Tuijottavat julisteet

Aloittaja Lerppa, maaliskuu 22, 2004, 09:42:25

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Lainaano joskus mullaki oli ihan mielettömästi julisteita mutta jossaki vaiheessa ne alko tympiin ja otin ne pois. laatikollisiahan niitä, vois varmaan heittää pois ku tuota säilytystilaa ei liikaa ole. toki nimmarijulisteet säilytetään aina. :)

nyt mulla ei ole oikein seiniä, mutta marimekkoa löytyy.

Mä myin mun turhat julkut (Rasmusta ja sellasta..) huuto.netissä 2 euron kappale hintaan ;) Sain jotain 4 myytyä.. ja saihan sillä rahalla jo yhden cd:n.. 8)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

KatjaRock

Time goes on, I wont.

puska

No voi himpskatti, minähän myyn niitä ihan alihintaan. Jos noinkin kalliilla olisi mennyt. Mullakin aivan armoton läjä ja yritän niitä myydä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Minkäslaisia sulla puska on?

Ai, oliko se punasen Tuukka otettu kuva? :-/ Noh, pitääpä salakulettaa festareille kamera ja salaottaa kuvia sitten Tuukasta ja muista. :D Kyllä minä jaksan odottaa. ::)

puska

Kaikenlaista mitä on vuosien varrelta kerääntynyt. Puskiss nimellä myyn niitä tuolla huudossa.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Jaa, pitääpä käyä kattoo. :)

blind_eye

minä olen siellä nimellä pieni_tytto, mut mulla ei oo nyt mitään myynnissä... (:
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Tappaja

Mun seinällä on Tonista juliste, muttan siinä Toni kattelee sillain poispäin, niin se ei mitenkään häiritse. Yhdessä julisteessa on koko apis, niin Tuukalla on siinä kauhean ankara ilme ja kun vahingossa sanon tai teen jotain ajattelematonta, niin se katsoo sillain vihasesti ja tuomitsevasti...pelkään Tuukkaa...

jouhu

Onkos se Toni sellanen, että se istuu tuolissa...tai siis on silleen jännästi?
Mie vaan, kun mulla on sellanen... ::)
Ankara Tuukka? Sehän on peloittava! Mä en haluu nähä sellasta Tuukkaa.

emmi

mullakin on tollanen Toni juliste suosikista saatu..
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Jaa, se mun on kyl mixistä..

emmi

ei kun niin se taiski muuten olal mixistä  :D jotenkin vaan muistin et se oli suosikista :)
älä tunnusta jos sattuu

punainen

Mulla taitaa olla sama Toni tuolissa-kuva. :)

*valittelee tuukka-pervouttaan,mutta ankara Tuukka kuulostaa...auts!*mistäs sellainen julkka?

puska

Minulla myös tuo Mixin juliste:). Huomasin itseasiassa juuri eilen että Tonin simmuthan on siinä muokattu ruskeiksi...
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Tappaja.

Joo, mutta mä en tajua, että miten se siinä istuu..
Suosikista, ja siinä on poikien nimmaritkin.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.