä haluisin käydä kattoon et onks siel mtn uutta... prkl!!
älä tunnusta jos sattuu

Wirtabiuha

Vituttaa kun menin kiireesä vetämään ikeneen nuuskaa, josta en ollut niitä saatanan nesteitä jaksanut puristaa kunnolla... Maistuu vaan niiin saatanan pahalle että meinasin laatata. Samasta syystä sain paniikki kohtauksen, puraisin sitä perkeleen pussia ja nielaisin sitä saatanan purua ja nyt näytän ihan narkilta kun silmät punottaa ja kädet tärisee! Helvetti!
-Vinkki- Kun te rakkaat ihmiset nuuskaatte niin muistakaa poistaa nesteet!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

punainen

Huomen mun pitää pitää puhe,ens viikol on vielä neljä koetta ja enklannin suulinen esitelmä....Ja vappu menee lukiessa (niin menee varmaan joo)...No eiköhän tää iloks muutu nopesti tää oppivelvollisuus on menny.Ainiin, ja huomen minä tyhmä lupauduin laulamaan Tapani Kansaa karaokena koko koulun edessä! :P

On sullakin harrastukset Wirtabiuha...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.