elämä pelottaa

Aloittaja valentine, huhtikuu 02, 2002, 02:19:49

« edellinen - seuraava »

salzaliini..

KatjaRock

;D
Pitkästä aikaa tämän aiheen aukasin. Haha.
Kivaa. Mie en ikinä uskalla tuollasia kokeilla. Kai. Korostan tässä jälleen sitä, että olen mitä ilmeisimmin uskossa.

:P

Kai.
Time goes on, I wont.

allu86

Spiritismi hyvässä seurassa...on varsin ratkiriemukas "peli".
  Ei ole mitään hauskempaa, kun kaikki ovat aivan paniikissa
  ja pelkäävät pienimpiäkin ääniä ums. juttuja.

Kristalliprinsessa

Mulla on aika positiivinen kuva asiasta, ja luulen et se vois olla tosiaan ratkiriemukasta. Ei oo vaan tullu vielä mahdollisuutta kokeilla. Miten muuten ihminen voi olla "mitä ilmeisimmin uskossa"?
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

salzaliini...

jaa,että taas keskustelemme tästä aiheesta. :) iiiiiks. aikas pelottavaa. en vieläkään uskalla. :(

Snake

Kyllä mullaki on tehny mieli kokeilla,mutta ku ei uskalla....Sekoisin varmaa ::)...Muutenkin pelkään hirveesti kaikkee yliluonnollista...
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

salzaliini...

me meinattiin kerran kokeilla...mutta eij uskalla. onks se niinku sillee et siltä voi kysyä ihan mitä vaan? ja se niinku vastaa??

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Siis voi kysyy mitä vaan,tosin oon kuullu et kuolemasta yms.ei sais kysyä mut en sit tiiä.. Kyllä vastaus pitäs tulla mut sillon KAIKKIEN pitää uskoo siihen!! Jos joku ei usko niin ei toimi.Jos on KAUHEEN heikkohermonen ni ei sit kannata pelata.hyvän ystäväni luokkakaveri tuli nimittäin ihan skitsoks pelin jälkeen ja se tarvi ammattiauttajan apua..!
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Niina (Niina-Maria)

Hui, en minäkään tollasta uskaltais..

salzaliini...

ai tuliko sille skitsofrenia?

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Joku sen tapanen mutta kyllä se sitten siitä parani.Mutta hei,älkää ottako liian vakavasti,hyvässä seurassa se on tosiaan just hauskaa ja saa jotain jännitystäkin tylsiin iltoihin! :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

tam

Tämä vaikuttaa lässytykseltä, mutta niin kauan kuin tunnet eläväsi ja koet elämäsi olevan elämisen arvoinen on kaikki hyvin. Aina tulee tunteita jota ei haluaisi kokea. Siinä juuri onkin,tämä on jatkuvaa vuoristorataa. Pelkoa iloa surua.Tilanteet eivät ole pysyviä. Luojan kiitos. Koin tänään elämäni pahimman paniikkikohtauksen ja että olin varma että kuolisiin siihen. Olo ei ole vieläkään hyvä, mutta pystyn hengittämään ja olen elossa. Päivä kerrallaan, jos ei. Niin minuutti kerrallaan.

Wanda

Mä meinasin eräänä kauniina kesäyönä alkaa pelaan sitä mun kaverin kans, mut mä jänistin , kun mun kamu alko kertoon juttuu sen tutusta, joka oli pelannu sitä. Nyt mä taas haluaisin kokeilla sitä. Mut olen kuullu, ettei sit kannata kysyä mitään tyhmiä kysymyksiä kuten millon mä  kuolen tai jotain tuollasta. Se on aika kammottavaa vaan.. :-[
Mitäs tämä nyt on...? Vetykarbonaattia...?!

Hanna

Hmm, niinhän se on. Mutta kun tässä kasvetaan ja vartutaan niin huomataan sen elämän tarkoitukset ja, että kaikesta voi selvitä.

salzaliini:)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.