elämä pelottaa

Aloittaja valentine, huhtikuu 02, 2002, 02:19:49

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Siltähän se joskus tuntuu... Minä en koko päivää koneella oikein jaksa istua [vaikka usein netissä käynkin niin kuin täältäkin huomaa :)] mutta kyllähän se koulu aikaa syö.
[ -You should see my scars- ]

Hiltsu

Minä joskus kyllä olen aika kauan. Tosin tulee siinä sivussa tehtyä kaikkea muutakin. Olen vähän aikaa poissa ja sitten tulen takaisin. Äsken kävin käyttämässä koiraakin ulkona. Oikeastaan sen kyllä lenkitin.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

enkä mä osaa olla kantamatta huolta. en vain pysty.
aina tulee mileen, että mites sitten huomenna?
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Niinhän sitä tulee mietittyä liiankin usein. Välillä kantaa huolta toisistakin. Jopa sellaisista asioista mistä ei ehkä tarvitsisi olla niin huolissaan.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

nii-in. mulla on peruskoulua jäljellä vielä vuosi ja silti oon ihan paineessa tulevaisuudesta. vaikka tiiän, että lukioon menen.

Hiltsu

Minulla on onneksi vielä kaksi. En vielä ole kyllä yhtään varma, mutta kai minä tuohon lukioon, mikä täällä on, menen. Ellei nyt sitten tapahdu jotakin ihmeempää.

kreisi_greippi

mä vaihtaisin sun kaa osia mielelläni. jos mun oma elämä ei ois näin kivaa kuitenkin. loppujen lopuksi.

Hiltsu

Tuskin sä sitten kumminkaan mun kanssa osia vaihtaisit, jos tietäsit millasta tää mun elämä välillä on. Onhan tää silti kivaakin.

kreisi_greippi

kaikilla on elämä välillä kivaa ja välillä ei.
mut eihän sun elämä ois mun elämmä, jos me vaihettaiskin osia. mä en olis enää mä. you know?

Hiltsu

Niinhän se on.
Kyllä kai mä tiedän.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

mulla ei oo paljoo tulevaisuudensuunnitelmia mutta vielä 2 vuotta peruskoulua mullakin.sen jälkeen lukioon(tosin ei tämän paikkakunnan.. ) ja sitten en tiedä eteenpäin mutta aavistelen että hevoset voisi tulla olemaan ammattini.vähän sellainen ajatus on ollut.se on ala jonka osaan,olen harrastanut ihan pienestä saakka. tietänkään mikään ei ole vielä varmaa.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Hiltsu

Minulla ei ole ollut koskaan mitään toiveammattia. En edes tiedä mitä osaisin.

kreisi_greippi

mä haluasin viestinnän alalle...radio/lehtitoimittajaks.
tai äidinkielen ja historian opettajaks.
pienenä halusin eläinlääkäriks, enkä huomioinut sitä, että kammoan verta.

Vilkku

Minäkin halusin eläinlääkäriksi, kunnes ymmärsin, että eläinlääkkikseen on hakijamäärään suhteutettuna kaikkein vaikein päästä sisään. Pitkä matikka on periaatteessa pakko olla, samoin pitkä fysiikka ja kemia. Iloisesti heitin alalle hyvästit :)
[ -You should see my scars- ]

Hiltsu

Minä en ole koskaan halunnut eläinlääkäriksi/lääkäriksi. Muuten tykkään eläimistä, mutta pelkään verta ja olisi kamala sitten tappaa tai leikata niitä.
Lääkäreitä jotenkin pelkään. Se takki tekee heidät niin pelottavan näköiseksi. Pienenä menin jollekkin tutulle lääkärille, enkä uskaltanut puhua mitään, vaikka yleensä puhun tälle ihmiselle.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.