Pukeudutko kuin rokkari?

Aloittaja Lerppa, elokuu 27, 2004, 07:57:14

« edellinen - seuraava »

hendu

Mää en kyl pukeudu kuin rokkari. Mut mulla on todella vaihteleva pukeutumis tyyli! mut en kyl voi kuvitella päälleni mitään nahakhousuja tai tosi kireitä farkkui, mut en kyl halveeraa niitä ihmisiä jotka käyttää. Kaikilla on oikeus näyttää omalta itseltänsä! Ja arvostan sitä paljon kun uskaltaa näyttää itseltänsä!
Temosen pomppubasso

[tuuli]

En näköjää ookaa vastannu tohon... No, mä en myöskään pahemmi tiijä pukeudunko jotenki rokkarimaisesti.

Jos se mainaa sitä et pompitaan piikki kaulapannassa, pitkässä mustassa aidossa nahkatakissa, alla joku Airon Maiden fani paita, revityt likaset farkut jalassa, häräntappomaiharit jaloissa ( nauhat auki ) ja joku vähintään nelirivinen niittivyö puolessa perseessä, ja musta letti vaan hulmuaa.

Jos se on tota, niin siinä tapauksessa mä en pukeudu niinku rokkari. Mutta mä tykkään niitivöistä, vaikka mulla onki vaan yks, ja löysistä levee lahkeisista merkkifarkuista... joo ja joku mahdollisimman yksinkertanen pitkähihanen t-paita jonka päällä sit toine lyhyt hihanen t-paita7/toppi... joo ja sit joko all star tennarit tai skeiti jaloissa...

Luokitelkaapa siitä.
It´s me. ;)  
allekirjoittanut

Unenkansalainen

enköhän mie, kattokaa kuvistani
www.karpo.tk
ja
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=TuKKa

Mitä sitä suotta muuta sanomaan. Okei jos joku ei jaksa kahtoo niin:
-Lahkeisiin levenevät farkut jossa reikä perseessä ja polvissa muutamia repeämiä. Tai sitten harmaat raitahousut tai ruskeet vakosametti levikset(jotka ostin kirpparilta eurolla btw.).
-Musta nahkatakki/musta puvuntakki/vaalean ruskee vakosamettitakki.
-Mustavalkoraitanen kauluspaita.
-Mustavalkoset tennarit joista kantapäät melkein irti/punamustat Etniesit.
-Punanen pipo/musta lippis.
-Reikäset mustat lapaset.
-KRAKA!
-CMX-paita ;D

ja jos lävistykset lasketaan pukeutumiseks tai toisinsanoen rokkihenkisyyden luomiseksi/määrittelyksi, niin nännärit ja huulikoru.

-rakastelkaa koirianne-

[tuuli]

Lainaaenköhän mie, kattokaa kuvistani
www.karpo.tk
ja
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=TuKKa

tuo yks kuva näytti joltain levyn kannelta. Ookko nää joku muusikko???
allekirjoittanut

[tuuli]

LainaaKai se rockhenkisyys on sit sitä että pukeutuu itsensä näköisesti välittämättä siitä mitä muut tyylitajustasi ajattelevat ::) itse tietysti haluisin olla tällainen ja olenkin mutta olisin ehkä vieläkin enemmän "rockhenkinen" jos jaksaisin panostaa pukeutumiseeni enemmän  :P kun kuitenkin tykkään vaatteista ja oon leikkinykin paljon muotisuunnittelijaa.Pöytälaatikosta löytyy tollanen  pikkukatalogi punkrockgoottihuora-henkisiä luomuksia 8)

joo mullaki tapana piirrellä pöytälaatikot täyteen kaiken maailman goottihoro vaatteita. ;) tapa josta en ikinä pääse eroon.....
allekirjoittanut

Wirtabiuha

Lainaa

ja jos lävistykset lasketaan pukeutumiseks tai toisinsanoen rokkihenkisyyden luomiseksi/määrittelyksi, niin nännärit ja huulikoru

Oih, nännärit. Mä rakastan sua! ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Siis oikeesti! Minnuu pelottaa noi unenkansalaisen kuvat, niin paljon etten uskalla kattoo enää. *tärisee pelosta*

emmi

näköjään mäkään en oo tätä kommentoinu. eli, en oikee osaa sanoo pukeudunko kuin rokkari. ehkä ehkä en. ite vaikee sanoo. nykyään kyllä ehkä enemmän kuin ennen. ja yksi mun miespuolinen kaveri on sanonu mulle että oon rokkityttö. että näin.

ja noista unenkansalaisen kuvista. ei ne oo pelottavan näkösiä, just hienoja ja poikakin niissä ihan kivan näkönen ;)
älä tunnusta jos sattuu

puska

Unenkansalaisella on kyllä tyyliä. Monet kerrat olen ihaillut hänen kuviaan  :o
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

taika^^

Taas pudotus tähän aiheeseen:D
Nii nii ni en pukeudu millään tietyllä tyylillä,riippuu fiiliksistä joskus siitä et mihin oon menossa,mut se harvemmin.
Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

hande^

Taika, musta sulla on tosi omaperänen ja siksi hieno pukeutumistyyli. ;)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

[tuuli]

musta jos kerran pukeutuu eri tavalla, niin ei pidä pukeutua eri tavalla vaan sen takia että pukeutuis eri tavalla....

ööh... ;D ;D ;D

kenties epäselvää vai? no siis meinaan sitä, että älä pukedu erilaisesti vaan sen takia jotta sut ehkä huomattas. vaan pukeudu sillä tavalla kuin itse tykkäät ja asennoidu pukeutumises mukaisesti.

moniko ymmärsi?  ;D
allekirjoittanut

jouhu

Minä ymmärsin ihan kertoheitolla. Kerrankin. ;) Ja olen ihan samaa mieltä!

emmi

ymmärrettiin ja ollaan myös samaa mieltä. :)
älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

mä nimittäin tiijän yhen tyypin joka on vähä huomion halune... ja se pukeutuu ... noh... aika erilaisesti... sanotaanko et välillä menee yli! ja sitä paskat kiinnostaa muuta ku se että se huomattas!  >:(
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.