Vapaa aihe

Aloittaja rautalintu, marraskuu 02, 2003, 01:52:24

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

ainaki meitä kaikkia yhdistää tommone hirvee turha hössöttäminen!  :D
allekirjoittanut

jouhu

Hih...;D Kieltämättä täällä tulee tuollasii..:)

adalmiina

wiiiiiiiii! sain tänään kolme a.p.:n levyä,kohta mulla on kaikki  :)

jouhu

Hahaa...:) No hyvä! Mitkäs sait nyt..?

adalmiina

vanhempi sinkut ja sitte ne parhaat:attack ja plastik  :)

[tuuli]

allekirjoittanut

puska

Ei ei, kyllä se Heinola 10 vie voiton ;)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

no.. se on siinä ja siinä.. ::) heinola 10 rokkaa myös ja kovaa.
allekirjoittanut

hendu

Heinola on vitun kova!! SE todellakin rokkaaa!! :o
Temosen pomppubasso

[tuuli]

ah rakastan ruhtinaita enemmän kuin mitään!
allekirjoittanut

hendu

täällä on vaapaa keskustelu eli -----> Vittu perkele saatana kun tuukan piti vittu lähtee! :'(
Temosen pomppubasso

punainen

sanos muuta  :( Eka yö tän tiedon kanssa,ei kiva. Sylettää niin vietävästi. Tää on jotenkin niin epäreilua,meitä kohtaan ainakin! kaikki iskettiin tollasella rytinällä yhtäkkiä kun oltiin eka niin jee,jee tunnelmissa kiertuetta ja albumii innoissaan ootellessa. Sitte tollanen isku vasten hyväuskoisten fanien kasvoja, kiitti vaan!Nyt meni kyllä niin maku touhusta. oltas me ainakin joku jäähyväiskiertue ansaittu! Tai ees Tuukan oma jäähyväis ja kiitoskirje faneilleen.

Nyt mua rupes sylettää sekin miten muhun suhtaudutaan kun oon tällanen herkkä ihminen ja tää on mulle aika kova pala nieltäväksi, niin sitten vielä mun pitäs hyväksyy tää paris minuutis ja jättää Tuukka historiaan ja olla innoissaan tulevasta kokoonpanosta ja kaikesta. En mä ole yhtään iloinen nyt. Olisivat voineet jotain pehmempää laskuu laittaa.Toi levy-yhtiön sivujen uus kuva oli aika hirvee juttu kans laittaa heti perään.Se oli pelottava. :'(

Mä selitän tästä asiasta varmaan nyt melki jokases topicis mut antakaa anteeks. On tää kumminkin surupäivä ja mulle pahimmas tapaukses suruvuosi.Toivotaan ettei. On tää kumminkin tänkin foorumin olemassaolon suurin muutos mitä Apulantaan koskien tapahtuu.Ja Juge älä vaan sä vaihda tota etusivun kuvaa ikinä,pliis!Pelottaa jo et seuraavaks ne poistaa kaikki Tuukkaa sisältävät kuvat tuolta levarin puolelta...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

jouhu

Punainen, se mitään. Me kaikki suremme.. Ja tästä saa itkee, vaikka kuinka kauan. Kuolemaan asti.. Tuosta olis kyllä voinu kertoo ehkä pikkasen aikasemmin, jos tää kuitenkin on ollu jo tiedossa pidemmän aikaa. Just hyvien meininkien aikaan tulee iso kivinyrkki ja hakkaa maahan.

punainen

Just ku olin niin iloinen et bändin sisällä kaikki on hyvin ja tuleval kiertueel pogoon niin kovaa kun pystyn tuli tämmönen tieto ja nyt on ihan lyöty olo.Hienoo et Apulanta eros sovussa ja homma jatkuu heillä positiivisesti,mutta mulla on saatanan petetty olo.Asia olisi pitänyt ilmottaa heti kun lukkoon oli lyöty kun päivä päivältä ootti vaan ennemmän ja enemmän kiertuetta.Ja se ettei meille annettu mitään jäähyväiskeikkoja Tuukan osalta epäreilua.Oli se kumminki yli kymmenen vuotta siinä bändissä ja meidän fanitettavana, joku semmonen kiitoksen tapanen kiertue tai jokin olisi tehnyt tästä paljon pahmeemmän laskun ja eikä olis jääny näin paha maku suuhun.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

adalmiina

mulla on taas tosi mitäänsanomaton ja tyhjä olo,en osaa järkyttyä niin ku pitäis...tämä maailma on tehnyt sen terroristi-iskuineen ja hyökyaaltoineen  ::)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.