Pukeudutko kuin rokkari?

Aloittaja Lerppa, elokuu 27, 2004, 07:57:14

« edellinen - seuraava »

jouhu

Niin noh... Meitä ihmisiä on joka lähtöön. Tuollaset kieltämättä käy ottamaan päähän minuukin sillointällöin.

[tuuli]

mulla on se periaate että mä ostan sitä mistä mä ite pidän ( no ei mulla aina siihenkää rahat riitä ), ja periaatteessa se ei oo nii tärkeetä et mitä muut musta ajattelee. enhä mä tietenkää miltää hampuusilta halua kaupungilla näyttää. iskä ja äiti haluaa että ulkona liikkuessa näyttää EDUSTAVALTA.  ;) koska silloin ikään kuin edustaa omaa perhettään. ::)
allekirjoittanut

Unenkansalainen

hui luinkin tuossa noita aikaisempia viestejä, kiitos kehuista :) en ole muusikko vaikka ois haaveissa oppia tuota kitaraa rämpytteleen ja jos se siitä sitten vaikka lähtiskin :)

näytän kuulemma joltain kitaristilta :D (onneks en basistilta ;))
ja kuvat ei nyt ole pelottavia, ette vaan osaa!  8)

jouhu..

Susta vois muuten ihan hyvin luulla, että olisit jonkinlainen kitaristi. :)  Ja noi kuvat... Ne on hienoja, mutta miulle varmaan liiankin hienoja, koska miulle tullee kylmiäväreitä niitä katellessa.*kehumkehum*

punainen

No onpas hienoja kuvia  :o oot varmaan tosi taiteellinen tyyppi :)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

adalmiina

jaa-a,en mä miltään rokkarilta aina taia näyttää,siis mun tyyli vaihtelee päivän,tilanteen ja mielen mukaan...en tykkää käyttää samanlaisia jim&jillistä ostettuja "muovi" vaatteita ku kaikki muutki,vituttaa jos on ostanu jonku paidan ja sitte näkee kymmenellä muulla samanlaisen.must on toisinaan hauskaa olla huomiotaherättävän näkönen :o niin ja mä kannatan kirppiksiä,nytki ainaski kolmasosa vaatekaappini sisällöstä on kierrätyskamaa!voi kunpa jonakin päivänä löytäisin sellasen sopivan,mustan,vähän kuluneen nahkatakin ..
hei muuten,onko hevareitten ja rokkareitten pukeutumisessa paljonki eroa......?

puska

No siis... Tämähän on vähän mielipidekysymys, mutta sanonpas oman mielipiteeni:).
(minä muka niin ihmisten luokittelua vastaan:D)

Hevarit ovat mielestäni tummemmassa meikissä. Ja he meikkaavat jotenkin tummemmin. Tummempia tyyppejä:D. Hmm... Enemmän sellaisia hevibändien paitoja, ja suurin osa mustaa. Rokisti pukeutuminen on minun mielestäni aika laaja käsite. Minua vituttaa kun olen itse tämmönen tavallinen... Massatyttö. Mutta uusista hiuksistani olen mielissäni.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

juu mustaki hevari on enemmän sellanen musta. rokkarit ei välttämättä oo mitään mustia... niillä voi vaikka olla pitkä punanen nahka takki, sit jotku maiharit ja joku marimerkon kauluspaita ::) ;D
hevarit on niitä joilla on musta letti, sit jonku kornin tai metallican bändipaita ja jotai mustaa..... ;)

mistä muuten erottaa miespuolisen hevarin ja miespuolisen gootin?
allekirjoittanut

[tuuli]

Unenkansalainen
--------> jos olet tippaakaan musikaalinen niin kitaraa voi opetella soittamaan ilman mitään musiikkiopiston soittotunteja. tekköö semmosilla ;D
allekirjoittanut

jouhu.

Hevareista ja gooteista ei kylla tiia oikeestaan mitaan...
Miullakin on pikkasen sellasta, etta tykkaan erottua muusta massasta. Viime aikoina oon tykanny pukeutuu paljon mustaan ja muihin tummiin vareihin. Kirpparilta on tullu paljon osteltuu kaikkee.  :)

amniinba ejk...

