Pukeudutko kuin rokkari?

Aloittaja Lerppa, elokuu 27, 2004, 07:57:14

« edellinen - seuraava »

punainen

LainaaEn tietenkään voi estää heitä käyttämästä sitä, ;), mutta nyt on ruvennu tuntumaan ikävältä... Kuin olisivat varastanut sen miulta.  

Olisit vaan ylpeä kun saat olla trendisetteri etkä mikään trendipelle :) mutta tiedän kyllä tunteen.Ei sillä että kukaan nyt olisi matkinut mun tylsää pukeutumistani, mutta pikkusiskoni kylläkin mikä sekin ärsyttää kauheesti vaikka tiedän ettei pitäs..oon kyllä joskus ajatellu että musta vois tulla muotisuunnittelija kun oon piirrelly noita omia malleja ja aina noin puolen-vuoden päästä ne samat jutut on tullu sitten oikeesti muotiin, mitä oon ihmetelly.Vaikka eihän se vaikeeta oo aavistaa tollasia...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

jouhu

No, ei kukaan miun pukeutumista ole matkinut... Mutta voishan tuota kuitenkin kokeilla huvin vuoksi. ;)

emmi

Mä oon onneks meijän luokalta ainut joka pukeutuu ehkä vähän erikoisesti ja erikoisesti, miten sen nyt ottaa, kaikki muut pukeutuu suht tavallisesti ja oon vissiin myös ainut joka käyttää kynsilakkaa ;)
Mua on sanottu hipiks o.0 ja rokkitytöks että jooo..ja sitten kun pukeudun aika värikkäästi aika useesti niin yks päivä yks meijän luokkalainen sano et oon semmonen valontuoja ja meijän luokan väriläiskä :D :P
älä tunnusta jos sattuu

RokkiKukka

mun vanhat kaverit sanoo mua rokkenrolliksi että ehkä joo...  ::) Tyksin farkuista, hakaneuloista, kettingeistä, niittikoruista, liituraitakuosista ja kaikista väreistä.. tykkään pitää kaikkee sälää ja tukkaa takussa ja kaikkee hassua.. nojoo..  ::)
Minä opetan sinut tuntemaan
eläimellä sisäpuolella.. [IRCisä nickillä Wuuki]

[tuuli]

meijän koulussa kaikki on jotai ''wanna be un teinixejä''... minäkin..
allekirjoittanut

taika^^

Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

mustapiste

Pukeudun, ja hieman punk henkisestikkin. Tai ainakin yritys on kova. :>
Jalassa punaset koristossut joissa mustavalkoset pääkallonauhat [ainut vaan niin kun tossa joku sano että pissiksetki on ruvennu niitä käyttämään, joten ärsytys on kova... mutta tykkään niistä nii.] Läpi talven ja kesän siis ne jalassa. Tällä hetkellä tyyliin kuuluu mustat sammarit, pyramidivyö tai sit semmonen niitti, ketjuja, lukkoja ja tutteja. :D Kaikkee. Tai sitte jotkut farkut vaan. Sitte joku huppari, tai paita. Koruja käsissä ja kaulassa ja korvissa. Sitte mustat semmoset verkkojutut käsissä. Hakaneuloja siellä täällä ja pinssejä paljon. <3 Sitte musta samettitakki, aina joku huivi kaulassa. Sitte repussa on hihamerkkejä ja pinssejä joka luo rock ja punk fiilistä. :>
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

emmi

miten siä tarkenet talvella tennareilla  :o
no joo, mäkin oisin halunnut käyttää tennareita talvellakin tai eka mainasinkin mutta ÄITI  ;D ei tykännyt ajatuksesta ja sitten kun multa löyty maiharitkin joista en eka kauheesti tykännyt, mutta nyt oon jo niihin tottunut ja ihan mukavat kengät nekin on niin käytän siis niitä. Sit kun tulee kevät niin voin taas siirtyy tennareihin <3
älä tunnusta jos sattuu

mustapiste

nokun en voi luopua niistä ja ei ole mieleisiä talvikenkiä. Eihän se äiti oikee tykkää, mutta pidän niitä ja piste. :D Paitse pahimmilla pakkasilla on kai pakko laitta jotkut talvikengät. :/ Mullaki olis maiharit mut en oo oikee tottunu niihin...
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

jouhu

Maiharithan on just ihanat kengät tennareitten lisäks! Oijoi...:)
Muutama päivää sitten tuli taas... Miulla kun on vaaleenvihreet samettihousut.. Yks (meijän luokkalainen) tulee sisään ja huutaa "ihanat housut!" En ihan kuitenkaan tuollasta reaktiota odottanut.. ::) Mutta kiva, kun joku muukin tykkää kuin minä. Sitten kauheet kysymysvyöry mistä ostit, millon... Onneks ne, housut, loppu ennen kuin kerkis käydä ostaa itelleen samanlaiset. ;D '
Nojoo... Ei erityisemmin liittynyt mihinkään mutta...

emmi

en mäkään aluks tykännyt maihareista enkä osannut olla niitten kanssa mutta kun niitä on käyttänyt niin oon alkanut niihin tottuun. mut silti kyl ne tennarit on parhaat!
Ois kiva jos tennareita olis semmosina talviversioina. Oon kyl törmänny yhtiin sellasiin mut ne on ihan järkyn näköset. se materiaali on jtn mokkaa! yöks. olis hyvä jos ne talviversiot olis samanlaiset kun noi kesäversiotkin mut niis olis vaan
se lämmin vuori. Olisko sit vähän braa!  :D

ja tohon jouhun juttuu. Kun mulla on sellaset tummansini-turkoosi raidalliset polvisukat ja sit joskus syksyllä kun mulla oli ne jalassa silleen et olin käärinyt housunpuntit vähän ylös et ne näky niin istuskelin sit kavereitten kanssa koulun rööki paikalla ja siin oli sit kans yks tyhmä meijän koulusta ja se oli mulle silleen "mun on ihan pakko kysyä et mistä sä oot ostanu noi sukat, ne on tosi ihanat" mä olin sit silleen vaisusti sanoin et "lindexiltä" ja sit joku sen kaveri sano et nyt tietty meet heti ostaan itellekkin ja se oli silleen et tottakai, noi on niin ihanat. Mä mielessä ajattelin et hähä, etpäs ookkaan menossa ostaan koska ei niitä enää myydä sielä kun olin ne ostanu vuosi sitten  :P
älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

joo tennareita pitäs olla vuorella, ni vois käyttää talvella!  :-*
allekirjoittanut

Maikki.

Niinpä!
mie ootan kesää hirveesti että saan laittaa ihanat vihreet pitkävartiset tennarini jalkaan ja ostaa uusia tennareita :).
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

[tuuli]

sama täällä! tennarit on ihaniii!
allekirjoittanut

Maiharit naisella ja vielä nuorella tytöllä on kyllä jotain maailman järkyttävintä muotia. Muistan lukeneeni, että ennen vanhaan naisten kuului olla siroja, hentoja, kevyitä ja harrastaa pianonsoittoa ja balettia. Maihinnousukengät ovat raskaat, rumat ja yleensä vielä likaiset. En tykkää.  :P

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.