"rokisti" pukeutuminen on tosi laaja käsite. ainakin mun mielestä. mutta jos omistaa vaikka niittivyön, se ei vielä todellakaan oo mitään rock henkistä pukeutumista. varsinkin jos vyö on yhdistetty zipin tai miss sixtyn housuihin.(näin tässä erään miespuolisen kitaristin ja sillä oli miss sixtyn housut, sese vasta rokkasi  ;) ) mutta ei kaikkee tarvii kategorikoida..
mutta yleensä mulla on päällä aika paljon mustaa.. ja löytyy punaista ja reikäiset farkutkin. hmm.. koriskengät (kesällä)... ja leopardi huivi.. :o   siks oonkin leopardí-anniina, ainakin tonin mukaan..jep.. heh. en tiiä mikä oon. teijän pitäs nähä mut..  ;)

joo nyt riittää.

ainiin. unenkansalainen, sun kuvat oli todella hienoja.. en ymmärrä miten joku pitää niitä pelottavana. varsikin se "prison" kuva oli siisti. joo tämä ihminen poistuu.

emmi

mun veli on hevari ja se käyttää mustia vaatteita. Pillihousut bändipaidat ja sellanen lyhyt nahkatakki kuuluu yleensäkkin hevareitten pukeutumiseen. Niin ja pitkät hiukset tietenkin. Et kyl sen huomaa ainakin miespuolisesta ihmisestä onks se hevari vai rokkari. Sitä mä en kyllä tiiä et miten naispuoliset hevarit pukeutuu..  ::)
älä tunnusta jos sattuu

jouhu.

Lainaa"rokisti" pukeutuminen on tosi laaja käsite. ainakin mun mielestä. mutta jos omistaa vaikka niittivyön, se ei vielä todellakaan oo mitään rock henkistä pukeutumista. varsinkin jos vyö on yhdistetty zipin tai miss sixtyn housuihin.(näin tässä erään miespuolisen kitaristin ja sillä oli miss sixtyn housut, sese vasta rokkasi  ;) ) mutta ei kaikkee tarvii kategorikoida..
mutta yleensä mulla on päällä aika paljon mustaa.. ja löytyy punaista ja reikäiset farkutkin. hmm.. koriskengät (kesällä)... ja leopardi huivi.. :o   siks oonkin leopardí-anniina, ainakin tonin mukaan..jep.. heh. en tiiä mikä oon. teijän pitäs nähä mut..  ;)

joo nyt riittää.

ainiin. unenkansalainen, sun kuvat oli todella hienoja.. en ymmärrä miten joku pitää niitä pelottavana. varsikin se "prison" kuva oli siisti. joo tämä ihminen poistuu.

Miulla on zipin housut ja niittivyo just yhdistettyna.  ;D Mutta lahinna siks, koska tykkaan kayttaa joskus melko jarkyttavia yhdistelyja ja muita vaatteita. Rokissakin miulla oli paalla sellanen naurettava smile paita. Kai noi on sellasii miun tavalla keskisormennayttoja...  ::) Ihmiset ei vaan ymmarra sita. Ettehan nyt tuomitse minua?
Siun tyylis kuulostaa hienolta. Siut kylla pitaa joskus naha!  

amniinba ejk...

siis en mitenkään tarkottanu että se ois niin hirveetä jos käyttää esim. niittivyötä ja zipin housuja, mutta vielä SE ei oo MUN mielestä rockhenkistä pukeutumista...
joo.. kiitti kehuista(niitä ei usein tule  :)) tuu kuopiorockiin niin näet.. ::) eheh..
ostin muuten valkoset maiharit just.. järkkyä  8)

jouhu

Enkä väittänyt olevani rock. ;) Mutta kai ymmärrätte (?) Pitää kattoo ens vuonna tulisko tuonne kuopiorokkiin. Varo vaan...I'm coming... (kirjotinkohan oikein?)
Siistii! Valkoset maiharit. :) Mie ostin tuossa kuukausi sitten mustat maiharit...kirpparilta.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.